|
|
schiedam
|
|
|
deze jongen is goed bezig hij was echt sterk vandaag "RESPECT" |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Bizeswar man of the match man of the maand voor feyenoord dat had niemand meer verwacht denk ik |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Biseswar en Wijnaldum vielen allebei erg op Ze speelden allebei uitstekend Maar mijn man of the match is wel Wijnaldum Wijnaldum was verdedigend ook sterk Hij heeft grote kansen van Ajax om zeep geholpen Biseswar was voorin niet echt beslissend Zijn assist was welkom, maar dat was geluk Hij ging voor eigen succes
Wijnaldum Man of the MAtch Biseswar een zeer goede tweede |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
speelden allebei een heel goede wedstrijd echt respect voor deze jonge spelers |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
De toekomst ziet er goed uit voor Feyenoord Genoeg talentvolle doelmannen (Mulder, Die braziliaan, ben zijn naam ff kwijt) Bijna te veel talentvolle middenvelders (Bruins, Manteiga, Fer, Wijnaldum) Ook genoeg talentvolle aanvallers (Janota, Biseswar, Erasmus, Pedro) Alleen hebben we heel weinig talentvolle verdedigers, Vlaar is helaas veel geblesseerd en verder ken ik qua verdedigende talenten enkel Nieveld |
|
|
|
|
mrc
|
|
|
Wijnaldum was zeker man of the match |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Wijnaldum is denk echt talentje "buitencatogorie" denk dat ie al op heel wat lijstjes staat van bijv: Arsenal , maar deze jongen gewoon s lekker nog een jaar of 5 hier houden! Fer was ook sterk tegen die lompe Sno en Biseswar deed mij helemaal verbazen! |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
dat zeker denk alleen niet dat we die lang houden wijnaldum |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wijnaldum was briljant, blij dat die sneu naar de joden is nu, wat een prutser |
|
|
|