|
|
thewin
|
|
|
feyenoor dmoet het contract van biseswar verlengen, we kunnen veel van hem bewonderen in de kuip doe er wat aan anders hebbe we niks aan hem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Dennis
|
|
|
Ben ik het helemaal mee eens, Biseswar is een speler die mooi en goed voetbal kan laten zien!!! |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Ja heel erg mee eens! Ik baal er al van dat we deze speler al bijna heben laten gaan! |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
zijn contract is tot 2009 dus BIED HEM AAN PETER BOSZ dan doe je goede zaken |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
kan niet want hij heeft greene en bahia al verlengt er is geen geld meer ;) ( de toppers) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Dat gebeurd heus nog wel Ze wachten gewoon nog een paar wedstrijden af Je moet die jongen niet voor 3 goede wedstrijden in eens een lang contract geven En als Biseswar zo doorgaat tekent hij heus wel bij rond de winterstop |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: Bahia is best goed hoor... misschien geen vlaar, maar hij staat er wel altijd en dat kun je van vlaar (nog) niet zeggen. |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
dat greene een nieuw contract heeft gekregen gewoon niet te geloven beter hadden ze met dat geld biseswar vastgelegt tot 2012 |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Niet om me me eigen op de borst te slaan, maar riep al langer dat Biseswar een atractieve speler is. Zeker een verlenging geven. Straalt altijd gevaar van uit. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
eric gudde zij maandag in sport aan tafel (eredivisie live) dat ze aan het onderhandelen zijn. |
|
|
|
|
cbcccaads
|
|
|
ff iets anders maar wrom krijgt dwight tiendalli geen kans. hij is egt niet slechter dan greene die had zelfs veel overtredingen tegen top oss nodig |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2008 - 19:18 schreef cbcccaads het volgende:ff iets anders maar wrom krijgt dwight tiendalli geen kans. hij is egt niet slechter dan greene die had zelfs veel overtredingen tegen top oss nodig Inderdaad!!! Geef die jongen de kans, want Biseswar hadden we ook al afgeschreven!!!! je ziet wat hij presteert!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
denk dat Verbeek hem wel in de gaten houdt |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik denk dat Biseswar zelf niet gaat bijtekenen als zijn contract in 2009 afloopt. Maar als hij zo blijft spelen kan hij wellicht helpen de CL te bereiken. Het is een ieder geval een speler die risico durft te nemen. Verbeek is eindelijk een trainer die dat toelaat. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Even voor de duidelijkheid mensen Greene heeft nog geen nieuw contract Er is een keer over gesproken, maar het is nog niet gebeurd Bosz ziet ook wel in dat Greene nu geen nieuw contract verdiend |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
We hebben t hier over Diego Biseswar en niet over Diego Maradona hoor! laat hem eerst maar eens een half jaar zichzelf bewijzen , heeft laatste 3 jr nou niet bepaald fantastisch gepresteerd! Maar goed hij doet t nu goed dus voordeel vd twijfel , geef m maar 3 jarig contract , maar niet tegen elke prijs want blijft een wispelturig ventje! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2008 - 19:18 schreef cbcccaads het volgende:ff iets anders maar wrom krijgt dwight tiendalli geen kans. hij is egt niet slechter dan greene die had zelfs veel overtredingen tegen top oss nodig ga eens bij Jong-Feyenoord kijken , dan weet je genoeg...... |
|
|
|