|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
HEEEL MOOI Uitslag 5-0 Biseswar echt goed in de 2e helft, ik ben blij met de uitslag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2008 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Goede uitslag , zonder echt goed te spelen trouwens maar dat terzijde. Biseswar was geinig maar laten we nu niet gaan denken dat hij een blijvertje is , daarentegen zie ik wel blijvertjes in Fer en Wijnaldum , klasse gespeeld die jonkies! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
alstie ze er komend zondag zo in peert mag ie van mij blijven |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Zeer verrast door het getoonde spel. We speelden vooruit dus we speelden om te winnen. Is beter dan aldoor dat tikkie breedt op het middenveld van vorig seizoen. Kan natuurlijk nog genoeg verbeteren maar de automatismes komen vanzelf wel. Biseswar mag als hij zo blijf spelen van mij blijven. Kan nog veel verbeteren maar heb de wil om te winnen weer gezien en ik denk dat dat de grootste stap in de goede richting is. Je moet er altijd een meer dan de tegenstander maken en met dit spel moet dat lukken. Zeker als straks een Bruins, Makaay enz weer terug is. Fijn om weer positief te kunnen gaan denken |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2008 - 22:45 schreef jantje 1974 het volgende:Goede uitslag , zonder echt goed te spelen trouwens maar dat terzijde. Biseswar was geinig maar laten we nu niet gaan denken dat hij een blijvertje is , daarentegen zie ik wel blijvertjes in Fer en Wijnaldum , klasse gespeeld die jonkies! Ik zie ook wel een blijvertje in Biseswar Hij is al jaren sterk aan de bal, balvast en gezegend met een goede actie Alleen scoorde hij veel te weinig Dat is de laatste stap die hij moet maken En hopelijk maakt hij die stap dit seizoen Ik zeg niet dat het zeker is maar de kans is wel aanwezig
Affelay is/was hetzelfde verhaal Die jongen is 22 en hij heeft nu in 2 wedstrijden meer rendement dan zijn hele vorige seizoen Affelay heeft de tijd gekregen, laten we Biseswar ook de tijd geven Overigens wil ik niet zeggen dat Biseswar even goed is Affelay, maar het is wel een feit dat Affelay meer tijd heeft gekregen. Maar bij PSV was er ook meer tijd Ook al scoorde hij weinig, ze werden kampioen |
|
|
|
|
Chucky
|
|
|
Biseswar komt denk ik kwaliteit te kort. Maar mooi voor die jongen dat hij er twee maakte. Ik heb het idee dat de hand van Verbeek zichtbaar wordt. hopelijk kunnen we komend weekend echt een vuist maken en de drie punten pakken!! |
|
|
|
|
Johnny_Sonic
|
|
|
Goed gedaan tegen Volendam. Fer, Biseswar, Hofland, de Cler en Tomasson vielen me in het bijzonder op. Natuurlijk zijn die glibberalen 1 van de zwakste ploegen in de ere-divisie, maar het zag er bij vlagen toch prima uit!
Biseswar, Fer en Wijnaldum zijn de grote winstpunten in de verder nare blessuregolf. Ben er voor om die jongens zowiso te handhaven in de basis. El Ahmadi, De Guzman en Vlaar moeten er ook weer in zodra ze kunnen. Dan heb je 6 echte talenten van 23 jaar en jonger. Van de 'oude' jongens neig ik er naar om de Cler, Hofland en van Bronkhorst in de basis te houden. Timmer voorlopig ook maar, totdat we een beter en jongere keeper hebben. Het is niet anders. Verder zou ik of met Tomasson of met Makaay gaan spelen. En regelmatig doorwisselen met gasten als Manteiga, Janota, Bruins, Slory en Bahia. Landzaat, Lucius en Mols alleen laten spelen in het geval er blessures zijn of schorsingen zijn. En Greene en Buijs naar het 2e, terwijl Tiendalli volgens mijn terug moet naar het 1e.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2008 door Johnny_Sonic -- |
|
|
|