BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we met deze selectie dit seizoen prijzen pakken?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 11 september 2008 - 19:33   quote  deeplink  
Ik weet het niet. Denk dat 020 over twee weken dat moet uitwijzen. Ben er wel van overtuigd dat de verdediging de achilleshiel is. De groep met blessures word lanzaam maar zeker steeds kleiner dus ze moeten het nu maar bewijzen dat we wel degelijk een goede selectie hebben. NOW IS THE TIME!!! IN IEDER GEVAL 21 SEPTEMBER!!!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 september 2008 - 20:32   quote  deeplink  
Richard, wederom ga je van het negatieve uit. 21 septemebr is leuk, maar niet belangrijk. Ik word liever kampioen dan van 020 winnen. Kampioen word je tegen de kleine clubs, niet tegen 020. Tuurlijk is het leuk als we winnen, maar met K2 hebben we 2 keer gewonnen van de neuzen en wat heeft ons dat gebracht? Helemaal niets. Zij gingen de voorrondes van de CL in, niet wij. Ik zou zeggen verspil je energie niet aan die negativiteit maar bedenk iets opbouwends.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 11 september 2008 - 20:45   quote  deeplink  
Ik heb een vraag voor jou Richard

Waarom noem jij de verdediging onze achilleshiel?
Heel veel mensen doen dat, maar dat is helemaal ongegrond
Als we naar vorig jaar kijken is juist de aanval ons probleem
er waren maar 3 clubs met minder goals tegen
Maar er waren er meer dan 6 met meer goals voor
Dan kun je toch enkel tot de conclusie komen dat de aanval meer versterking nodig heeft dan de verdediging?
IkkeHoopOp Beter
 IkkeHoopOp Beter - donderdag 11 september 2008 - 21:12   quote  deeplink  
Ben nu 53 jaar en ben aan het jubileum jaar van 40 gekomen als Feyenoordsupporter. Dit seizoen wordt koffiedik kijken en heb mijn twijfels. Prijzen binnen halen ligt niet aan het winnen of verkiezen van 020 of 040. Het gaat er gewoon om de punten te pakken van de "kleinere" clubs. Ik ben wel angstig over de vele blessures. Is de aanpak van G.J. Verbeel wel de juiste, op langere termijn misschien wel.Het meest trieste vind ik nog dat overbodige spelers niet verkocht worden. Het lijkt wel of geen interesse van clubs is dan wel een veel te hoge vraagprijs verlangt wordt. Het aankoop beleid van de laatste jaren heb ik ook mijn vraagtekens bij. Gewoon slecht met uitzondering van vorig jaar. Wat mijn betreft staat zowel de technische leiding als scouting ter discussie. Al met al laten we hopen op een goed seizoen maar ik heb er een zwaar hoofd in.
Sebbe
 Sebbe - donderdag 11 september 2008 - 21:48   quote  deeplink  
Als de selectie uit blijft van blessures en schorsingen kunnen ze verrassend uit de hoek komen. Afgelopen seizoen ging het tot de winterstop toch ook goed/leuk. Nu hebben we de meeste blessures achter de rug. Winnen van 020 is altijd leuk, maar een prijs is nu eenmaal leuker en als ik me niet vergis hebben we eens zwaar verloren van PSV en zijn we toch kampioen geworden. En wat al de negatieve reacties betreft, we zijn er niet zwakker op geworden, er zijn 2 basisspelers bij en alleen Hofs is vertrokken, maar die was vorig seizoen ook al geblesseerd. Ook zijn er een paar talenten nadrukkelijk aanwezig, dat alles maakt mij positief voor dit seizoen. Alleen moet Verbeek er tijdens het seizoen een eenheid van maken, terwijl je dat in de voorbereiding doet.
girdie
 girdie - donderdag 11 september 2008 - 21:51   quote  deeplink  
nah... ik ben niet zo somber, feyenoord gaat zeker in rustiger vaarwater komen en dan gewoon de top 5 pakken, en misschien wel meer. en knvb beker natuurlijk verdedigen!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 september 2008 - 22:54   quote  deeplink  
beker en wie weet de uefa-cup, als de loting een beetje gunstig verloopt
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 september 2008 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 20:32 schreef Pietje1 het volgende:
..... Kampioen word je tegen de kleine clubs, niet tegen 020. ....
dit vindt ik zo'n domme cliché, want als de top 3 allemaal van de kleintjes wint, is zo'n 3de wedstrijd in het seizoen opeens wel belangrijk....

