|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ga maar ff een hete grog nemen word vervelend va mijzelf |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: geen producten gevonden zegt ie, voor Filofax |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ga naar bed zus spreek je morgen weer trustte skattie |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
thanks sweety, dikke kussie voor mijn zusse |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Loop ik gisteren door de het centrum: Moet ik nodig naar het toilet, als een manke beer, dus ik de V&D in gerend en naar het toilet daar. Ik zit net, begint die gast in dat hokje naast me tegen me te praten: "Hey, hoe is 't?" Nou ben ik niet zo'n prater en al zeker niet op het toilet van de V&D, maar ik wilde niet onbeleefd zijn dus ik antwoord: "Ja, lekker..." Die andere weer: "Wat ben je aan het doen dan?" Wat is dat voor vraag? Dus enigszins ongemakkelijk antwoord ik: "Nou, hetzelfde als jou, een beetje zitten hier." Op dit punt probeer ik dus zo snel mogelijk weg te komen, voor die ander weer een vraag stelt. Komt die gast met het volgende: "Zal ik met je meegaan naar huis straks?" Nou breekt me klomp, maar geen antwoord geven is ook zo lullig: "Ghe... ik krijg straks visite dus ik denk niet dat het een goed moment is vandaag." Dan hoor ik die ander opeens een beetje geirriteerd het volgende zeggen:
"Luister, ik bel je straks wel even terug, want er zit hier een of andere malloot in dat hok hiernaast steeds mijn vragen te beantwoorden, tot later!" |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Bekeuring
Rij ik vandaag naar m'n werk, en ja hoor.... weer een agent met lasergun: . Ik reed maar een kleine 35 km te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen. Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging. "Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik. "En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten. "Ik ben penisverlenger." zei ik. "Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?" "Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren en gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer één meter tachtig." "Één meter tachtig!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van één meter tachtig?!" "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!" Boete voor 35 km/h te snel rijden: 187 euro Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro De blik in z'n ogen: onbetaalbaar!!!!! |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote:Op donderdag 04 december 2008 - 22:57 schreef Izz@headliner het volgende:Ik zoek mij wezenloos, naar ziplockmapjes voor mijn filofax. 1 adres gevonden maar stervensduur. helemaal gek van, hmm, kan ze ook voor mijn verjaardag vragen. maar de meeste denken dan dat ik een filofax vulling wil. NEEEEEEEEEEEEEEE, hij is al gevuld. ik wil alleen plastic-door-schijnnmapjes en envelopjes met bovenopening voor pictures. Tsss.. Gosdamme..je hebt écht nix aan je leven hé |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Ik heb liever dat jij dat denkt, dan dat ik dat voel. Ik ben diep ontroerd door je verhaal, nog nooit heb ik iemand ontmoet die zo dom kan lullen als u. neem dit svp niet als negatief, maar als een teken van mijn diep medeleven. |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
????????????????????????????????? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2008 - 01:26 schreef Belinea het volgende:Loop ik gisteren door de het centrum: Moet ik nodig naar het toilet, als een manke beer, dus ik de V&D in gerend en naar het toilet daar. Ik zit net, begint die gast in dat hokje naast me tegen me te praten: "Hey, hoe is 't?" Nou ben ik niet zo'n prater en al zeker niet op het toilet van de V&D, maar ik wilde niet onbeleefd zijn dus ik antwoord: "Ja, lekker..." Die andere weer: "Wat ben je aan het doen dan?" Wat is dat voor vraag? Dus enigszins ongemakkelijk antwoord ik: "Nou, hetzelfde als jou, een beetje zitten hier." Op dit punt probeer ik dus zo snel mogelijk weg te komen, voor die ander weer een vraag stelt. Komt die gast met het volgende: "Zal ik met je meegaan naar huis straks?" Nou breekt me klomp, maar geen antwoord geven is ook zo lullig: "Ghe... ik krijg straks visite dus ik denk niet dat het een goed moment is vandaag." Dan hoor ik die ander opeens een beetje geirriteerd het volgende zeggen: "Luister, ik bel je straks wel even terug, want er zit hier een of andere malloot in dat hok hiernaast steeds mijn vragen te beantwoorden, tot later!" Hij blijft leuk. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2008 - 11:11 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Ik heb liever dat jij dat denkt, dan dat ik dat voel. Ik ben diep ontroerd door je verhaal, nog nooit heb ik iemand ontmoet die zo dom kan lullen als u. neem dit svp niet als negatief, maar als een teken van mijn diep medeleven. Ohhww, wat aardig van U, ik zal dat diep koesteren...
