|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Joost naar huis? wie gelooft dat? ik niet, dan was het allang uitgelekt. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Ergens gelezen, dacht op Fok, maar kan het niet meer terug vinden, dat Joost de 24 uur heeft aangevraagd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Hahaha.. suggeren ze nu heel stoer de beroemde zogenaamde GK "sceenlock" om daar bij die zooi een beetje spanning op te neppen...? dat kan helemaal niet bij filmpjes van een week oud! |
|
|
|
|
Sas
|
|
|
Ik heb een paar dagen een mailtje gestuurd naar rtl om te vragen of ze iets konden doen aan die halve afleveringen. dit kreeg ik terug:
Beste Saskia,
Bedankt voor je mail. Het probleem is bij ons bekend, we zijn nu hard aan het werk om het probleem te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak,
Met vriendelijk groet,
Floris Kloet
Multimedia Webredacteur
RTL Interactief
Ik neem aan dat ze dat wel meenen... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2008 - 16:51 schreef Sas het volgende:Ik heb een paar dagen een mailtje gestuurd naar rtl om te vragen of ze iets konden doen aan die halve afleveringen. dit kreeg ik terug: Beste Saskia, Bedankt voor je mail. Het probleem is bij ons bekend, we zijn nu hard aan het werk om het probleem te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak, Met vriendelijk groet, Floris Kloet Multimedia Webredacteur RTL Interactief Ik neem aan dat ze dat wel meenen... Nou Sas dan mogen ze wel op gaan schieten, het totale program duurt maar 3 maanden. |
|
|
|
|
samy
|
|
|
Hij heeft zijn 24uur zogenaamd aan gevraagd |
|
|
|