BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik word heel moe van Dirk Kuyt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 08 september 2008 - 22:32   quote  deeplink  
Om naar te kijken op het veld is Dirk wel grappig. Hij zwoegt, rent, puft, steunt en hotstknotste er af en toe nog wel eens eentje in bij Utrecht en Feyenoord. Bij Liverpool is hij stoorzender voor vriend en vijand. Af en toe doet hij wat goed. Voor dat gedraaf laat hij zich dik betalen door zijn respectievelijke droomclubs. Dirk lijkt een echte teamspeler maar denkt toch vooral aan zichzelf. Daar is niet zoveel mis mee ware het niet dat Dirk net doet of hij filantroop is.

Dirk nu meent recht te hebben op een basisplaats in Oranje.

Ik dacht het niet dus want afgezien van een KNVB beker met Utrecht is Dirk geen garantie voor prijzen gebleken bij Feyenoord en Liverpool. Bij Feyenoord drukte hij ook nogal zwaar op de begroting en was een droomtransfer belangrijker dan de club.

Met zijn tomeloze inzet en geldingsdrang is hij bruikbaar als wisselspeler in Oranje maar meer niet.

Koevermans in Oranje

Of denken jullie er anders over

Of denken jullie daar anders over.
craven
 craven - maandag 08 september 2008 - 22:35   quote  deeplink  
Je naam zegt genoeg dwaas, Ieder team kan een kuyt gebruiken...
mrc
 mrc - maandag 08 september 2008 - 22:41   quote  deeplink  
ben jij niet goed ofzo?
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 08 september 2008 - 22:49   quote  deeplink  
Ik ben het met je eens dat Oranje hem niet nodig heeft als basisspeler
Maar niet om de redenen die jij noemt
Ik vind dat omdat Huntelaar en Van Persie nu eenmaal betere aanvallers zijn
En op het middenveld hebben we al meer dan genoeg kwaliteit
Dat wint hij niet
Zijn enige kans is dat Robben geblesseerd blijft
Dan kan hij de derde man in de aanval zijn
Want persoonlijk vind ik hem toch beter dan Babel of Vennegoor

En Koevermans in Oranje vind ik belachelijk
Daar heeft hij gewoon de kwaliteit niet voor
craven
 craven - maandag 08 september 2008 - 22:54   quote  deeplink  
Kuyt op rechts, robben op links, van Persie achter de spits. Aanvallen tegen macedonie want verdedigen kan oranje niet hahaha
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 08 september 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 22:54 schreef craven het volgende:
Kuyt op rechts, robben op links, van Persie achter de spits. Aanvallen tegen macedonie want verdedigen kan oranje niet hahaha
Misschien Kuyt centraal achterin? Of op doel?
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 23:11   quote  deeplink  
dirk moet gewoon terug naar Feyenoord
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 08 september 2008 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 23:11 schreef hotjumper het volgende:
dirk moet gewoon terug naar Feyenoord
Ik zou dat helemaal geweldig vinden
Makaay en Dirk in de spits met Tomasson erachter
Maarja het zal nog wel even duren voor hij terugkomt
ALS hij al terugkomt

Maar het is zo mooi om te dromen..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 11:38   quote  deeplink  
Kuyt met Van Persie (zeg maar in de rol van Kalou) in de aanval. Robben moeten ze maar thuis laten die scheurt om de twee stappen alles af.
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 09 september 2008 - 11:50   quote  deeplink  
lol Koevermans of Kuijt? gozert gaat heen! Kuijt speelt prima bij Liverpool, kan je nou niet echt zeggen van Koevermans bij PSV... je topickeuze zegt eig al genoeg...
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 september 2008 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 11:38 schreef hotjumper het volgende:
Kuyt met Van Persie (zeg maar in de rol van Kalou) in de aanval. Robben moeten ze maar thuis laten die scheurt om de twee stappen alles af.
En Huntelaar dan?
Ben dan wel een Feyenoorder maar Huntelaar scoort gewoon meer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2008 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 14:30   quote  deeplink  
gaf alleen aan hoe, ik denk, dat Dirk het beste tot zijn recht komt
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 09 september 2008 - 15:16   quote  deeplink  
volgens mij wordt alleen de tegenstander van Dirkie moe.........................
Eén ding moet ik je wel gelijkgeven...Dirk was altijd een beetje zoetsappig in zijn antwoorden en werd ook gek van dat gehang om Gerrard zijn nek.....dus vind het juist goed van hem dat het nou een keer ergens overgaat in een interview.
agneovo
 agneovo - dinsdag 09 september 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 14:19 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