Verder denk ik dat het goed is voor het zelfvertrouwen van de spelers en wordt er de daaropvolgende maanden een stuk minder gekankerd op het bestuur als we deze wedstrijd winnen.
FR1908FR
 FR1908FR - vrijdag 12 september 2008 - 01:24   quote  deeplink  
tuurlijk pakken we een prijs :D
waarom niet hebben de zelfde selectie als vorig jaar + wat versterking
dus ik denk dat we gewoon mee kunnen doen om de titel ;)
en anders hebben we altijd kans op nog een beker.

@ hotjumper.
een uefacup is denk ik een beetje te hoog gegrepen ;)
zou echt zwaar relaxt zijn maar denk dat dat een droom is ;)
maar als het zo zou zijn zou dat een mooie afsluiter zijn van ons 100 jarig bestaan :)
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 september 2008 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 23:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dit vindt ik zo'n domme cliché, want als de top 3 allemaal van de kleintjes wint, is zo'n 3de wedstrijd in het seizoen opeens wel belangrijk....

Verder denk ik dat het goed is voor het zelfvertrouwen van de spelers en wordt er de daaropvolgende maanden een stuk minder gekankerd op het bestuur als we deze wedstrijd winnen.
Dat mag jij een dom cliche vinden, maar in het verleden is altijd gebeleken dat als we tegen de Ado's en de Heraclessen van de eredivisie gewonnen hadden, we meer punten hadden gehad dan 020 en daarbij automatisch 2e zouden zijn geworden. Vorig jaar hadden we zelfs kampioen geworden als we "gewoon" tegen VVV, Heracles, NEC en NAC gewonnen hadden. Weet je nog het kampioenschap van 1994? toen verloren we met 8-2 (!) van 020, maar wel kampioen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 september 2008 - 11:33   quote  deeplink  
??????? het stuk na "Weet je nog het kampioenschap van 1994" kon ik niet lezen...
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 september 2008 - 11:56   quote  deeplink  
ehhh shit sorry foutje, moet natuurlijk 1984 zijn. In 1994 speelden we gelijk. Trouwens in 1999 verloren we ook dik van de neuzen... en toch kampioen. Sterker nog, als ik kijk naar onze kampioenschappen verloren we eigenlijk redelijk vaak dik van de neuzen... Zou er een verband in zitten? Nee, toch maar gewoon winnen, is toch veel leuker.. ;-)
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 12 september 2008 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 21:12 schreef IkkeHoopOp Beter het volgende:
Het meest trieste vind ik nog dat overbodige spelers niet verkocht worden. Het lijkt wel of geen interesse van clubs is dan wel een veel te hoge vraagprijs verlangt wordt.
Dit ligt helaas ook aan de spelers
Er waren er ook een aantal waar de clubs mee rond waren, maar dan moesten de spelers minder gaan verdienen en dat wilde ze niet. En een aantal hebben nog maar een contract van 1 jaar, die willen volgend jaar van hun transfervrije status genieten.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 12 september 2008 - 13:18   quote  deeplink  
Ik vind het een prima selectie. Natuurlijk zitten er nog wel wat zwakke plekken in (geen goede vervanger voor Vlaar en Makaay bijvoorbeeld), maar ook heel veel kwaliteit en ervaring. Ja, ik heb er wel vertrouwen in.
Kees010
 Kees010 - vrijdag 12 september 2008 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 20:45 schreef Phyxsius het volgende:
Ik heb een vraag voor jou Richard

Waarom noem jij de verdediging onze achilleshiel?
Heel veel mensen doen dat, maar dat is helemaal ongegrond
Als we naar vorig jaar kijken is juist de aanval ons probleem
er waren maar 3 clubs met minder goals tegen
Maar er waren er meer dan 6 met meer goals voor
Dan kun je toch enkel tot de conclusie komen dat de aanval meer versterking nodig heeft dan de verdediging?
Wat een scorebord journalistiek.
Ik heb je deze opmerking al eerder zien maken, maar nu toch een re: hierop;

Heb je er ooit wel eens over gedacht dat het hele team verdedigend ingesteld speelde. Met maar een spits, etc.
Als je bijv. heel aanvallend ingesteld gaat spelen, zoals nu de intentie lijkt. Betekend het dat de voorste linies meer naar voren zullen spelen en minder bijdrage zullen leveren aan de verdediging. waardoor daar meer ruimte ontstaat voor je tegenstander...
En dat wil zeggen dat er meer druk komt op de verdediging.

