|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
AMSTERDAM - Terror Jaap laat zich, voor de verandering, eens van zijn goede kant zien... En daarom gaat hij naar het Radboud ziekenhuis in Nijmegen om daar kinderen met kanker te verrassen met speelgoed. “Ik kreeg het idee om gewoon eens de stoute schoenen aan te trekken en eens rond te bellen naar fabrikanten, groothandels en speelgoedwinkels om spullen los te krijgen voor de kinderafdeling van het Radboud ziekenhuis" laat Jaap weten "In samenwerking met Jos van der Doelen, van van der doelen-speelgoed hebben we deze actie Speelgoed voor het UMC St. Radboud opgezet!” Over zijn motivatie is Jaap duidelijk:"Kanker is verschrikkelijke ziekte die gelukkig steeds beter te behandelen is" vertelt hij. "Ik zet me daar graag voor in, omdat ik weet hoe het voelt iemand op jonge leeftijd te verliezen aan kanker De dochter van mijn manager wordt behandeld in het Radboud vandaar dat ik de actie daar start!” De aandacht voor jeugd/kinder kanker is de rode draad voor deze actie! Liever te veel aandacht dan geen aandacht
Bron: De Telegraaf |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
top jaap. zo laat je zien dat je idd een goed mens bent |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zijn laatste actie in DGK was voor velen erg zuur maar laat hiermee zien dat hij ook een hart heeft. Van mij krijgt hij dan ook een berg speelgoed. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Heel goed initiatief Jaap, goed voorbeeld, doet goed volgen (als je ook zelf langs de bank geweest bent); Dan neem ik m'n petje voor je af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 september 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Denk niet dat hij langs de bank gaat. Zijn geld uitgeven? Nahhhhh |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Hooguit langs Mcdonald. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
En dan ook nog niet willen betalen. Whahahahaha |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Geweldig gebaar van Jaap, alleen jammer dat hij zo moeilijk van zijn eigen geld af kan. Hij was en blijft helaas een hebberig mannetje. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2008 - 17:25 schreef Praatpaal het volgende:Geweldig gebaar van Jaap, alleen jammer dat hij zo moeilijk van zijn eigen geld af kan. Hij was en blijft helaas een hebberig mannetje. Een ras-gier is het. |
|
|
|