En Huntelaar dan?
Ben dan wel een Feyenoorder maar Huntelaar scoort gewoon meer
ja hij scoort leuk in de nederlandse competitie maar ik denk dat hij in spanje of engeland er weinig vanaf brengt..
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - dinsdag 09 september 2008 - 16:45   quote  deeplink  
wat een ... jong
die deze topic maakt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2008 door feyenoord-fr12info --
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 09 september 2008 - 16:53   quote  deeplink  
He dwaas, veel verstand van voetbal heb je niet. Waar haal je het vandaan?? Kuijt is een veel betere voetballer dan menig voetballertje dat zich prof noemt. Ik denk dat er weinig Nederlandse spelers zijn die aan zijn kwaliteit kunnen tippen en dan bedoel ik zijn compleetheid als voetballer en zijn tomeloze inzet. Die Stuntelaar zeker niet!! Ik zou dol blij zijn met Kuijt terug bij Feyenoord, Van Persie ook weer terug en dan geloof ik ook nog eens een keer in een kampioenschap ;-)
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 09 september 2008 - 16:58   quote  deeplink  
Kuijt is inderdaad een speler die geoon in oranje hoort , niet zozeer omdat hij veel beter is dan zijn concurrenten maar hij voegt iets toe at anderen niet hebben , hij maakt nou echt een elftal beter, slimme voetballer met een fantastische inzet , en natuurlijk is hij ook niet zo heilig als hij zich voordoet(zelfs flink schijnheilig) maar hij hoort er geoon in en is ook een voorbeeld voor de jeugd!
Marciano
 Marciano - dinsdag 09 september 2008 - 17:04   quote  deeplink  
Moe van Kuyt? Nooit! Ik zou graag willen dat ie terug kwam bij Feyenoord!
Chucky
 Chucky - dinsdag 09 september 2008 - 18:40   quote  deeplink  
Idd een sportdwaas. Dat je dit vind van Kuyt (ben het er zelf niet over eens, omdat ik vind dat je balans in je elftal moet hebben), kan ik begrijpen. Maar dat je dan wel vindt dat Koevermans erin moet, geeft je voetbalverstand weer. Koeversmans heeft nog minder voetbaltechniek dan Kuyt...
Danny FR1908
 Danny FR1908 - dinsdag 09 september 2008 - 19:01   quote  deeplink  
Pfffff meneer wordt moe van Dirk Kuyt, als iemand het recht heb om een keer te zeiken is Dirk het wel!!
draakje
 draakje - dinsdag 09 september 2008 - 19:17   quote  deeplink  
Dat doelpunt tegen Frankrijk van de zomer vond ik toch wel aardig.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 09 september 2008 - 21:53   quote  deeplink  
Ik heb gewoon het idee dat Dirk vaak een beetje in de weg loopt of net niet scherp genoeg is voor het doel omdat ie overal en nergens op het veld loopt te sleuren. Hij zou gedoseerder moeten spelen. Als spits moet je toch gewoon iets meer scoren. Kuyt is niet echt een goalgetter.

Koevermans heeft mijns inziens meer echt tor-instinct maar wordt onderschat omdat ie zich als een lobbes beweegt.
joszef virusz
 joszef virusz - dinsdag 09 september 2008 - 23:08   quote  deeplink  
Ik wou dat de mentaliteit van Dirk Kuyt voor de helft in al onze jongens terug was te vinden. Elke tegenstander kwam met dan met groot ontzag voor team en 12e man naar de Kuip.
Onderschat Dirks technische vermogens trouwens niet. Die liggen vele malen hoger dan die van Koevermans, Verder vind ik dat Van der Vaart prima ruimte kan maken in het Nederlands elftal :-)
Dirk op rechts: een zekerheidje.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 10 september 2008 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 22:32 schreef sportdwaas het volgende:
Om naar te kijken op het veld is Dirk wel grappig. Hij zwoegt, rent, puft, steunt en hotstknotste er af en toe nog wel eens eentje in bij Utrecht en Feyenoord. Bij Liverpool is hij stoorzender voor vriend en vijand. Af en toe doet hij wat goed. Voor dat gedraaf laat hij zich dik betalen door zijn respectievelijke droomclubs. Dirk lijkt een echte teamspeler maar denkt toch vooral aan zichzelf. Daar is niet zoveel mis mee ware het niet dat Dirk net doet of hij filantroop is.

