|
|
Guy (ki)
|
|
|
Rob van dijk heeft nu al een blessure.. weliswaar een lichte maar toch een blessure. Dan kun je je afvragen of het na dit seizoen niet eens tijd wordt voor dit keepertje om te stoppen? want 39 is al best wel oud.. zeg nou zelf...
Wat vinden jullie stoppen of doorgaan op je 39ste? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
De Guzman had ook een liesblessure Moet hij ook maar stoppen? |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2008 - 12:07 schreef Guy (ki) het volgende:Rob van dijk heeft nu al een blessure.. weliswaar een lichte maar toch een blessure. Dan kun je je afvragen of het na dit seizoen niet eens tijd wordt voor dit keepertje om te stoppen? want 39 is al best wel oud.. zeg nou zelf... Wat vinden jullie stoppen of doorgaan op je 39ste? Lekkere instelling heb je gozert... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik hoop dat ie door gaat, houwen geen keeper over anders |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2008 - 12:07 schreef Guy (ki) het volgende:Rob van dijk heeft nu al een blessure.. weliswaar een lichte maar toch een blessure. Dan kun je je afvragen of het na dit seizoen niet eens tijd wordt voor dit keepertje om te stoppen? want 39 is al best wel oud.. zeg nou zelf... Wat vinden jullie stoppen of doorgaan op je 39ste? Idd. lekkere instelling. Zoals vermeld, komt hij alleen een jaartje helpen, en een ervaren oudere reserve doelman is prima. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de vrouw van Eddy P.G. schijnt alweer een keeperstrui aan breien te zijn. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: aha hier zit je dus om mn posts te lachen... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Idd. Als het niet mag, haal ik het wel weg hoor. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Van mij mag het wel hoor, ik weet niet of het op dit forum wel mag? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: lachen is gezond, zolang het echt grappig is... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Hotjumper weet zijn voetballers overal vandaan te halen. Laatst liet hij er zelfs eentje opgraven ... |
|
|
|
|
appel
|
|
|
|
|