Ik heb inmiddels de Vereniging Tot Bescherming, Behoud en Cultivering van Filofax-beschermhoezen/Afd.ziplockmapjes op de hoogte gesteld van Uw dringende behoefte.. ze nemen het in beraad of ze voor Uw speciale behoefte in actie gaan komen.. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2008 - 20:06 schreef GherAhnAhmon het volgende:[..] Ohhww, wat aardig van U, ik zal dat diep koesteren... [ afbeelding ] Ik heb inmiddels de Vereniging Tot Bescherming, Behoud en Cultivering van Filofax-beschermhoezen/Afd.ziplockmapjes op de hoogte gesteld van Uw dringende behoefte.. ze nemen het in beraad of ze voor Uw speciale behoefte in actie gaan komen.. [ afbeelding ] we hebben voor jou contact met de vereniging voor zielepoten opgenomen, maar na een kort beraad hebben ze moeten constateren dat jij té zielig bent. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2008 - 20:06 schreef GherAhnAhmon het volgende:[..] Ohhww, wat aardig van U, ik zal dat diep koesteren... [ afbeelding ] Ik heb inmiddels de Vereniging Tot Bescherming, Behoud en Cultivering van Filofax-beschermhoezen/Afd.ziplockmapjes op de hoogte gesteld van Uw dringende behoefte.. ze nemen het in beraad of ze voor Uw speciale behoefte in actie gaan komen.. [ afbeelding ] Heel erg bedankt het heeft gewerkt, de Filofax mapjes en ziplock mapjes zijn vandaag bezorgd, het is ook niet erg dat je niet weet wat een Filofax is hoor. dat hebben de meeste mensen zonder afspraken, zonder creditcards, zonder zakelijke beslommeringen, zonder leven geen idee van. Filofax is een manier van leven. en ja dat een forummer die die ene afspraak die hij heeft per 6 maanden kan onthouden, geen Filofax nodig heeft. Is voor mij wel logisch.ik zou zeggen, Google eens. word je soms wijzer van. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2008 - 22:26 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Heel erg bedankt het heeft gewerkt, de Filofax mapjes en ziplock mapjes zijn vandaag bezorgd, het is ook niet erg dat je niet weet wat een Filofax is hoor. dat hebben de meeste mensen zonder afspraken, zonder creditcards, zonder zakelijke beslommeringen, zonder leven geen idee van. Filofax is een manier van leven. en ja dat een forummer die die ene afspraak die hij heeft per 6 maanden kan onthouden, geen Filofax nodig heeft. Is voor mij wel logisch.ik zou zeggen, Google eens. word je soms wijzer van. Tsss.. welk forummer is dat met dat rottige geheugen? een filofaxer zeker? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: a busy liddle fellow in the midle of the night, when odinairy people, are all a sleep. out of the darknes, comes the gloom. who feeds his disire to displeace people. And provoces, the smart ones. to come out of their bed, to smack him down, i know that this is your desire, but wil not, i am true sadist, you ask me to brake you, you masochist, but i wil say NO. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2008 - 02:08 schreef Izz@headliner het volgende:[..] a busy liddle fellow in the midle of the night, when odinairy people, are all a sleep. out of the darknes, comes the gloom. who feeds his disire to displeace people. And provoces, the smart ones. to come out of their bed, to smack him down, i know that this is your desire, but wil not, i am true sadist, you ask me to brake you, you masochist, but i wil say NO. Say No More,Say No More! Or I will vansisch in distress, crawling disapointed back onder the bed, hideously shivering impssible to cope with the defeat of this relentless outcome of evil... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
@ Izz & gherAhnAhmon, Ga vooral door guys, ik geniet ervan.
Voor jou Gher; Better a witty fool than a foolish wit (William Shakespeare) |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2008 - 13:25 schreef Mrs.B@headline het volgende:@ Izz & gherAhnAhmon, Ga vooral door guys, ik geniet ervan. Voor jou Gher; Better a witty fool than a foolish wit (William Shakespeare) Terg my en ge zult insgelycks wear mogelyk den toorn der zotluyden aan den lyf ende ledenen beklyven...
( Vrij naar de nooit eerder gepubliceerde werken van Gher, de onverwachte..) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
you scare the living daylights out of me!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 december 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Tempt not a desperate man for suspicion always haunts the guilty mind.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 december 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
waar kan ik me aanmelden voor deze cursus engelse taal? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Gewoon lezen en genieten van die twee. Izz en Gher bedoel ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 december 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Wat ben jij toch een dondersteen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: kom maar bij je zussie lieffie. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Hey, beetje respect voor een jonge deern he? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Oh dear o dear, did you learn about the filofax overhere? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: heb je niet iets wat makkelijkers, ik heb die al geprobeerd. hahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja learn jij me some engeles? |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: o dank je wel, heb jij het ook van hun geleerd? HUH? ze zingen dat windows ramen zijn Gher maar ik heb windows als os |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2008 - 20:29 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] o dank je wel, heb jij het ook van hun geleerd? HUH? ze zingen dat windows ramen zijn Gher maar ik heb windows als os Nee, ik heb geleerd dat Ladies gelukkig niet altijd dames zijn.. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: wat versta jij onder dames? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nee i kanniet spiek english, i may try tot teach you some spanglish |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: jij kan try om mij teach spanjolis, maar ich are bang that ik nicht verder kom than si. maar sisi lust ik niet |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2008 - 22:37 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] jij kan try om mij teach spanjolis, maar ich are bang that ik nicht verder kom than si. maar sisi lust ik niet Probeer eens Nono. man heerlijk |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
GherAhnAhmon