|
|
fey21
|
|
|
Sarpong (39) 0-1 Tomasson (51) 1-1 Huntelaar (69) 1-2 Tomasson (85) 2-2
Mooie wedstrijd, jammer dat er niet gewonnen werd. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Zonder Ajax en Zonder Feyenoord geen mooiste Klassieker van de wereld.
2-2 Is terecht Ajax kan moeilijk in de kuip domineren heel de wedstrijd,Daar was hun tactiek Ook niet naar,Wel een makkelijke strafschop maar dat is voetbal!Dus niet zeiken. |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
2-2 is goed genoeg tegen die joden |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Jullie waren in de 2de wereldoorlog zeker niet voor de joden maar voor de moffen ;-) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Cker jammer, dat er niet gewonnen is vanmiddag! Zo zie je maar weer, dat er met inzet een goed resultaat te behalen is! Blij dat ik Greene niet gezien heb vandaag! Wat genieten van Biseswar, die is echt goed! En CJ... die naam joden lopen jullie zelf mee te leuren, dus ga op een ander forum liggen janken man!!! |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Maximus Ik deed het tog met een knipoog Maargoed dan ga ik er ook op in als je de knipoog nog niet eens begrijpt Wij schelden niet met de naam joden,Die bedoeling zit er tog niet in. De Meeste feynoordsupporters schelden er tog mee dat is tog een verschil!
Ik zei het met een knipoog en dan zit ik te janken?? hahaha Geen humor zeker!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2008 door cj -- |
|
|
|
|
Feyenoord010
|
|
|
feyenoord heeft wel gelijk gespeelt maar ze moesten eigenlijk 2 pingels krijgen |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
@CJ,
Er wordt gescholden met de naam joden puur omdat jullie dat jammer genoeg als geuzennaam gebruiken. Zelf vind ik dat lastig, mijn haat voor 020 is groot, maar ik heb niets tegen joden.
Ondanks je gebrek aan Nederlandse spelling, vind ik het wel sportief dat je niet loopt te kutten. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Ik moet snel typen vanwege werk,Het is leesbaar dus beoordeel het aub niet als een solicitatiebrief ;-)
Ajax is ook van joodse oorsprong,En alleen die schedlwoorden voor jood tsjah maar ik zei het met een knipoog en als dat weer verkeerd word opgevat dan heb ik niet een probleem hoor dat gezeik meteen altijd doe relaxxx mensjesss |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Ga je nu ook nog hoofdletters gebruiken? Zet je keppeltje s af cj.. Wordt vanaf andere kant niks gescholden zeker? Bommen? Die waren voor Amsterdam, maar dat konden ze niet vinden...;-) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Ik vond 020 matig spelen, de hand van van basten is al duidelijk te zien.. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Vond Ajax nietzozeer slecht Maar ik vond Feyenoord heel goed De laatste jaren Was Ajax meestal beter HEt zou tog gek zijn als Ajax 90minuten domineren in de kuip dat kan tog niet Daar was de tactiek ook niet naar als je 1-2 voorkomt vind ik het niet zo slecht in de kuip Hoe matig ajax ook speelde En in alle eerlijkheid Timmer haalt een speler neer had hij dat niet gedaan dan was het een goal een rode kaart dus volgens de regels En Mols ging heel makkelijk liggen Suarez paar minuten erna voor hetzelfde geen penalty Ik wil dit niet zeggen om te zeiken,Maar zo matig was het nou ook weer niet Anders was het een saaie wedstrijd eentonig en dat was het niet. Als Ajax met 1-2 voorstaat dan moet Feyenoord ook komen he
Maar Feynoord speelde beter in de Kuip |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
@CJ,
Je begint een discussie over de zogenaamde roots van 020, je maakt onderscheid tussen roepen en schelden die nergens op slaan en je baseert je antwoorden op standpunten van jouw club die niet kloppen. Er is slechts een klein onderzoekje nodig om uit te vinden dat zelfs jouw fundering met die van heel het ajaxpubliek weer eens gebaseerd is op diefstal en onoriginaliteit, ondanks dat er hier een daar een jood in het publiek rondliep.
'Spelers en supporters van Ajax werden in het verleden al uitgemaakt voor "joden", en de supporters hebben dit als geuzennaam overgenomen. De herkomst van deze naam is onderwerp van discussie omdat Ajax van oorsprong geen Joodse voetbalclub is.'
'Voor de Tweede Wereldoorlog waren Wilhelmina Vooruit en Hortus Eendracht Doet Winnen (tegenwoordig gefuseerd onder de naam WV-HEDW de Joodse clubs van Amsterdam. Al voor de oorlog speelden er joodse voetballers bij Ajax, alleen niet significant méér dan bij de andere Amsterdamse clubs. De aanhang was echter wel van meer joodse afkomst en zo hing er in de jaren dertig van de vorig eeuw al een joods imago rond de club. De verklaring hiervoor is onder andere dat het stadion van Ajax in de Watergraafsmeer vlakbij de jodenbuurt gelegen was, en ook aanhangers van bezoekende teams zagen dat er veel joodse supporters aanwezig waren[9]. Het bestuur van Ajax en de CIDI hebben zich officieel altijd verzet tegen het gekoketteer met het jodendom[10]. Verder heeft Ajax bekende joodse spelers en bestuurders gehad. Hiervan waren voorzitters Jaap van Praag en Michael van Praag en spelers Bennie Muller en Sjaak Swart de bekendste. De laatste joodse speler bij de club is Daniel de Ridder.' Bron: Wikipedia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2008 door Kadaver -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Goede research Kadaver. Hoeveel Joodse spelers hebben er bij Feyenoord gespeeld...Rinus Israel misshien, Eddy PG |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: das een ding wat zeker is : Deutschland uber Alles! |
|
|
|
|
john le coq
|
|
|
laten we nu gewoon over de wedstrijd praten ik als neutrale toeschouwer heb een spannende wedstrijd gezien waarin van alles is gebeurt . dit is toch waarom we naar het stadium gaan!!!! |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Was een mooie wedstrijd. Had van te voren zeker getekend voor 1 punt. Had wel iets meer in gezeten. Ze hebben nu laten zien dat ze het kunnen. Als ze dit voetbal,en deze strijdlust ook tegen de (zogenaamde)kleintjes kunnen laten zien.Komt het helmaal goed dit seizoen. En nog een plus punt van vandaag,heb geen greene gezien tussen de lijnen!!!! |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
right on KAA. Geen Greene meer, dat gaat in de competitie zo 5 a 6 extra punten opleveren! Tomasson heeft gelijk als 'ie zegt dat Feyenoord de morele winnaar is vandaag, gezien de stroeve afgelopen periode is de 2-2 een mooi resultaat! En vooral weer een team gezien dat erin gelooft, heerlijk! |
|
|
|
|
domien
|
|
|
ik vond feyenoord beter dan ajax, er had meer in gezeten..
ik wil even melden dat ik vaak de forums hier lees over feyenoord, maar ik zelf bijna nooit reageer, maar ik vind het zwaar irritant dat cj als ajaxied hier heel de tijd de forums verpest met zn gezeur over ajax.. in een ander forum vraagt hij steeds om de forumbeheerder om anderen te laten verwijderen maar het zou beter zijn als die gast wordt verwijderd.. |
|
|
|