Dirk nu meent recht te hebben op een basisplaats in Oranje.

Ik dacht het niet dus want afgezien van een KNVB beker met Utrecht is Dirk geen garantie voor prijzen gebleken bij Feyenoord en Liverpool. Bij Feyenoord drukte hij ook nogal zwaar op de begroting en was een droomtransfer belangrijker dan de club.

Met zijn tomeloze inzet en geldingsdrang is hij bruikbaar als wisselspeler in Oranje maar meer niet.

Koevermans in Oranje

Of denken jullie er anders over

Of denken jullie daar anders over.
Jij heb nou eens de goede naaam voor jezelf uigekozen. snap niet dat je Kuyt zo kan afzeiken. zal wel aan mij liggen maar je ziet dit echt helemaal verkeerd. Dat Kuyt geen prijzen met Feyenoord heeft gewonnen lag meer aan de rest van het team dan aan hem. Heb je ooit wel eens een club prijzen zien pakken met een,twee of drie goede spelers? Ik niet.Alleen als het een team was en dat is Feyenoord al jaren niet meer. Snap niet dat je als echte Feyenoorder Kuyt kan zwart maken. Een van de weinige die er elke wedstrijd stond of staat bij Feyenoord met 200% inzet. Zouden vele voetballers een voorbeeld aan moeten nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 september 2008 door Richard Lagrouw --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 september 2008 - 22:18   quote  deeplink  
In het veld een held, dr buiten ligt het er net ff te dik bovenop, zal zijn christelijke achtergrond wel zijn.
Sebbe
 Sebbe - donderdag 11 september 2008 - 22:14   quote  deeplink  
Iedereen wordt moe van Kuyt wanneer je de hele wedstrijd erachter aan moet draven. Er zijn weinig spitsen met zo'n inzet/instelling. Huntelaar is een typische spits zeg maar goaltjesdief, maar wanneer het fysiek wordt is hij nergens terwijl Kuyt dan ook niet opgeeft. Nee in mijn optiek hoort Kuyt altijd een basisplaats te hebben.
FR1908FR
 FR1908FR - vrijdag 12 september 2008 - 01:27   quote  deeplink  
je word moe van kuyt ?????

ben je wel helemaal lkkr :S
kuyt hoort altijd een basis plek te hebben hoe dan ook.
hard werken is voor kuyt geen probleem staat altijd klaar ;)
je weet zelluf ....
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 30 augustus 2012 - 00:25   quote  deeplink  
Nep Feyenoorder!!!!
Marcin010
 Marcin010 - donderdag 30 augustus 2012 - 00:29   quote  deeplink  
Tja, als ik m zie spelen erger ik me behoorlijk aan m, meteen wegzappen ook
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 30 augustus 2012 - 00:30   quote  deeplink  
Jarenlang tot vervelens toe geroepen dat Feyenoord zijn club was en hij wou zo graag terug, praten met de club zodat het lijkt alsof het hem interesseert (wat ik denk) en vervolgens voor fucking Fenerbache tekenen, bah bah bah wat een neppert
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 00:31   quote  deeplink  
Q archeoloogerT
Marcin010
 Marcin010 - donderdag 30 augustus 2012 - 00:31   quote  deeplink  
Money boven zijn uitspraken..
dennie
 dennie - donderdag 30 augustus 2012 - 00:42   quote  deeplink  
Kuyt is gewoon nep. Sportdwaas had in sommige dingen zeker gelijk. Hij wil overal popie jopie spelen en over doen komen alsof het zijn droomclub is maar het is gewoon gelul om in een goed plaatje te komen. Het enige dat voor Dirk Kuyt belangrijk is is Dirk Kuijt. Mijn familie komt uit het zelfde dorp vandaan als Kuyt en ik heb al wat verhalen gehoord dat Kuyt helemaal niet zo'n aardige jongen is als ie doet overkomen.. Ben dan ook blij dat Fenerbahce niet naar de CL gaat.
Marcin010
 Marcin010 - donderdag 30 augustus 2012 - 00:45   quote  deeplink  
Egoist is t
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 00:49   quote  deeplink  
Maar toen kreeg sportdwaas wel de kat. De opinie is in ieder geval in Rotterdam 180 graden gedraaid.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 30 augustus 2012 - 00:50   quote  deeplink  
Snap het wel, kan niet tegen negativiteit ontremd Feyenoord, de meeste realistische Feyenoorders worden vervloekt, ook door mij
Marcin010
 Marcin010 - donderdag 30 augustus 2012 - 00:50   quote  deeplink  
Heeft kuijt puur aan zichzelf te danken met zijn grote muil
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 00:53   quote  deeplink  
tsja, Kuyt was altijd wel een speler die de mensen naar de mond praatte, maar toch hoop je dat er wat meer inzit.

