|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ach neem je tarzan toch mee |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2008 - 22:09 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] welnee, ze hadden de hele 8ste verdieping. Wij zaten op de 6e verdieping. Bodyguards in de liften. ja dat begrijp ik, zeker na zijn film, met Denzel Washington. dat zijn dochtertje Pitha ontvoerd word, jesus wat een trauma. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2008 - 22:09 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] welnee, ze hadden de hele 8ste verdieping. Wij zaten op de 6e verdieping. Bodyguards in de liften. uiteraard het geld moet rollen he bij die gasten |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: IK heb geen Tarzan, ik heb niet eens George uit de jungle. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
moet offline mijn kind is ziek buikgriep latersssssss lieverds xxxxxxxx |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
IK laat mijn I.pod met al zijn zwoele nummers wel de hele nacht mijn oren en harts strelen, zoals: Muy dentro de mi. Te Amare, Ven Dimelo. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Oh schattie toch het heerst, als er iemand naar apotheek kan? Imodium & Motilium, 1 voor de diaree, de ander voor misselijkheid, werken heel snel. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Hij kwam absoluut niet hooghartig over. Sterker nog, heel vriendelijk goedemorgen zeggen. Maar dan moet ik wel zeggen dat ik niet iemand ben die gaat zitten staren en zeker niet laat blijken dat ik van imand onder de indruk ben. Hij is ooke een mens van vlees en bloed. Niets meer en niets minder dan moi. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2008 - 22:13 schreef Izz@headliner het volgende:IK laat mijn I.pod met al zijn zwoele nummers wel de hele nacht mijn oren en harts strelen, zoals: Muy dentro de mi. Te Amare, Ven Dimelo. Ik heb zijn DVD. Life concert in Madison square garden. Heerlijk. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2008 - 22:14 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Hij kwam absoluut niet hooghartig over. Sterker nog, heel vriendelijk goedemorgen zeggen. Maar dan moet ik wel zeggen dat ik niet iemand ben die gaat zitten staren en zeker niet laat blijken dat ik van imand onder de indruk ben. Hij is ooke een mens van vlees en bloed. Niets meer en niets minder dan moi. Dat maakt hem voor mij juist nog aantrekkelijker. En nee, dat heb ik ook. niets meer of minder dan ik. ik had waarschijnlijk, alleen geprobeerd, heel even een spaanse zin uit zijn mond te trekken. Voordat ik jankend als een wolf op mijn knieen zou vallen, ( in gedachten dan). hahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Van alles wat ik van hem gezien heb, en ken, vind ik hem dynamisch. tegen een verliefde puber aan, zit ik. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: maar Dr. Paul, we hoeven jou pasfoto niet hier hoor oleiffie. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Je vraagt er zelf om. Hij is wel leuk. Maar denk niet dat Izz het kan waarden als jij HAAR dude belachelijk "probeert" te maken. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2008 - 22:17 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Dat maakt hem voor mij juist nog aantrekkelijker. En nee, dat heb ik ook. niets meer of minder dan ik. ik had waarschijnlijk, alleen geprobeerd, heel even een spaanse zin uit zijn mond te trekken. Voordat ik jankend als een wolf op mijn knieen zou vallen, ( in gedachten dan). hahaha Heb jij Latino bloed? of een beetje? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
fucking hell mijn dochter is nu bij haar vader en die slaapt en zij ligt aan de tel. in mijn oor te gillen en te janken omdat ze sinds gister al kotst haar vriend is gelukkig wel bij haar maar die belt me om de 10 min. omdat hij het ook niet meer weet. ik heb die medicijnen door gegeven maar moet je daar eerst voor eten zeker? ze houd niets binnen nl |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: jij weet niet wat je wat je doet jij ik zou maar kappe als ik jou was dat noem ik geen grapjes meer. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Laten we het zo stellen, wanneer ik vloek of commandeer gaat dat niet in het Nederlands. Mijn bloed kookt iets sneller. hahahaha, zowel in de liefde als in discussies.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Conjo |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2008 - 22:32 schreef moha het volgende:fucking hell mijn dochter is nu bij haar vader en die slaapt en zij ligt aan de tel. in mijn oor te gillen en te janken omdat ze sinds gister al kotst haar vriend is gelukkig wel bij haar maar die belt me om de 10 min. omdat hij het ook niet meer weet. ik heb die medicijnen door gegeven maar moet je daar eerst voor eten zeker? ze houd niets binnen nl je hebt ze ook in zetpillen maar met diaree, is dat niet het fijnste, en nee je hoeft er niet eerst voor te eten. eerst 2 gelijk, en dan om de 2 uur 1, zelfs in vloeibaar, die is het beste werkt het snelst |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Jij mag Ayuda zeggen hoor, lol |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2008 - 22:42 schreef Izz@headliner het volgende:[..] je hebt ze ook in zetpillen maar met diaree, is dat niet het fijnste, en nee je hoeft er niet eerst voor te eten. eerst 2 gelijk, en dan om de 2 uur 1, zelfs in vloeibaar, die is het beste werkt het snelst ok thx mijn andere dochter gaat het nu bij de nachtapotheek proberen te krijgen want ze blijft kotsen en janken |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
uitspraak, j-= G, Dubbel L is J, pf Y = J. AJuda, dan zeg je net ff iets anders, dan jij bedoelt, hahaha, Naar judas namelijk. lol |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Yo no jodo con nadie. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2008 - 22:44 schreef moha het volgende:[..] ok thx mijn andere dochter gaat het nu bij de nachtapotheek proberen te krijgen want ze blijft kotsen en janken ja maar daar word je ook helemaal gek van, |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2008 - 22:44 schreef Izz@headliner het volgende:uitspraak, j-= G, Dubbel L is J, pf Y = J. AJuda, dan zeg je net ff iets anders, dan jij bedoelt, hahaha, Naar judas namelijk. lol Ja,ja weet ik. Jodinnen zijn Godinnen. whahahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Povrecita, Hasta Yo jode mas intonces? vertaling- zelfs ik .... meer dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Sorry Moha, Sorry Boudewijn. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ff dwepen zoong hij ook in het latino? No me dejas llurar?? porvavor |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ja zeker, hij zong in het engels als in het spaans. De teksten, oh heerlijk. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
oh wat een zelf kastijding natuurlijk zong hij ook spaans, het is een uitgesproken Salsa zanger, snikker de snik snik.
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou de eerste beste keer in europa, ben ik er bij, al moet ik op de step. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
solamente te conteste tu pregunta. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: No hacia falta decirmelo, que fuy tan bien. het was niet nodig te zeggen hoe lekker. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ik antwoorde alleen op de vraag |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Het je "el cantante"gezien? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: y otra vez y otra vez y otra vez |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
prachtig hoe die Hector speelt. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Even aanpassen, je weet nooit of mijn gezin dit leest, hahahaha
|
|
|