quote: Na de Fall update voor de Xbox 360 krijgen we een optie om games op de harde schijf te installeren, hetgeen tot snellere laadtijden moet leiden. Helaas lijkt het resultaat voor nieuwe games minimaal.
Boris Schneider-Johne, de Xbox Product Manager in Duitsland, laat weten dat de installatie vooral veel nut zal hebben voor oudere titels. Als voorbeeld noemt hij Project Gotham Racing 3, een spel dat nog niet optimaal was, maar dat nu veel kortere laadtijden kent. Nieuwere games zijn tegenwoordig al veel beter geoptimaliseerd en zullen om die reden minder voordeel hebben van de installatie.
Ik denk dat het zeker nut zal hebben. Bijvoorbeeld bij Civilization Revolution wordt er vrij vaak (elke keer?) een request gedaan naar de dvd als er een battle uitgevoerd wordt. Ik heb nog de eerste generatie Xbox360's die af en toe wat moeite heeft om snel toegang te krijgen tot de dvd als de xbox een langere periode al aan staat. Daardoor duurt het soms een paar minuen voordat een battle eindelijk begint. Met het kopieren naar de harddisk verwacht ik hier geen problemen meer mee!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 september 2008 door Boudewijn -- |