|
|
thewin
|
|
|
raakte timmer leonardo wel voordat leonardo viel? het lijkt erop dat leonardo al viel voordat timmer hem raakte dus eig een swalbe |
|
|
|
|
erik
|
|
|
volgens mij ging leonardo al iets eerde naar de grond maar timmer raakte hem uiteindelijk wel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
niet hard genoeg in ieder geval... |
|
|
|
|
MadeInRdam
|
|
|
Hij had hem moeten raken net als bouazouan kokmijer raakte haha. nee maar ik vond er niet veel aan de hand, maar die media vinden alles wat feyenoord deed negatief.. en acties van ajakkes was nix mis mee.. braamhaar vloot de hele wedstrijd alles tegen op deze paar dingen na! ook vonden ze de uitslag terecht.. nou niet mee eens, Feyenooord was gewoon beter! |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Timmer raakte we degenlijk de bal die Leonardo tussen zijn voeten had, maar Leo was de bal kwijt en liep graag tegen Timmer aan. Dus zelfs een gele kaart was niet terecht. Wat de verdedigers betreft zoals o.a. Bahia en Lucius af en toe doen dat vraagt om moeilijkheden. Blijkbaar is daar niks beters voor te vinden. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Wat gedaan is is gedaan. Op naar Top Oss |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ja idd , nu Top Oss want 1 zwaluw ............... en t weekend Groningen , dat wordt wel lastig daar in t hoge noorden , maar met de passie van afgelopen zondag is alles mogelijk! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
toch zijn wij weer snel hoopvol... |
|
|
|
|
Fermy
|
|
|
meteen zei ik die Leo laat z'n been mooi haken , het geel had dus voor hem moeten zijn (ere d. live) maar de scheids beslist, het handere rood had voor jaker )keje) molenaar moeten zijn wat een Jan nul, volendam teld toch al niet mee , maar die jan niksnut doe mij maar Jan Van Halst recht uit recht aan. helemaal niet, hij had pech en was sjagerijnig en maakte helmaal geen reclame voor ajax, ba keje je was waardeloos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
keje molenaar viel in volendam over het been van marianne timmer????? |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Waarna Jan van Halst met een rode stropdas chagerijnig reclame maakte voor verse paling uit Volendam. |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
en toen kwam johan derkse met zn nieuwe look(film vi) commentaar geven |
|
|
|
|
f'noord08
|
|
|
Hallo gaan wij hier 020-taal spreken of zo, dat is ook niet te volgen...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nemen ze over van die analfabeet uit betondorp. |
|
|
|
|
janu8s
|
|
|
overwining was verdiend,gele kaart timmer ook. lucius geschorst wordt tijd voor tindali op de rechtsback plaats . gr jan |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2008 - 21:07 schreef janu8s het volgende:overwining was verdiend,gele kaart timmer ook. lucius geschorst wordt tijd voor tindali op de rechtsback plaats . gr jan is het Bump-maand ofzo?? |
|
|
|