BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is een nieuw stadion wel echt nodig?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 22 september 2008 - 14:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Is een nieuw stadion wel echt nodig? (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 22 september 2008 - 14:05   quote  deeplink  


Is een nieuw stadion wel echt nodig?

"Onze omzet moet gewoon omhoog, vooral in het zakelijk segment maar ook door meer toeschouwers en meer sponsoring en merchandising", aldus Algemeen Directeur Eric Gudde. En daarom is hij van mening dat Feyenoord een nieuw stadion nodig heeft.

Omdat het huidige stadion - volgens de beleidsbepalers - met name in het zakelijke segment aan haar plafond zit, werd deze zomer vak KK omgetoverd tot bobo-vak. En juist in dit vak waren gisteren vele lege stoeltjes zichtbaar.

Is een nieuw stadion wel echt nodig? Hoe denken we straks een stadion van 80.000 te vullen als het stadion nu al niet helemaal vol zit bij de wedstrijd van het jaar?

Legioen Weblog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2008 door Legioen Weblog --
erik
 erik - maandag 22 september 2008 - 14:12   quote  deeplink  
wel nodig bijna elke wedstrijd zijn de supportersvakken gevuld en zouden er meer mensen willen komen dus het is wel nodig, en ik denk dat zobiezo de eerste jaren ook de vakken van b.v kk vol zullen zitten
thewin
 thewin - maandag 22 september 2008 - 14:30   quote  deeplink  
ehm ja nieuw stadion zal wel nodig zijn er zullen zeker meer seizoenskaarten verkocht worden ( het was nu 37000) terwijl er 43000 in het stadion zaten dus was al eeen eind uitverkocht. ALs Feyenoord meer geld wil hebbe zouden ze meer seizoenskaarten verkopen. Zeker als er een nieuw stadion kom komen er meer supporters.. ook zal er dan meer geld vrijkomen waardoor feyenoord rijker wordt. En voor touristen zou het ook mooi zijn kijk maar naar CAMP NOU is ook een museum iedereen kan er komen tegen betaling
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - maandag 22 september 2008 - 14:37   quote  deeplink  
vind je het logisch dat die vak half leeg was, ik zat in de businesseats bij de wedstrijd tegen kamlar, en de prijs was toen 110.33 euro, hoeveel zou het gekost hebben bij de wedstrijd tegen ajax
Nop
 Nop - maandag 22 september 2008 - 15:23   quote  deeplink  
als het maar geen echo put wordt of een multi functioneel stadion met ateletiek baan, gewoon dicht op het veld en aub video schermen, gvd wat mis ik soms de replays!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 22 september 2008 - 17:38   quote  deeplink  
Een nieuw stadion zorgt voor meer geld en dat kunnen we wel gebruiken
En de supporters zorgen voor de sfeer
De Kuip is het mooiste stadion vanwege de fanatieke supporters
Als al die mensen ook naar het nieuwe stadion gaan veranderd de sfeer niet
De supporters zijn de sfeer, het beton niet!
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 september 2008 - 18:07   quote  deeplink  
Zat met de open dag ff op KK maar daar ga je voor je lol niet zitten, je hebt een hele smalle richel waar op je moet lopen, Zit je aan het eind van de rij kan je geen kant op zonder dat iedereen moet opstaan voor je. En juichen lijkt me helemaal een hachelijke onderneming daar.

Maar ik dacht dat die plaatsen al verkocht waren?
cj
 cj - maandag 22 september 2008 - 21:07   quote  deeplink  
nou al sje dit ziet >>> http://www.fr12.nl/nieuws/5001-foto-s-van-liggingen-nieuwe-kuip.html

Dan vin dik het een prachtig coplex
en het oude stadion word niet verwijdert
en daar gaat het om!! Als de Kuip maar niet weg gaat
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 23 september 2008 - 19:50   quote  deeplink  
Nieuw stadion is gewoon nodig , Kuip moet dan gewoon plat grond verkopen en geld vangen , je kan zo een groot stadion toch niet laten staan? even traantje pinken en plat dat ding!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 september 2008 - 20:34   quote  deeplink  
vin ik ook, doe dan ook meteen het rijksmuseum, het olympisch stadion, de van nelle fabriek, het witte huis, paleis soestdijk, het binnenhof, het anne frank huis, dudoc, de zaandammer buurt.