Nu verdiend hij in Turkije wel veel meer dan hij bij Feyenoord zou krijgen. Dat hij voor zoveel geld kiest neem ik hem dan ook zeker niet kwalijk. Hij had alleen eerder open kaart moeten spelen. Belofte maakt schuld.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:25 schreef Nummer Zeven het volgende:]
Feyenoorder!!!!
+1
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tsja, Kuyt was altijd wel een speler die de mensen naar de mond praatte, maar toch hoop je dat er wat meer inzit.

Nu verdiend hij in Turkije wel veel meer dan hij bij Feyenoord zou krijgen. Dat hij voor zoveel geld kiest neem ik hem dan ook zeker niet kwalijk. Hij had alleen eerder open kaart moeten spelen. Belofte maakt schuld.
En ik denk dat hij in z'n eigen opinie ook wel aan gaat houden, maar dan is ie toch echt te oud..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tsja, Kuyt was altijd wel een speler die de mensen naar de mond praatte, maar toch hoop je dat er wat meer inzit.

Nu verdiend hij in Turkije wel veel meer dan hij bij Feyenoord zou krijgen. Dat hij voor zoveel geld kiest neem ik hem dan ook zeker niet kwalijk. Hij had alleen eerder open kaart moeten spelen. Belofte maakt schuld.
Idd, helemaal mee eens.
En daarom mag hij lkkr in Utrecht eindigen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:03 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Idd, helemaal mee eens.
En daarom mag hij lkkr in Utrecht eindigen
Station Utrecht, ik herhaal Station Utrecht..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Station Utrecht, ik herhaal Station Utrecht..
Idd. En niet anders.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En ik denk dat hij in z'n eigen opinie ook wel aan gaat houden, maar dan is ie toch echt te oud..
DuideLIJK. 3 jaar contract ook in Turkije, dus bLIJKbaar geen intentie terug te keren.

Dirk is nog steeds Feyenoorder natuurlijk, geweldige verdiensten, gun hem best die 9 miljoen die hij in 3 jaar verdiend, maar wees dan gewoon van meet af aan eerlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

DuideLIJK. 3 jaar contract ook in Turkije, dus bLIJKbaar geen intentie terug te keren.

Dirk is nog steeds Feyenoorder natuurlijk, geweldige verdiensten, gun hem best die 9 miljoen die hij in 3 jaar verdiend, maar wees dan gewoon van meet af aan eerlijk.
Yep, daar is ie de fout ingegaan, dat word niet geaccepteerd..desalniettemin blijft hij een held..!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Yep, daar is ie de fout ingegaan, dat word niet geaccepteerd..desalniettemin blijft hij een held..!!
+1
hippy
 hippy - donderdag 30 augustus 2012 - 09:11   quote  deeplink  
Hij zal denk ik nog niet genoeg geld hebben...
Kuyt is een speler die feyenoord nu nodig heeft...
Laten we realistisch zijn...die komt pas terug als niemand hem meer wil hebben,
Maar dan is het te laat...
MMM
 MMM - donderdag 30 augustus 2012 - 10:00   quote  deeplink  
Sportdwaas, kenner! Zag het in 2008 al

Ik word ook moe van die neppert met z'n geslijm..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door MMM --
Jeay
 Jeay - donderdag 30 augustus 2012 - 10:16   quote  deeplink  
Nummer zeven, jij hebt flink moeten graven om een 2008 topic te vinden of niet? En ja, craven lachte sportdwaas uit, maar hij had toch maar gelijk.
craven
 craven - donderdag 30 augustus 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 10:16 schreef Jeay het volgende:
Nummer zeven, jij hebt flink moeten graven om een 2008 topic te vinden of niet? En ja, craven lachte sportdwaas uit, maar hij had toch maar gelijk.
niet op basis van zijn argumenten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik word heel moe van Dirk Kuyt









0.0173621