|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Meijer: 'Ik waardeer en respecteer de Feyenoord supporter' (FR12.nl)
|
|
|
FR12.nl
|
|
|
Gerard Meijer doet een goed woord voor de Feyenoord supporters. De 73-jarige verzorger van de Rotterdamse club waardeert en respecteert de trouwe aanhang, die de Stadionclub overal blijft bezoeken. 'Ik heb er bewondering voor dat al die mensen dat weer op kunnen brengen,' laat Meijer weten in een interview met FR12.nl.
'Het is een probleem dat de supporters met angst en beven elk feest tegemoet zien waar ze een kaartje voor moeten betalen. Ik kan niet in de zak van mensen kijken, maar de meeste supporters moeten eigenlijk uit de mond sparen om dat voetbal te zien,' vertelt de toekomstige ambassadeur van Feyenoord.
'Feyenoord denkt er wel makkelijk over, maar als je een kaart moet kopen elk jaar, kost dat natuurlijk wel aardig wat centjes. Ook dat jubileumtoernooi, het is ons toernooi. Aan de andere kant, het is wel gesponsord natuurlijk. Ik weet niet hoe het precies in elkaar zit, maar als de prijs omlaag gaat, is het voor de mensen aantrekkelijker om te komen en zit de hele Kuip vol.'
'Ik heb er bewondering voor dat al die mensen dat weer op kunnen brengen. Ook als ze naar vriendschappelijke wedstrijden komen kijken, dan denk ik jeetje... daar heb je ze weer. Ongelooflijk. Het kost toch de reis, het kost toch een hapje en een drankje, en een kaartje, ik heb daar bewondering voor,' aldus Gerard Meijer. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Clubman in hart en nieren. Onvervangbaar. |
|
|
|
|
flits
|
|
|
Wij waarderen en respecteren deze man,een groots man die nimmer vergeten mag worden! Gerard Meijer,onze onvervangbare clubicoon!!!! |
|
|
|
|
FR1908FR
|
|
|
quote:Op maandag 08 september 2008 - 22:37 schreef flits het volgende:Wij waarderen en respecteren deze man,een groots man die nimmer vergeten mag worden! Gerard Meijer,onze onvervangbare clubicoon!!!! ben ik het 100% mee eens |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat hebben die nu weer gedaan? |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: Waar heb jij last van????? Snap je bericht totaal niet. fr12.nl citeert wat Meijer heeft gezegd en daar brand jij hem op af. Valt uberhaupt niets af te branden. In principe val je nu Meijer aan, (waarom snap ik niet!!) het grootste club icoon allertijden!!!!!!! Waar ben je in hemelsnaam mee bezig????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|