|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 23 (26-09-2008)
|
|
|
|
|
Sas
|
|
|
ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat sebastiaan naar huis gaat. maar wat lisa zegt lijkt toch ergens anders op.... |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Doe eens normaal, sinds waneer verteld Lisa de waarheid????????????????????? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Lisa kiest voor de armste jongen in huis... Start Sebastiaan met niets? Rory ge-toneelhaakt? Ik denk toch dat ze voor Rory kiest want ze kan er niet tegen om uitgekost te worden door de mede-bewoners en dat gaat gebeuren met Sebastiaan aan haar zijde.
En wat een raar wijf die Charlene zeg! Ze dacht zeker dat het alleen maar brad pitts in de villa zouden zitten die naar haar smachten! Geen goede voor het spel! |
|
|
|
|
terrorjaap
|
|
|
die charlene is zelf kk lelijk dat wijf is kk gek |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: heb jij in je directe omgeving iemand meegemaakt die kk had of heeft? ga ff langs bij een terminale kk patiënt dan zie je wat kk is.
KANKER
EEN KLEIN WOORDJE MET ZO'N GROOT EFFECT DOET JE HUILEN VAN SCHRIK EEN WOORD VAN 6 LETTERS GROOT VOOR DE ÉÉN EEN SCHELDWOORD VOOR DE ANDER DE DOOD... |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja ik word daar helemaal niet goed van hoor. tegenwoordig gebruiken ze kk zoveel, als ze iemand heel langzaam dood ziet gaan aan die gruwelijke ziekte, dan gebruik je dat woord niet om te benadrukken hoe lelijk iemand is. ik denk dan ook dat terrorjaap op dit forum nog niet volwassen is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Wat kk, het woord is kanker. Vreselijke ziekte die een ieder kan treffen. Mensen die het woord kanker als scheldwoord gebruiken laten zien hoe ignorant ze zijn. Is er genezing voor ignorantie? Bij volwassenen heb ik mijn twijfels. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2008 - 16:26 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] heb jij in je directe omgeving iemand meegemaakt die kk had of heeft? ga ff langs bij een terminale kk patiënt dan zie je wat kk is. KANKER EEN KLEIN WOORDJE MET ZO'N GROOT EFFECT DOET JE HUILEN VAN SCHRIK EEN WOORD VAN 6 LETTERS GROOT VOOR DE ÉÉN EEN SCHELDWOORD VOOR DE ANDER DE DOOD... Volgens mij had die het over een KK. een Kleding Kast zo lelijk. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
en kledingkast gek heb je niet, wel zo gek als een Deur van een Kleding Kast, wel opletten joh! Terror Aap. Jij alsgeen ander weet dat zelfs een lelijke kleding Kast met tieten handig is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|