|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2008 - 16:30 schreef Tjonge het volgende:[..] Vergeet niet wat Kelly allemaal gewonnen heeft......maar hoe dan ook, ja...hij ziet er beter uit, hij lijkt nu iets meer op een medemens, al zou je met zijn karakter eerder een vuilniszak voor hem kopen en gelijk aan de straat zetten, hopen dat die hele grote vuilniswagen er eerst even overheen rijd......
|
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
waar zijn jullie nu steeds |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: overal en nergens hahahaa als je boven of onder aan de pagina op Can't Buy Me Love klikt dan zie je alle topics en helemaal rechts zie je wie als laatste een berichtje heeft gestuurd en als je dan links daar dan op dat topic klikt kom je er van zelf. makkelijk he.hahahaha ff plagen hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hebben jullie trouwens wel eens de schoonmaakdiva gezien? daar zit me een bitch in pff
en Miss en Mrs. Perfect, daar zitten er ook een paar portretten tussen hoor. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2008 - 16:30 schreef Tjonge het volgende:[..] Vergeet niet wat Kelly allemaal gewonnen heeft......maar hoe dan ook, ja...hij ziet er beter uit, hij lijkt nu iets meer op een medemens, al zou je met zijn karakter eerder een vuilniszak voor hem kopen en gelijk aan de straat zetten, hopen dat die hele grote vuilniswagen er eerst even overheen rijd...... Wat vuilniszak voor hem kopen? ik tief zo poedeltje nakt de ondergrondse container in. zonder vuilniszak, tenslotte moet ik ook mijn kattensteentjes kwijt. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 16:18 schreef Moha R. de Vries het volgende:hebben jullie trouwens wel eens de schoonmaakdiva gezien? daar zit me een bitch in pff en Miss en Mrs. Perfect, daar zitten er ook een paar portretten tussen hoor. Schoonmaakdiva heb ik nog nooit naar gekeken en ga niet kijken ook. Ik wordt al moe van het woord schoonmaak. Jaiks.
Miss en Mrs. Perfect heb ik wel een paar keer naar gekeken. Moeders zijn vaak erger dan dochters.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 19:40 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Schoonmaakdiva heb ik nog nooit naar gekeken en ga niet kijken ook. Ik wordt al moe van het woord schoonmaak. Jaiks. Miss en Mrs. Perfect heb ik wel een paar keer naar gekeken. Moeders zijn vaak erger dan dochters. Inderdaad die moeders, allemachtig, vooral die Zuid-Hollnd, achter het bhang plakken zou je haar. de jurk te strak, het haar te strak. hoofd tegroot schoenen te klein, en dit was slechts 2 minuten opname van het vrouwke. hahha, nadit nooit meer gekeken. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Lieve dames,Ik ga even een bankstel naar buiten donderen, met mijn kids, ik vertel hoe en waar, zij doen het. Mijn niet zo geliefde schoonfamilie heeft een te zware indruk erop achter gelaten |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 19:51 schreef Izz@headliner het volgende:Lieve dames,Ik ga even een bankstel naar buiten donderen, met mijn kids, ik vertel hoe en waar, zij doen het. Mijn niet zo geliefde schoonfamilie heeft een te zware indruk erop achter gelaten goed zo skattie dumpen die handel, net als die trien. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 19:40 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Schoonmaakdiva heb ik nog nooit naar gekeken en ga niet kijken ook. Ik wordt al moe van het woord schoonmaak. Jaiks. Miss en Mrs. Perfect heb ik wel een paar keer naar gekeken. Moeders zijn vaak erger dan dochters. het is niet alleen wedstrijden in schoonmaken, je ziet ze ook in 1 huis zitten en bonje maken.
