|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 20 (23-09-2008)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ojee, de eerste 'barstjes' in de relatie tussen Rory en Lisa kwam in beeld! Zo lang is Rory nog nooit in een aflevering in beeld geweest! Zien we daar het opzetje voor toneelhaak verschijnen??? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Ja,Ja, de rollen zijn omgedraaid, oooo, wat zijn de mannen onzeker.... en toch is het anders; de vrouwen op Lisa na, zijn niet geinteresseerd en hebben geen goed woord voor Sebastiaan. Had je de mannen moeten horen, als er nieuwe vrouwen binnenkwamen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
patrick37
|
|
|
vind het steeds leuker worden dat cbml! vind dat de uitzendingen wel wat langer mogen |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Ik vind het echt geweldig CBML , ik mis geen aflevering en deze nieuwe wending is echt te gek , moet je die mannen ineens zien slijmen bij hun vrouwtjes , GEWELDIG ! Ik vind het nog steeds heel erg jammer dat er geen live streams zijn. |
|
|
|
|
roby
|
|
|
top sebastiaan jij bent tenminste een man en geen mietje zoals bv Ribas sneu voor hem maar Yasmin had de mijne geweest zekers te weten |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2008 - 20:11 schreef roby het volgende:top sebastiaan jij bent tenminste een man en geen mietje zoals bv Ribas sneu voor hem maar Yasmin had de mijne geweest zekers te weten yep, en Ribas kijkt ff Bassie & Adriaan. |
|
|
|