|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Wie krijgt de time-out card van Wendy?
"Je kan best een nachtje zonder hem"
Wendy deelt de time-out card uit. Iemand moet een nachtje ergens anders slapen...
|
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Mooi he die Kelly, ze zegt nog netjes dank je wel....... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
aan me rooie zeemansreet. had ik gezegd, douw die time outkaart maar in je droge voeg. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
hahaha, ik ook....maar ze weet dat ze hem moet acepteren, dan maar met opgeheven hoofd!!!! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ik vrees dat ze eerder een wiplash krijgt dan weet weg te lopen met opgeheven hoofd. hihihih |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: ??? leg eens uit wat je bedoeld?? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ik vind dat dit meisje veel te onzeker is, om met opgeheven hoofd weg te lopen, ik ben bang dat ze al hopeloos verliefd is. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 18:35 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ik vind dat dit meisje veel te onzeker is, om met opgeheven hoofd weg te lopen, ik ben bang dat ze al hopeloos verliefd is. Ik heb ook het idee dat ze verliefd is. Chips, moest dat nou echt? |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Ik ken Kelly heel goed, maar verliefd is ze niet, en wel om de volgende reden.....ZE VERTROUWD HEM VOOR GEEN METER, dat zegt ze ook, waarom zou ik sex met hem hebben als ik hem niet vertrouw.........Maar onzeker is ze niet, dan zou ze ook niet in het spel zitten!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 18:47 schreef Tjonge het volgende:Ik ken Kelly heel goed, maar verliefd is ze niet, en wel om de volgende reden.....ZE VERTROUWD HEM VOOR GEEN METER, dat zegt ze ook, waarom zou ik sex met hem hebben als ik hem niet vertrouw.........Maar onzeker is ze niet, dan zou ze ook niet in het spel zitten!!! Vertrouwen of niet, als cupido een pijl in het hart schiet is er niets aan te doen. Je valt als een blok.
|
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Ik hoor net dat er een nieuwe hij in komt, misschien opent hij haar oogjes en dumpt ze marco |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Dat zei ooit iemand tegen mij, nu ik heb die persoon inderdaad als een blok laten vallen, hahahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 21:30 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Dat zei ooit iemand tegen mij, nu ik heb die persoon inderdaad als een blok laten vallen, hahahaha Nu laten vallen of toen al? |
|
|
|