al die oude gebouwen zijn totaal nutteloos en op die grond kunnen fantastische kantoren e.d. gebouwd worden.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 23 september 2008 - 22:59   quote  deeplink  
Ik denk dat feyenoord niet zo veel keus heeft,het gebied rondom het stadion is peperdure grond. Daar willen wel wat betonboeren iets neerzetten, levert ze ook nog wat centjes op.
Mag ik er iedereen nog eens aan herineren dat we altijd al het grootste stadion hebben gehad. Het gaat niet om hoeveel geld je binnenkrijgt , maar wat je er mee doet.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 september 2008 - 01:23   quote  deeplink  
toch leeft het makkelijker als je geld hebt dat je niet uit hoeft te geven dan wanneer je geen geld hebt terwijl het nodig is.
Melvin_FR
 Melvin_FR - woensdag 24 september 2008 - 08:51   quote  deeplink  
ik snap niet dat iedereen tegen het nieuwe stadion is. Toen men in 1937 de kuip bouwde hoorde je denk ik niet zoveel mensen klagen als nu. En het ligt wel in de aard van rotterdam om te vernieuwen als dat nodig is. De kuip blijft bestaan je zou er zelf appartementen van kunnen maken of een opzichzelf staand feyenoord museum. En denken jullie nou echt dat ze bij feyenoord niet het laatste woord hebben over het ontwerp. Camp Nou is afgekeken van de Kuip, waarom zouden we nu niet een nieuwe kuip bouwen met de verbouwplannen van camp nou in het achterhoofd. Ziet er ook heel mooi uit.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 september 2008 - 09:38   quote  deeplink  
Ik heb niks tegen een nieuw stadion opzich, stoor me wel aan al die aasgieren die daar over de rug van Feyenoord een graantje van mee willen pikken. maar misschien ben ik wel te cynisch ten opzichtte van onze raad van commisarissen en meneer Gudde.
FR-Danny
 FR-Danny - woensdag 24 september 2008 - 11:14   quote  deeplink  
Nieuw stadion neerzetten, en van de Kuip een appartementen complex maken met het veld als binnenplaats.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 24 september 2008 - 13:42   quote  deeplink  
Voor Feyenoord-Ajax krijg je een stadion wel vol met 80.000 man en wie weet tegen PSV ook. Dat betekent dus 2 recettes extra ten opzichte van de huidige situatie. Sportief en financieel is het wel gerechtvaardigd voor Feyenoord, maar voor de rest natuurlijk niet echt.

Als Feyenoord nog eens kampioen wordt en de CL haalt (als ze niet worden uitgesloten van internationaal voetbal) kan er tegen Milan of zo ook nog wel een volle bak in zitten.
Thomas
 Thomas - woensdag 24 september 2008 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2008 - 13:42 schreef sportdwaas het volgende:
Voor Feyenoord-Ajax krijg je een stadion wel vol met 80.000 man en wie weet tegen PSV ook. Dat betekent dus 2 recettes extra ten opzichte van de huidige situatie. Sportief en financieel is het wel gerechtvaardigd voor Feyenoord, maar voor de rest natuurlijk niet echt.

Als Feyenoord nog eens kampioen wordt en de CL haalt (als ze niet worden uitgesloten van internationaal voetbal) kan er tegen Milan of zo ook nog wel een volle bak in zitten.
Daar staat dan wel tegenover dat een nieuw stadion, en zeker wat die capaciteit betreft, een aardige kostenpost is. Het probleem is nu echter dat er schijnbaar niet veel geld beschikbaar is. Als dat er dan wel blijkt te zijn voor het stadion, maar niet voor versterkingen, hoe zouden supporters zich dan voelen? Zou je niet eerst weer op het hoogste niveau mee willen draaien, voordat een dergelijk besluit genomen kan worden?
F.L.E
 F.L.E - woensdag 24 september 2008 - 15:57   quote  deeplink  
Het nieuw te bouwen stadion zal niet door Feyenoord gefinancierd worden maar door de gemeente Rotterdam al dan niet in samenwerken met een consortium. Feyenoord zal misschien deel uitmaken van dat consortium maar nooit volledig eigenaar zijn van het stadion. De invloed van hoe het stadion eruit gaat zien is daardoor natuurlijk ook beperkt. het allerbelangrijkste lijkt mij toch dat er tegen die tijd een elftal staat wat jaarlijks om de titel kan strijden en ook in Europa verder komt dan een eerste ronde UEFA cup. Laten al die bouwbobo's die in het huidige bestuur zitten eerst maar eens de beurs trekken om Feyenoord naar een hoger plan te helpen voordat zij zich al met eurotekens in hun ogen rijk rekenen.
Danny.K
 Danny.K - donderdag 25 september 2008 - 00:52   quote  deeplink  
Het is wel gaaf zo'n groot en mooi stadion maar als je ziet dat het duel tegen Kalmar maar half gevuld is! Ik denk de nu ingeslagen weg goed uitvoeren en wat F.L.E zegt eerst eens weer kampioen worden en sterk in europa zijn. En financieel ook sterker worden want een groter stadion is geen garantie dat je financieel sterker wordt, heb je een groter stadion en kan je alleen maar spelers van de jupiter leage halen dat schiet ook niet erg op lijkt me.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 25 september 2008 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 00:52 schreef Danny.K het volgende:
een groter stadion is geen garantie dat je financieel sterker wordt,
Dat is het dus wel....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 25 september 2008 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 08:08 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat is het dus wel....
als het stadion vol zit wel, als ze zo blijven spelen als gisteren dan gaat dat zeker lukken.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 25 september 2008 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 09:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

