|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Is een nieuw stadion wel echt nodig? (Legioen Weblog)
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
HOOGNODIG. Geen discussie voor nodig! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wordt het dan ook zo gezellig als nu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
moet gewoon , zeker als je de aansluiting met 020 en pisv wil gaan halen , anders wordt het gat financieel wel heel groot en ga je de boot missen daarbij is de kuip uniek maar gedateerd dus plat met die hap , toch ook super kicke een super mooi stadion zo half in de maas , dat zet rotterdam en feyenoord gelijk goed op de kaart |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Verbaast me niks dat als je in Google maps op lijdensweg zoekt je uitkomt bij een instituut voor psychosynthese. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als een NIEUW STADION financieel haalbaar is en geen molensteen om de nek van Feyenoord brengt: DOEN! Een club die vooruit wil zien kan niet anders. Mits....De waarden van De Kuip, publiek erop, gave mat, beetje retro, gewaarborgd worden in het nieuwe ontwerp. Supporters moeten daarin gehoord worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We beginnen dus van voor af aan..? Maar niet doen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 december 2015 - 09:28 schreef Barabas het volgende:Ach..... de crisis begon in 2007. Confronterend? Valt best mee. Het was een wonder geweest als er wel gebouwd was. De bouw van De Kuip startte in 1935. Toen was het ook crisis. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Helaas ik hou van de kuip, maar wil je echt aanhaken dan moeten we wel. alleen die woonwijk er om heen vind ik een te groot risico. Maar betekend dit dan wel dat de gemeente garant gaat staan? of zijn wij weer roomser dan de paus ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is dit ouwe kuttopic wel nodig eigenlijk? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De graverT dus, moest zijn ei kwijt... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Als arbeidsproject. Toen kon je mensen wél verplicht laten werken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Was qua moment chronologisch gezien ongeveer gelijk aan de huidige situatie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nu ook. Alleen verstaan de betrokken personen vaak onder de term werk niet meer hetzelfde als 80 jaar geleden. Dus ik zou niet vertrouwen op een constructie als die door een stelletje klaplopers met de franse slag in elkaar getrapt is. Mensen die niet willen moet je geen verantwoording geven voor iets wat van topkwaliteit moet zijn. Laat ze maar lekker aan de schop staan. Er moet zat bestraat worden in de Feyenoord city... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2015 - 00:13 schreef tomson het volgende:[..] Nu ook. Alleen verstaan de betrokken personen vaak onder de term werk niet meer hetzelfde als 80 jaar geleden. Dus ik zou niet vertrouwen op een constructie als die door een stelletje klaplopers met de franse slag in elkaar getrapt is. Mensen die niet willen moet je geen verantwoording geven voor iets wat van topkwaliteit moet zijn. Laat ze maar lekker aan de schop staan. Er moet zat bestraat worden in de Feyenoord city... Zo is het !! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goed nostalgisch topic overigens 😂 |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
En onze goeie ouwe Kuip hoeft niet weg. Maak er een prachtig overdekt winkel-en uitgaanscetrum van, een soort Markthal-Zuid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, de winkels lopen tegenwoordig overal echt als een tierelier... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Precies geen winkels, maar bedrijven en grote distributiecentra voor onlinewinkels. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bowlingbaan ,Theater,concertzalen,hotel,museum,kroegen en restaurants. Kasba de Kuip. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Je vergeet een moskee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Koffieshops, bordelen, restaurants, peepshows, body masage,kinderopvang tja daar zit toekomst in |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Het stadion moet ook vol niet alleen dat wat jij wil |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Gewoon op de kinderopvang na gewoon een mannen bolwerk, waar scheten laten bier drinken boeren, en sexistische opmerkingen zijn toegestaan. Vrouwen mogen komem maar geen mening hebben wat ze daar zien...een soort IS staat maar dan voor ins |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik ben benieuwd waar Office for Metropolitan Architecture mee komt! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mijn Oma kwam meestal met zachte biscuitjes. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En koffie uit een filterzak met inhoud van een week oud? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup
Of opgewarmd met een steelpannetje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk