|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
IK HOOP DAT B DE LETTERTYPE AANPAST, IN HOOFDLETTERS IS HET MISSHIEN NOG BETER TE LEZEN.
EIGENLIJK MAAKT DE LETTERTYPE NIET UIT, MAAR DE GROOTTE
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Solis
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2008 - 22:44 schreef Izz@headliner het volgende:[..] BIjvoorbeeld, of je vraagt er zelf om, in een prive bericht, of je klikt op meld dit bericht, bijvoorbeeld. Thanks! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Yes Marco staat op de site 1200 euro voor. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: ow bij mij staat hij echt 1200 voor |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Bij mij staat er dat Marco op 4900 euro staat en Ribas op 3700 euro. Heb net nog even snel gekeken. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Ik heb het vermoede dat Ribas en Yasmin thuis zijn (weet het niet zeker) maar ik zat op de hyves van Ribas te kijken en daar stond dat hij vrienden was geworden met Dennis en Danny, nou en die kwamen later in het spel dus die kan hij nooit eerder op zijn hyves hebben gezet en ik denk niet dat hij door vrienden zijn hyves bij laat houden (het is een prive hyves), maar ik ben erg benieuwd. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 10:03 schreef Belinea het volgende:Ik heb het vermoede dat Ribas en Yasmin thuis zijn (weet het niet zeker) maar ik zat op de hyves van Ribas te kijken en daar stond dat hij vrienden was geworden met Dennis en Danny, nou en die kwamen later in het spel dus die kan hij nooit eerder op zijn hyves hebben gezet en ik denk niet dat hij door vrienden zijn hyves bij laat houden (het is een prive hyves), maar ik ben erg benieuwd. Klopt niet, ribas site stond voor een paar welen gewoon open, toen opeens waren zijn krabbels dicht, dus iemand beheert die site net als bij iedereen, en een beheerder kan ook mensen accepteren |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 10:03 schreef Belinea het volgende:Ik heb het vermoede dat Ribas en Yasmin thuis zijn (weet het niet zeker) maar ik zat op de hyves van Ribas te kijken en daar stond dat hij vrienden was geworden met Dennis en Danny, nou en die kwamen later in het spel dus die kan hij nooit eerder op zijn hyves hebben gezet en ik denk niet dat hij door vrienden zijn hyves bij laat houden (het is een prive hyves), maar ik ben erg benieuwd. Toen Joost en Fiona eruit gingen werden ze ook toegevoegd. Dus het klopt niet!! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 10:06 schreef Tjonge het volgende:[..] Klopt niet, ribas site stond voor een paar welen gewoon open, toen opeens waren zijn krabbels dicht, dus iemand beheert die site net als bij iedereen, en een beheerder kan ook mensen accepteren Oke dan zit ik toch fout, want dat lijkt me logisch als Ribas nog in CBML zit en zijn krabbels word in ene gesloten dan word het toch bij gehouden door vrienden.(foutje bedankt) |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Dan klopt het ook niet. |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
pfff krijg maar weinig tijd om hier op hl te zijn. komt steeds van alles tussen maar nu kwam er positieve dingen tussen ik had me studie goed afgerond toch en nu was vorige week gebeld voor een nieuwe functie binnen de instelling of ik wou komen praten Dat heb ik gedaan en ben dus meteen aan genomen voor die baan dus ben druk bezig met dingen regelen erom heen 15 dec begin ik daar maar moet ook oude baan goed afsluiten vooral met de patienten enz dus ben erg drukjes |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 14:51 schreef Tijger het volgende:pfff krijg maar weinig tijd om hier op hl te zijn. komt steeds van alles tussen maar nu kwam er positieve dingen tussen ik had me studie goed afgerond toch en nu was vorige week gebeld voor een nieuwe functie binnen de instelling of ik wou komen praten Dat heb ik gedaan en ben dus meteen aan genomen voor die baan dus ben druk bezig met dingen regelen erom heen 15 dec begin ik daar maar moet ook oude baan goed afsluiten vooral met de patienten enz dus ben erg drukjes ohw gefeliciteerd wijffie super!!! maar je kan s'avonds toch wel hier komen? |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
ja mops maar was gister wokken met me werk en maandags was ik trainen en zo ff trainen van 1800 uur tot 20.oo uur lijkt wel of me dagen te kort zijn lol maar kom zekers weer hier want heb hier super maatjes he moha en izzy xxxxxxx en ben nbooit lang weg ben er toch ook weer wel wahahha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 17:29 schreef Tijger het volgende:ja mops maar was gister wokken met me werk en maandags was ik trainen en zo ff trainen van 1800 uur tot 20.oo uur lijkt wel of me dagen te kort zijn lol maar kom zekers weer hier want heb hier super maatjes he moha en izzy xxxxxxx en ben nbooit lang weg ben er toch ook weer wel wahahha ok dan is het goed xxx |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 14:51 schreef Tijger het volgende:pfff krijg maar weinig tijd om hier op hl te zijn. komt steeds van alles tussen maar nu kwam er positieve dingen tussen ik had me studie goed afgerond toch en nu was vorige week gebeld voor een nieuwe functie binnen de instelling of ik wou komen praten Dat heb ik gedaan en ben dus meteen aan genomen voor die baan dus ben druk bezig met dingen regelen erom heen 15 dec begin ik daar maar moet ook oude baan goed afsluiten vooral met de patienten enz dus ben erg drukjes Gefeliciteerd Tiger
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Gefeliciteerd tijgetje |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
dank julie lieffies mrs b ook hee mattie |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 10:06 schreef Tjonge het volgende:[..] Klopt niet, ribas site stond voor een paar welen gewoon open, toen opeens waren zijn krabbels dicht, dus iemand beheert die site net als bij iedereen, en een beheerder kan ook mensen accepteren Dus het klopte wel dat Ribas dus de villa uit is, maar alleen niet thuis, maar hij kan ook in een hotel op de pc zitten he. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: gelukkig ik dacht al missy niet vergeten hoor hahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Missy B is ook wief hoor |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Lieve meiden. pokke jong, en leuke gasten, ik ga mij laten zakken, plicht roept. hopenlijk tot morgen. |
|
|
|
|
Solis
|
|
|
Kleertjes uit pijamatjes aan, hoogste tijd om naar bed toe te gaan! Kijk eens even op de klok, alle kippetjes zijn al op stok! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Solis
|
|
|
Jij ook voor straks! |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
goedenavond lieverdjes xxxx |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hey scheet moest je geen cbml kijken? was leuk hoor die 6 meiden bekokstoven van alles. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: he mop!!! ja lachen en die meiden onder elkaar..wat een boeven! |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
quote: ja ik keek zekers cbml moppie xxxxx |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
quote: dat heb je niet tegen mij toch want ik kies me eigen vrienden hoor |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Weet je wat ook zo leuk is, dat Boudewijn straks een ignore functie inbouwt, wat zal jij het rustig krijgen Lieverdjemenviezerdje. Niet doen hoor je computer kan daar niets aan doen. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: hey moppie alles goed met jou? ik heb je zo gemist! |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
nou ik hou zeer zeker niet van jou in tegen deel |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Dit zijn ongewenste intimiteiten, in jouw geval ongewenste tieten in tijgers nek. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
6 "meiden" hmmm ik zie maar twee "singles" genoteerd op de CBML-site. sinds waneer mag ieder noodruftig geldbelust wraakwijf over het hek klimmen en nog effe meekloten? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: denk niet dat ik dat ooit ga inbouwen, kost te veel tijd voor te weinig nut... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2008 - 20:15 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Weet je wat ook zo leuk is, dat Boudewijn straks een ignore functie inbouwt, wat zal jij het rustig krijgen Lieverdjemenviezerdje. [ afbeelding ] Niet doen hoor je computer kan daar niets aan doen. ik kan er amper op wachten want er zitten 2 nare vervelende types in die ik meteen op ignore zet. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2008 - 20:17 schreef GherAhnAhmon het volgende:6 "meiden" hmmm ik zie maar twee "singles" genoteerd op de CBML-site. sinds waneer mag ieder noodruftig geldbelust wraakwijf over het hek klimmen en nog effe meekloten? [ afbeelding ] 't scheelde weinig of Paul zat er ook. dus we hebben nog geluk gehad, he Paul |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nu das nu jammer, ik heb juist vandaag Jaap uitgenodigd, dus dat gaat hem nie worre? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: fucking hell is dat ff een tegen valler, tja op den duur barst dan maar de bom. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: korte armen en juk aan je flut, dat heeft geen nut, een ignore modus is altijd usefull, scheelt jou uren met pages verwijderen op een oftopic topic. Je kan mij ook moderator maken doe ik het voor je met liefde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: jij weet niet wat tijger en ik voor verleden hebben,, ze schaamt zich gewoon , meer niet. Maar ik ben in love mode en ik voel het ook voor jou.. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2008 - 20:20 schreef Izz@headliner het volgende:[..] korte armen en juk aan je flut, dat heeft geen nut, een ignore modus is altijd usefull, scheelt jou uren met pages verwijderen op een oftopic topic. idd want dit blijft aan de gang pff |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nu komen de sterke verhalen weer hoor |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2008 - 20:15 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Weet je wat ook zo leuk is, dat Boudewijn straks een ignore functie inbouwt, wat zal jij het rustig krijgen Lieverdjemenviezerdje. [ afbeelding ] Niet doen hoor je computer kan daar niets aan doen. maar schattie als boudewijn dat doet dan heb je helemaal geen vriendjes meer??? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Kom to mamma i feel love 2. |
|
|
|