als het stadion vol zit wel, als ze zo blijven spelen als gisteren dan gaat dat zeker lukken.
Ik zit inderdaad al te popelen voor de loting van vanavond, thuis op een donderdag om 20.45 uur tegen de amateurs van WKE lijkt me wel wat.
Staat ook leuk op een shirt als we eventueel de beker winnen.
Feyenoord - Top Oss 3-0 na verlengining
Feyenoord - WKE 9-8 na strafschoppen...
Danny.K
 Danny.K - donderdag 25 september 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Sorry Phyxius ben het niet met je eens er zijn op dit moment nog seizoenkaarten te krijgen hoe wil je dat doen als je 80000 zitplaatsen krijgt. Makaay en nog wat ouderen stoppen er ook na een jaar of 2 mee, we hadden geen eens geld voor een verdediger of een redelijke spits, vul dat maar eens aan als die weggaan.
De Guzman gaat ook voor een prikkie weg, er moet gewoon succes komen en dat weet jij ook de kans met een groter stadion is dat je ook sneller failliet kan gaan, waarom uitbreiden als je schulden hebt en daar komt nog eens bij dat je voor zo'n project ook nog eens een topmanchement nodig hebt en afgelopen jaren heb ik daar niet zo veel vertrouwen in.
Laat eerst de fundament goed worden, en dat houdt in prijzen winnen geld verdienen championsleuge een paar jaar halen zodat het intresant is voor spelers om bij Feyenoord te ballen en dat ze niet voor ajax of psv kiezen.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 25 september 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 21:08 schreef Danny.K het volgende:
Sorry Phyxius ben het niet met je eens er zijn op dit moment nog seizoenkaarten te krijgen hoe wil je dat doen als je 80000 zitplaatsen krijgt. Makaay en nog wat ouderen stoppen er ook na een jaar of 2 mee, we hadden geen eens geld voor een verdediger of een redelijke spits, vul dat maar eens aan als die weggaan.
De Guzman gaat ook voor een prikkie weg, er moet gewoon succes komen en dat weet jij ook de kans met een groter stadion is dat je ook sneller failliet kan gaan, waarom uitbreiden als je schulden hebt en daar komt nog eens bij dat je voor zo'n project ook nog eens een topmanchement nodig hebt en afgelopen jaren heb ik daar niet zo veel vertrouwen in.
Laat eerst de fundament goed worden, en dat houdt in prijzen winnen geld verdienen championsleuge een paar jaar halen zodat het intresant is voor spelers om bij Feyenoord te ballen en dat ze niet voor ajax of psv kiezen.
Tja dat geld he? Nou daar gaat Coca cola Chrisje wel voor zorgen hoor. Ik zou als ik hem was eerst maar eens snel voor een andere shirtsponsor gaan zorgen. Gezien de situatie bij Fortis is het niet waarschijnlijk dat je daar extra geld van krijgt. Ze zijn liever van je af op dit moment. En de sponsor betaalt te weinig, zeker gezien het grote reclame potentieel bij Feyenoord.

Ik blijf gewoon bij mijn eerdere standpunt. Die grote bouw heren moeten eerst de club dik sponsoren, en dan bedoel ik sponsoren ook letterlijk, voordat Feyenoord accoord gaat met de verhuizing naar een nieuwe Kuip.
Danny.K
 Danny.K - donderdag 25 september 2008 - 22:56   quote  deeplink  
Helemaal mee eens maar sommige op deze topic denken bouw een groot stadion en je bent van alle problemen af, kijk naar de verhuizing van ajax zulke grootte succesen zijn er niet geweest in de arena nu hebben ze wel geld maar je ziet geen top mannergers die het op de rails kunnen brengen. En daar moet Feyenoord voorzichtig in zijn pak eerst een paar landtitels en speel champions leuge maak er een gezonde club van en dan een topstadion. En inderdaad zoek een topsponser want fortis is niet zo sterk meer, en je kan fortis als voorbeeld gebruiken zij dachten ook uit te bereiden met koop abn en ziet fortis moet nu ook op de blaren zitten.
FR-Danny
 FR-Danny - vrijdag 26 september 2008 - 09:50   quote  deeplink  
Ik denk dat je niet moet wachten op successen en vervolgens pas een stadion moet gaan bouwen. Wie zegt dat die successen er nog steeds zijn als het stadion klaar is.
Het blijft een gok, maar ik denk dat ze het beter nu kunnen doen.

