|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: De complete ruzie tussen Ribas en Sebastiaan - niet op tv!
40 minuten streams over de verhitte ruzie tussen Ribas en Sebastiaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Klopt helemaal , Sebastiaan heeft wel degelijk gezegd dat hij ging stoken tussen Ribas en Yasmin (tegen de barman), nou zegt hij van niet , vuile leugenaar ! Wel achterbaks van Sebastiaan valt me tegen van hem hoor , het enige wat hij kan zeggen tegen Ribas is ...de-de-de-da-da-da , is hij een baby ? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja jinx,, maar ik ben van mening dat je beter een leugenaar kan zijn, dan een geweldadig persoon. |
|
|
|
|
nane
|
|
|
nou een leugenaar dat is ook niet zo leuk hoor agrassie is wat tegen te doen maar iemand die liegt kan veel schade aanrichten |
|
|
|
|
nane
|
|
|
Dat heeft hij idd wel gezegd maar je hoef neit alles eerlijk toe te geven het is een spel jij een vrouw naar je toe moet krijgen dus logisch dat hij dit zegt en probeert alleen hij komt er niet tussen want ribas laat yasmine niet gaan die is zo jaloers |
|
|
|
|
patrick37
|
|
|
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,die sebastiaan wat een engerd,vind zichzelf heel wat,heeft niet alleen een eng gezicht,hij moet ook minstens 20 kilo afvallen. |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
wat ik zo raar vind dat iedereen mekaar verantwoording af moet leggen over wat er gezegd is terwijl je mag geen spelinformatie doorgeven en hij was er om een plek te veroveren maar dan vind ik het belachelijk dat het op zo n manier moet gebeuren om je zo te profileren en als er dan mensen tussen komen is het van wacht maar ik pak jou walla tfoe doet me denken aan vroeger schoolpleinspeelkwartierterror niets is wat het lijkt ( leugen om bestwil???) en dan rijst nog de vraag is het voor het spel of voor het geld waarom ze zo hoog springen theeft wel een snelle exit veroorzaakt |
|
|
|