Dus theoretisch zal je iets meer goals voor krijgen en tegelijk ook meer tegen.
draakje
 draakje - vrijdag 12 september 2008 - 16:46   quote  deeplink  
En ik denk dat de meeste mensen liever een wedstrijd zien die in 5-4 eindigt (om maar eens wat te noemen) dan in 1-0.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 13 september 2008 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 - 16:46 schreef draakje het volgende:
En ik denk dat de meeste mensen liever een wedstrijd zien die in 5-4 eindigt (om maar eens wat te noemen) dan in 1-0.
nee, ik zie volgende week het liefst een wedstrijd die in 1-0 eindigd. doelpunt in de laatste minuut....
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 13 september 2008 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 20:32 schreef Pietje1 het volgende:
Richard, wederom ga je van het negatieve uit. 21 septemebr is leuk, maar niet belangrijk. Ik word liever kampioen dan van 020 winnen. Kampioen word je tegen de kleine clubs, niet tegen 020. Tuurlijk is het leuk als we winnen, maar met K2 hebben we 2 keer gewonnen van de neuzen en wat heeft ons dat gebracht? Helemaal niets. Zij gingen de voorrondes van de CL in, niet wij. Ik zou zeggen verspil je energie niet aan die negativiteit maar bedenk iets opbouwends.
Zeg niet dat winnen van 020 het belangrijkste is maar is gewoon wel een goede graadmetet of we mee kunnen doen om de prijzen. Snap niet dat je dit als negatief ziet. Schrijf dat ik het nog niet weet. Anders had ik wel geschreven dat het weer helemaal niets werd.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 13 september 2008 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 20:45 schreef Phyxsius het volgende:
Ik heb een vraag voor jou Richard

Waarom noem jij de verdediging onze achilleshiel?
Heel veel mensen doen dat, maar dat is helemaal ongegrond
Als we naar vorig jaar kijken is juist de aanval ons probleem
er waren maar 3 clubs met minder goals tegen
Maar er waren er meer dan 6 met meer goals voor
Dan kun je toch enkel tot de conclusie komen dat de aanval meer versterking nodig heeft dan de verdediging?
Ik vind de rechtsback de meest vacante positie in het elftal.Is enige plaats in basiself die naar mijn mening nog geen goede vaste optie heeft. Andere posities wel. Vind zelfs voor alle andere posities wel goede tot redelijk goede vervangers op de bank zitten.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 18:30   quote  deeplink  
wat denken jullie? ik hoop op de dubbel. goeie topic trouwens van een goeie gast!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juni 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Haha ben jij ook maar gaan graven in oude topics:P
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 18:48   quote  deeplink  
deze geld nog steeds!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juni 2011 - 18:50   quote  deeplink  
Oke, Nouja ik gok op kampioenschap en Beker winst.
€1000,- Wie wil er wedden?? haha
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 18:50 schreef RedDevil1990 het volgende:
Oke, Nouja ik gok op kampioenschap en Beker winst.
€1000,- Wie wil er wedden?? haha
je bedoeld 2200 gulden.. deze topic is oud man...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juni 2011 - 18:55   quote  deeplink  
2008 waren er ook al euro's
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 18:57   quote  deeplink  
logisch dat ik zo blut ben dan...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juni 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Als jij euros blijft uitgeven als guldens :P
de kromme 73
 de kromme 73 - vrijdag 17 juni 2011 - 19:03   quote  deeplink  
nee
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juni 2011 - 19:05   quote  deeplink  
Ik denk dat we trouwens beter oude topics op kunnen graven dan kansloos nieuwe te openen zolang er niks nieuws gemeld word

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we met deze selectie dit seizoen prijzen pakken?









0.0130820