Ps. Danny.K als naamgenoot voel ik me verplicht te zeggen dat het woord wat je zoekt, geen "topmanchement" of "top mannergers" is maar management en managers.
Champions leuge= Champions League

Ik dacht ik zeg het ff;)
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 september 2008 - 12:26   quote  deeplink  
Om geld te krijgen zijn supporters niet de enige mogelijkheden
Dat een nieuw stadion lang niet altijd vol zal zitten weet ik
Maar de buisinesseats leveren Feyenoord veel geld op en die zijn nu allemaal verkocht. En er is nog steeds vraag naar

Ook zijn er genoeg kleine sponsoren die geld willen geven, maar de Kuip heeft geen ruimte meer om reclame te maken voor die bedrijven dus krijgt Feyenoord niks
Met een nieuw stadion is er meer ruimte om te adverteren, dus meer kleinere sponsoren waar nu geen ruimte voor is. ook komen er dan meer buisinesseats

Supporters en dan vooral de seizoenkaart houders zorgen wel voor de fantastische sfeer in het stadion, maar een club als Feyenoord verdient niet het snelste geld door de supporters. Dat gebeurd door buisinesseats en sponsoren (Grote maar vele kleintjes maken ook grote).

En daarom is een nieuw stadion voor Feyenoord wel een garantie voor meer geld
(ervan uitgegaan dat de huidige seizoenkaart houders ook een seizoenkaart kopen voor het nieuwe stadion)
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 26 september 2008 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 12:26 schreef Phyxsius het volgende:

Maar de buisinesseats leveren Feyenoord veel geld op en die zijn nu allemaal verkocht. En er is nog steeds vraag naar

Is dat zo? Je hebt toevallig niet het bijna lege nieuwe bobo vak gezien tegen Ajax?
En sponsors staan in de rij als het goed gaat, niet als er een elftal staat wat niet mee kan doen om de bovenste plaatsen.
Zoals ik al eerder refereerde heeft Feyenoord al bijna 100 jaar het grootste stadion van Nederland, dus een groot stadion is nog geen garantie voor meer inkomsten cq succes.En begrijp me goed, ik ben niet tegen een nieuw stadion, ik vind alleen dat de bouwbobo's die nu in onze raad van comissarissen zitten eerst eens wat in de club mogen stoppen voordat ze straks hun zakken vullen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2008 door F.L.E --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 september 2008 - 18:49   quote  deeplink  
en omdat iets een wedstrijd niet vol is geldt dat ook voor de rest van het seizoen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2008 door Phyxsius --
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 26 september 2008 - 18:53   quote  deeplink  
Een wedstrijd????? Thuis tegen Ajax!!!!!DE wedstrijd. Nee dan zit het straks tegen bv Willem 2 of Roda helemaal vol.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 september 2008 - 19:13   quote  deeplink  
Voor de supporters is dit de wedstrijd van het seizoen
Voor die Bobo's is het gewoon een wedstrijd uit velen
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 26 september 2008 - 19:21   quote  deeplink  
Ja net zo als Volendam thuis toen zat het ook lekker vol. Maar ja jij hebt toch altijd gelijk. Iedere discussie met jou eindigd toch in een wellus nietus verhaal, dus geloof jij maar dat een nieuw stadion over 7(!) jaar ons naar de top gaat brengen. En ook voor iedere bobo zijn de wedstrijden tegen Ajax, PSV ed de wedstrijden waar ze willen netwerken en gezien willen worden.
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 september 2008 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 18:49 schreef Phyxsius het volgende:
en omdat iets een wedstrijd niet vol is geldt dat ook voor de rest van het seizoen?
dat zijn wel de vooruitzichten.... maar zijn die stoeltjes wel allemaal verkocht dan?
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 28 september 2008 - 12:24   quote  deeplink  
ze zijn allemaal verkocht
Daarom is het niet relevant of er wel of geen mensen zitten
Ze zijn verkocht en er is nog vraag naar
Dus meer inkomsten gegarandeerd
F.L.E
 F.L.E - zondag 28 september 2008 - 12:38   quote  deeplink  
O ja ze zijn allemaal verkocht, en van wie heb je die wijsheid? O ja van Feyenoord die brengen tenslotte alleeen maar "echte en ware" informatie naar buiten.
Bel voor de grap maar eens of je nog zo'n stoel kan kopen.
Nee het is ook niet relevant of er mensen zitten. Liever een leeg stadion vol met bobo stoelen dan een vol stadion met supporters.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 28 september 2008 - 13:07   quote  deeplink  
in het nieuwe stadion zijn er meer plekken voor supporters dan in de Kuip
Dus welk punt wil je nou maken?

