|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Ribas en Yasmin hebben ruzie: Je wilt me toch weg hebben?
Haantje Ribas kan niet tegen sterke mondige vrouwen.
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wat een jaloers stel bij elkaar, beiden gaan hier de fout in, en geven niet toe. stel domboos, spelen de andere mooi in de kaart zo. |
|
|
|
|
patrick37
|
|
|
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,die ribas geeft me de kriebels wat een ongelofelijke sukkel ik hoop dat er snel een element in het spel komt waarmee een van de heren eruit kan,en dan doeiiiiiiiiiiii ribas |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
ribas is geen haantje, hij is gewoon een ouderwetse man. hij leeft nog in 200jaar terug. waar mannen vrouwen domineerde en zn hun smoel moeten houden etc etc. misschien is hij zo opgevoed.. het enige wat uit zn tyfus bek komt is"ik zweer SERIEUS !!!!" wat een *(^#*(^(* lijer |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 september 2008 - 10:54 schreef scarface1979 het volgende:ribas is geen haantje, hij is gewoon een ouderwetse man. hij leeft nog in 200jaar terug. waar mannen vrouwen domineerde en zn hun smoel moeten houden etc etc. misschien is hij zo opgevoed.. het enige wat uit zn tyfus bek komt is"ik zweer SERIEUS !!!!" wat een *(^#*(^(* lijer je zou hem zo zoenen, heerlijk! |
|
|
|
|
patrick37
|
|
|
Zijn er echt vrouwen die dit gedrag accepteren? Dan heb je echt geen zelfrespect! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Een dergelijk gedrag moet absoluut niet geaccepteerd worden. Het heeft inderdaad te maken met het zelfrespect van, in dit geval, de vrouw. Om het bij CBML te houden; het hoeft niet zo te zijn dat zij het gedrag van Ribas accepteert maar dat het meer een kwestie van tolereren is. Tolereren in belang van het spel, van haar spel. Ribas weet dat Yasmin hem nodig heeft maar weet vast ook wel dat op het moment dat hij Yasmin dumpt, het niet lang zal duren eer een andere jongen( want dat zijn ze, jongetjes) Yasmin voor zich zal proberen te winnen. Hij kan nog zo’n lekkere koppie hebben maar ik vind zijn gedrag walgelijk. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik zou Ribas nog niet als postbode willen hebben! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Nou, nou, het oog wil ook wat. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Als je valt op dit type wél. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: als glazenwasser lijkt hij mij ook niet verkeerd. Veruit de mooiste van de boys
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Blond, donker, aziaat maakt niet uit als het mooi is kijk ik wel. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Mag hij dan naar binnen gluren? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, uiterlijk zegt me niets. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: dat lijkt mij niet verstandig, dan gaat hij er een tuk minder uitzien, mijn bewakers zijn niet zo dol op gluurders, die houden niet eens van visite. hahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 september 2008 - 22:04 schreef Izz@headliner het volgende:[..] dat lijkt mij niet verstandig, dan gaat hij er een tuk minder uitzien, mijn bewakers zijn niet zo dol op gluurders, die houden niet eens van visite. hahaha Neeeeeee, niet zijn billen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Vrees dat mijn bewakers op het kruis afgaan, en dan heb ik het niet over zijn ketting. Ken je de film K-9? met James Belushi, en Jerry Lee? nou dat kan mijn Herder dus ook, lol. |
|
|
|