als ik het geluid op zijn hoogst zet, dan is het alsnog amper te verstaan. mijn geluid op mijn pc is verder prima. dus is mijn vraag is het geluid bij dit filmpje zo zacht? ik heb het ook bij de andere filmpjes zoals: "wel lekker dat wij power hebben."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2008 door Moha R. de Vries --
Op dinsdag 23 september 2008 - 22:46 schreef moha het volgende: als ik het geluid op zijn hoogst zet, dan is het alsnog amper te verstaan. mijn geluid op mijn pc is verder prima. dus is mijn vraag is het geluid bij dit filmpje zo zacht? ik heb het ook bij de andere filmpjes zoals: "wel lekker dat wij power hebben."
ligt aan de CBML redactie, die zetten de filmpjes online
Moha R. de Vries
Moha R. de Vries - dinsdag 23 september 2008 - 22:58
Dat is ook de bedoeling Moha, ze fluisteren.... Maar het reklame-filmpje staat wel loei-hard net als op tv, dan schrik je ook wakker als de reklame begint....ha,ha, tiswat...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2008 door G.R.i --
Moha R. de Vries
Moha R. de Vries - woensdag 24 september 2008 - 15:34
Op woensdag 24 september 2008 - 08:43 schreef G.R.i het volgende: Dat is ook de bedoeling Moha, ze fluisteren.... Maar het reklame-filmpje staat wel loei-hard net als op tv, dan schrik je ook wakker als de reklame begint....ha,ha, tiswat...
bij een ander filmpje in de kapsalon fluisteren ze niet maar is het geluid toch heel zacht ik denk maar dat ik een gehoorapp. aan ga schaffen
Stop, even wachten Moha, ik vind het geluid ook erg zacht, lijkt of het steeds erger wordt... we kunnen altijd nog samen gaan, krijgen we misschien korting!!!
Op donderdag 25 september 2008 - 19:02 schreef G.R.i het volgende: Stop, even wachten Moha, ik vind het geluid ook erg zacht, lijkt of het steeds erger wordt... we kunnen altijd nog samen gaan, krijgen we misschien korting!!!
ja shit hey had je dat niet eerder kunnen zeggen ik heb nu een gehoorapp. gekocht
Moha R. de Vries
Moha R. de Vries - donderdag 25 september 2008 - 19:30
nee de mijne werkt op zonne energie, merk het wel als ik niet buiten loop roep ik de hele dag wat zeggie? en nog zo'n nadeel ik loop de hele dag met zo'n zonne paneel op mijn rug
Mrs.B@headline
Mrs.B@headline - donderdag 25 september 2008 - 19:39
Voor een blinde was die de mooiste van iedereen geweest, wie speelde hem eigenlijk in de film, weet iemand dat? By the way, ik zoek er nog 1, iets knapper, Zwart haar donkere ogen en zonder bochel, oh ja, 1.85cm & moet teder maar ook dominant zijn. en het belangrijkste, zijn eigen bordje afwassen.en geen zweetvoeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
Mrs.B@headline - donderdag 25 september 2008 - 20:34
Voor een blinde was die de mooiste van iedereen geweest, wie speelde hem eigenlijk in de film, weet iemand dat? By the way, ik zoek er nog 1, iets knapper, Zwart haar donkere ogen en zonder bochel, oh ja, 1.85cm & moet teder maar ook dominant zijn. en het belangrijkste, zijn eigen bordje afwassen.en geen zweetvoeten.
Joepie, Ribas is voor jou.
Izz@headliner
Izz@headliner - donderdag 25 september 2008 - 20:36
Als ik zo'n lekker jong ding zie, zeg ik standaard "heeft hij ook een vader? Nu, voor ik iets heb gezegd, zegt mijn echtgenoot "nee, hij heeft geen vader.
Moha R. de Vries
Moha R. de Vries - donderdag 25 september 2008 - 21:33
Marc Anthony, WOW. Ik vind hm echt helemaal super. Zijn naar een concert van hem in Antwerpen geweest. Mooiste was dat wij in hetzelfde hotel zaten.
En bedankt he, wrijf het er maar in. ik kijk mij helemaal flauw naar alles wat ik van hem en over hem kan vinden. Mijn vriendin en ik hadden het er gisteravond over, zij zegt, ( mijn vriendin dus ) hij is heel klein. tell me mrss. B hoe klein is hij?
Izz@headliner
Izz@headliner - donderdag 25 september 2008 - 21:51