Mijn punt is dat een nieuw stadion gegarandeerd meer inkomsten op levert

En jij zeurt nu over lege bobo stoelen
Dat is helemaal niet relevant, want de vraag hier is of Feyenoord financieel beter wordt van een nieuw stadion
En of die Bobo stoelen nu elk 2 weken vol zitten of niet, ze zijn verkocht dus levert het geld op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2008 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 september 2008 - 14:26   quote  deeplink  
Dat maakt het helemaal makkelijk dan kunnen ze een heel klein stadion bouwen en virtuele stoeltjes verkopen. als die gasten er toch niet gaan zitten....
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 28 september 2008 - 15:44   quote  deeplink  
Maar dan heb je een probleem als ze een keer wel willen komen...
Ik bedoelde dat als ze een buisinesseat kopen of huren ze gewoon betalen of ze nou komen kijken of niet
F.L.E
 F.L.E - zondag 28 september 2008 - 19:51   quote  deeplink  
Ja en jij en ik en Feyenoord hebben nu al de garantie dat we al die mooie die mooie stoeltjes en boxen verkocht hebben.
Het enige wat ik hoor is als we een nieuw stadion hebben, en tot die tijd?
Moderen we vrolijk verder, vertellen de suporters dat het een tussenjaar is en zijn we blij als we de UEFA cup voorronde halen.
En ik heb liever een vol stadion met suporters dan een leeg stadion waar de stoeltjes wel verkocht zijn maar waar niemand zit.
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 september 2008 - 19:56   quote  deeplink  
huur je toch een zaaltje voor ze af met eredivisie life.

Maar het blijft raar: Je neemt een bussiness seat, dan neem ik aan dat je voor Feyenoord ben, en dan ga je niet naar Feyenoord-Ajax en ken je ook niemand die op jouw kaart naar die wedstrijd wil. En dat dan voor 3 kwart van KK....
F.L.E
 F.L.E - maandag 29 september 2008 - 00:38   quote  deeplink  
Voor de prijs van??? hoeveel euro's?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2015 - 22:05   quote  deeplink  
Het eerste stadion topic ,we schrijven het jaar 2008.
Bijna 8 jaar verder en wat zijn we opgeschoten?
Lul maar lekker verder hahaha
Els
 Els - maandag 21 december 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het eerste stadion topic ,we schrijven het jaar 2008.
Bijna 8 jaar verder en wat zijn we opgeschoten?
Lul maar lekker verder hahaha
Maar we hebben toch mooi wel nieuwe scoreborden.
Waardoor ik me ben gaan realiseren dat ik een bril nodig heb.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 22:11 schreef Els het volgende:

[..]

Maar we hebben toch mooi wel nieuwe scoreborden.
Waardoor ik me ben gaan realiseren dat ik een bril nodig heb.
Ja dat klopt,ik krijg er telkens 1 te leen van een moeder van..
Echt werelds die scoreborden.Iets groter dan de standaard let televisies van tegenwoordig.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 22 december 2015 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 22:11 schreef Els het volgende:

[..]

Maar we hebben toch mooi wel nieuwe scoreborden.
Waardoor ik me ben gaan realiseren dat ik een bril nodig heb.
Nogal herkenbaar ja.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 22 december 2015 - 08:30   quote  deeplink  
On topic: ja.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 december 2015 - 08:30   quote  deeplink  
Maar wel confronterend. 7 jaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door Stylzz --
Barabas
 Barabas - dinsdag 22 december 2015 - 09:28   quote  deeplink  
Ach..... de crisis begon in 2007. Confronterend? Valt best mee. Het was een wonder geweest als er wel gebouwd was.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 december 2015 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 09:28 schreef Barabas het volgende:
Ach..... de crisis begon in 2007. Confronterend? Valt best mee. Het was een wonder geweest als er wel gebouwd was.
De Rotterdam is toch ook gebouwd en ontwikkeld in deze tijd.
Barabas
 Barabas - dinsdag 22 december 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Weet je nog hoe dat gefinancierd is? En wat de consequenties waren?

Slecht voorbeeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is een nieuw stadion wel echt nodig?









0.0088748