|
|
cj
|
|
|
Ik zeg als Ajaxsupporter, Als je vandaag de volle kuip ziet De sfeer het gevoel het ademt voetbal Dan begrijp ik echt niet dat Eindhoven de Voetbalstad Van nederland is ??Begrijp daar helemaal niks van Waar komt dat vandaan.Waar is dat op gebaseerd Op gemoedelijkheid op het bourgondisch Leven bla bla Kan iemand mij vertellen op grond waarvan?? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Misschien omdat ze de laatste jaren steeds landskampioen zijn geworden? |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Wat een kul reden is dat,En daarvoor werd dat tog ook gezegd. Omdat ze 4a5 jaar goed presteren Zijn ze opeens de voetbalhoofdstad van nederland?? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2008 - 15:03 schreef cj het volgende:Ik zeg als Ajaxsupporter, Als je vandaag de volle kuip ziet De sfeer het gevoel het ademt voetbal Dan begrijp ik echt niet dat Eindhoven de Voetbalstad Van nederland is ??Begrijp daar helemaal niks van Waar komt dat vandaan.Waar is dat op gebaseerd Op gemoedelijkheid op het bourgondisch Leven bla bla Kan iemand mij vertellen op grond waarvan?? Omdat ze Gomes hadden. PSV heeft/had gewoon de kwaliteit om Europees te spelen. en dat hadden de andere topclubs gewoon niet. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Maar ze worden tog zo al langer genoemd dat is tog niet van de laatste jaren? Als Hamburg 5jaar goed presteerd in europa en de andere clubs niet in Duitsland Dan word Hamburg tog ook niet meteen als voetbalhoofdstad betiteld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2008 door cj -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2008 - 15:13 schreef cj het volgende:Maar ze worden tog zo al langer genoemd dat is tog niet van de laatste jaren? Als Hamburg 5jaar goed presteerd in europa en de andere clubs niet in Duitsland Dan word Hamburg tog ook niet meteen als voetbalhoofdstad betiteld maar psv combineert het met landstitels |
|
|
|
|
cj
|
|
|
@fey21 Dat is waar jah Maar wie werd voor psv dan voetbalhoofdstad genoemd??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
maar wie heeft dat dan gezegt van eindhoven? het laatste wat ik daarover gehoord is is dat het de hoofdstad van sudeten-belgie is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
erik
|
|
|
Rotterdam heeft 3 profclubs en Gayhoven maar 1 die het toevallig goed doet. Rotterdam is gewoon de voetbal hoofdstad van Nederland (cj bedankt) |
|
|
|
|
erik
|
|
|
voor je compliment aan Feyenoord |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2008 door Ch€sz -- |
|
|
|
|
cj
|
|
|
ik vind ook al ben ik een Ajaxsupporter Dan de klassieker in Rotterdam meer glans heeft dan in de Arena Dat is gewoon een feit. Ik zie Psv nergens in een klassieker of een echte spannende derby Feyenoord heeft meer geschiedenis en meer supporters EN als je de plannen ziet van het nieuwe complex van feyenoord schitterend! Volgens mij is de voetbalhoofdstad van nederland Rotterdam |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
kdenk dat ze het niet meer de lichtstad willen noemen omdat ze het licht daar niet meer kunnen vinden ? grootheidswaanzin is van 020 op 040 overgeslagen ofzo... |
|
|
|
|
MadeInRdam
|
|
|
Hey er bestaan realistische ajacieden.. klasse cj |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Ik als Feyenoord supporter geef best toe dat Eindhoven betreft prestaties al 15 jaar nr 1 is , Feyenoord de mooiste club is en Rotterdam vanwege 3 clubs in prof.vbl moet wel voetbalstad nr 1 zijn! (hoop dat dit bericht nu blijft staan want wordt steeds verwijderd omdat ik mijn verontwaardiging uitsprak over t feit dat zgn. Ajaxcieden ineens op dit forum komen slijmen!) |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: realistisch, ik noem dit slijmerig want op Ajax pagina spreken dezelfde personen wel andere taal , maar maakt niet uit beter zo dan openlijke haat! |
|
|
|
|
MadeInRdam
|
|
|
@jantje1974... laat duidelijk zijn dat ik niets zo haat als neuzen!! maar ik reageerde op zijn reactie, dat zie je niet vaak dat ze realstisch zijn |
|
|
|