|
|
Brhaven
|
|
|
Wanneer gaat Tom Egbers met pensioen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Toch ben ik het met Kessler eens, het bord-op-schoot gevoel is er totaal niet, laat die presentators aub toch zitten ipv steeds staand een andere camera inkijken! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En ik verwacht ook niet dat de kijkcijfers sterk boven die van RTL Voetbal zullen zitten, er is tegenwoordig gewoon veel meer goede concurrentie! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tering zeg, 1e keer laatste mooie zomer avond, en de helft had de avond daarvoor al gespeeld. tv technisch is het mooier als iedereen half 3 op zondag speelt, dan zijn de samenvatingen intressant, nu weet je de uitslagen al dus kijk je minder... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
ik wil niet flauw doen Maar er is pas één uitzending geweest er komen er nog 33 Of is de eredvisie nu ook al beslist? |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Het is volgens mij heel simpel te verklaren!
Er is een direct verband tussen de kijkcijfers en de uitslagen van de twee populairste voetbalclubs (Feyenoord en Ajax) van NL. Heel veel supporters weten vooraf de uitslagen al en als je weet dat je club heeft verloren, is de animo om te kijken een stuk lager. Bij mij werkt dat in ieder geval wel zo. Wellicht dat iemand dit via een onderzoek kan bevestigen.
Ik vond trouwens dat RTL en Talpa het prima hebben gedaan de laatste jaren. Nu zitten we weer met Tom Egbers en (nog erger, als het tenminste over voetbal gaat) Mart Smeets!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 september 2008 door Jeli -- |
|
|
|
|
Zuidkant
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2008 - 09:08 schreef Jeli het volgende:Het is volgens mij heel simpel te verklaren! Er een direct verband tussen de kijkcijfers en de uitslagen van de twee populairste voetbalclubs (Feyenoord en Ajax) van NL. Heel veel supporters weten vooraf de uitslagen al en als je weet dat je club heeft verloren, is de animo om te kijken een stuk lager. Bij mij werkt dat in ieder geval wel zo. Wellicht dat iemand dit via een onderzoek kan bevestigen. Ik vond trouwens dat RTL en Talpa het prima hebben gedaan de laatste jaren. Nu zitten we weer met Tom Egbers en (nog erger, als het tenminste over voetbal gaat)Mart Smeets! ik heb het bij mezelf onderzocht ...en ...het klopt...
RTL en Talpa ben ik met je eens...behalve de langdurige en veelvuldige reclames ertussen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2008 - 09:31 schreef Zuidkant het volgende:[..] ik heb het bij mezelf onderzocht ...en ...het klopt... RTL en Talpa ben ik met je eens...behalve de langdurige en veelvuldige reclames ertussen. Ik niet! voor de RTL tijd, bij de nos is Feyenoord verschillende keren kampioen geworden. Toen het voetbal bij de commerciëlen zat is Feyenoord geen 1 keer kampioen geworden.
i rest my case, ik ben opeens weer optimistisch voor dit seizoen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2008 - 11:28 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik niet! voor de RTL tijd, bij de nos is Feyenoord verschillende keren kampioen geworden. Toen het voetbal bij de commerciëlen zat is Feyenoord geen 1 keer kampioen geworden. i rest my case, ik ben opeens weer optimistisch voor dit seizoen Wil je even uitleggen wat je hiermee bedoeld? |
|
|
|
|
Zuidkant
|
|
|
quote: ik denk dat hij dat grappig , cq sarcastisch bedoeld.... |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
Ik denk dat de NOS noog even moet wennen aan de herintreding van het voetbal, het voordeel is geen commercie tussendoor en niet het ellenlange analyseren van bepaalde kenners waar niemand wat aan heeft. Ook zijn de wedstrijden van de top 3 weer als eerste aan bod en daar zit toch iedereen op te wachten. |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2008 - 11:28 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik niet! voor de RTL tijd, bij de nos is Feyenoord verschillende keren kampioen geworden. Toen het voetbal bij de commerciëlen zat is Feyenoord geen 1 keer kampioen geworden. i rest my case, ik ben opeens weer optimistisch voor dit seizoen Je hebt wel gelijk, dus als we minder inkomsten hebben uit de tv rechten gaat het sportief beter. Zie je wel dat geld alles kapot maakt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zit niet zo te stoken, ik ben nooit grappig |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Oow, wat erg, ik heb net bij een ander topic ook om je moeten lachen. Heb ik het verkeerd begrepen dan? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2008 - 22:47 schreef draakje het volgende:[..] Oow, wat erg, ik heb net bij een ander topic ook om je moeten lachen. Heb ik het verkeerd begrepen dan? niemand begrijpt mij ooit? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Wat vreselijk voor je! Maar misschien zend je de verkeerde signalen uit? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat kan ik me niet voorstellen |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Ze moeten er naar streven om alle of in ieder geval zoveel mogelijk wedstrijden weer op zondag te laten spelen. Dan ook nog op hetzelfde tijdstip. Je heb gewoon nog steeds last van al dat commerciele gebeuren zoals SPORT1. Haal je ook meer spanning in de competitie terug als iedereen op zelfde dag en gelijke tijden speelt. Is het bijvoorbeeld weer spannend wat de ruststanden bij de andere wedstrijden zijn en dan heb je ook weer een avond vol voetbal in plaats van gelul. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
er is gewoon teveel voetbal op tv. gelukkig kijk ik alleen Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2008 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
te veel reclame en oud nieuws wat we alang weten via internet en andere tv zenders! |
|
|
|