ja idd die moeders zijn idd vaak erger. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 20:09 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] het is niet alleen wedstrijden in schoonmaken, je ziet ze ook in 1 huis zitten en bonje maken. ja idd die moeders zijn idd vaak erger. Ik ben allergisch voor stofzuigers, stoffer en blik, dweilen enfin alles wat met schoonmaken/huishouden te maken heeft. En om over de keuken/koken maar te zwijgen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 20:12 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Ik ben allergisch voor stofzuigers, stoffer en blik, dweilen enfin alles wat met schoonmaken/huishouden te maken heeft. En om over de keuken/koken maar te zwijgen. lekker lijkt me dat, dat alles in het huis voor je geregeld word. ik moet hier smeken willen ze wat voor me doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 20:17 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] lekker lijkt me dat, dat alles in het huis voor je geregeld word. ik moet hier smeken willen ze wat voor me doen. Ik vind het een zaligheid. Ooit in een grijsverleden had ik de kolder ien mien kopf en besloot het huishouden zelf te gaan doen. Nou, ik heb het precies 3 dagen volgehouden. Wat een shit klussen zijn dat. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 20:26 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Ik vind het een zaligheid. Ooit in een grijsverleden had ik de kolder ien mien kopf en besloot het huishouden zelf te gaan doen. Nou, ik heb het precies 3 dagen volgehouden. Wat een shit klussen zijn dat. hahahaha, ja he zwaar beroep hoor huisvrouw en elke dag hetzelfde. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Nou, petje af voor de vrouwen die een huishouding runnen, kids verzorgen en dan ook nog een baan hebben. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 20:17 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] lekker lijkt me dat, dat alles in het huis voor je geregeld word. ik moet hier smeken willen ze wat voor me doen. Maar we zegt dat? dat iemand anders het voor missy B doet? ik ga zodra het een zooitje word verhuizen, doe jij datniet dan? hahahahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Het is ff aanpoten maar dan heb je wel weer een schoonhuis, alleen alles inpakken he. verschrikkuluk, ook daar remedie op gevonden, je tieft alles het raam uit, en koop weer nieuw. hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 01 december 2008 - 20:47 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Maar we zegt dat? dat iemand anders het voor missy B doet? ik ga zodra het een zooitje word verhuizen, doe jij datniet dan? hahahahahaha Mrs. B laat alles doen, behalve haar echtgenoot.
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Zooooooooo kinderachtig, ik wilde je net een handje helpen, toen je zei dat je naast je eigen M.A. ging kruipen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 14:32 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Zooooooooo kinderachtig, ik wilde je net een handje helpen, toen je zei dat je naast je eigen M.A. ging kruipen. Op dat gebied heb ik geen hulp nodig, believe me honey. He bah |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: tsss, ik wilde je alleen maar van dienst zijn, door de 'real thing' off your cheast te halen, hoor. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 21:48 schreef Izz@headliner het volgende:[..] tsss, ik wilde je alleen maar van dienst zijn, door de 'real thing' off your cheast te halen, hoor. Heb mijn man laten lezen. Een lol wat ie had. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: en je word bedankt he! Sta ik weer voor lul bij een lekker ding. nou nou. Missy B. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
skattie's ik ga naar bed truste voor straks |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: weltrusten lieverd. |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
goedenavond scatties het is december drukke maand voor de boeg voor iedereen ook een dure maand:P ook een leuke maand maar konden ze ut niet beter verdelen hihi kerst in dec sinterklaas in juni of zo:P |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 04 december 2008 - 18:36 schreef Tijger het volgende:goedenavond scatties het is december drukke maand voor de boeg voor iedereen ook een dure maand:P ook een leuke maand maar konden ze ut niet beter verdelen hihi kerst in dec sinterklaas in juni of zo:P hey wijffie ja idd wrom moet het in 1 maand he pff |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Ach ja Pasen en pinksterren vallen ook niet op 1 dag hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Belinea -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: had je dat niet eerder kunnn zeggen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Heb net naar de laatste aflevering van "geen cent te makken" zitten kijken. Het doet mij in ieder geval goed te zien hoe we met z'n allen voor onze medemens kunnen zorgen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Waar is iedereen?? Al bezig met de recepten van Izz? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: stelletje deserteurs zijn het. zodra ze lesjes krijgen zijn ze weg, LAFFAARDSSSSSSSSSSSSSSSSSS |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jou schuld, ze zijn allemaal met jou recepten bezig. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nee hoor heb ff een spelletje gedaan: ik hou van holland is echt leuk |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ik hou ook van 'lik me' hol land. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: whahahahahaha, hoe verzin je het. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: you know, i am a sit down comedian. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik moet weg. Is geen spoed maar men verwacht van mij dat ik even wat doe. Duty calls. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik zoek mij wezenloos, naar ziplockmapjes voor mijn filofax. 1 adres gevonden maar stervensduur. helemaal gek van, hmm, kan ze ook voor mijn verjaardag vragen. maar de meeste denken dan dat ik een filofax vulling wil. NEEEEEEEEEEEEEEE, hij is al gevuld. ik wil alleen plastic-door-schijnnmapjes en envelopjes met bovenopening voor pictures. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
was geen gepast grapje missy, dus haal hem maar weg, tenslotte is Marc never nasty. hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: kan nieh zoek mij wezenloos op het net |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ja 2 adressen , maar daar vragen ze voor 1 mapje respectieflijk 6 euro en 5.86 euro, en dan 6.95 verzend kosten halloooooooooooooooo |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner