BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: feyenoord kan beter verkocht worden aan een rijke rus

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
thewin
 thewin - maandag 29 september 2008 - 10:18   quote  deeplink  
ik wil het liever niet maar zou wel het beste te zijn om een rijke rus aantestellen en alle macht geven kijk maar naar chelsea

als dit gebeurd worde het weer moooie tijden en als t is koop feyenoord het miss weer terug
draakje
 draakje - maandag 29 september 2008 - 10:18   quote  deeplink  
Zo dom zijn de Russen nou ook weer niet hoor!
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2008 - 10:48   quote  deeplink  
Daar gaan we weer:
Clubs in de nederlandse competitie zijn niet interessant voor een russiche inversteerder. Ze hebben genoeg clubs in eigen land waaraan ze hun geld kwijt kunnen. Denk dat ze zich nog eerder op de bundesliga richten dan op de eredivisie.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 september 2008 - 11:45   quote  deeplink  
FEYENOORD IS VAN ONS!!! NIET VAN EEN OF ANDERE RUS!!! LIEVER DAT WIJ ALLEMAAL 100 EURO STORTEN!!!!
Dick
 Dick - maandag 29 september 2008 - 12:09   quote  deeplink  
Dick
Goed zo eindelijk iemand die weet hoe het moet.
Elke Feyenoord suporter die zijn club liefheb ,storten die 100 euro als het kan nog
meer.niet slaplullen maar doen.
Feyenoord van ons tot de dood ons scheid.
jo3h
 jo3h - maandag 29 september 2008 - 12:37   quote  deeplink  
WAAROM 100 EURO STORTEN MOETEN WIJ DAN OPDRAAIEN VOOR HET WANBELEID VAN DIE HOGE HEEREN GEEF DIE VOETBALLERS MAAR WAT MINDER SALARIS WANT ZE VERDIENEN EEN BEETJE TE VEEL HEEL VEEL TE VEEL WE WORDEN AL JAREN IN DE MALING GENOMEN DOOR DAT STELLETJE BOVEN ZAG JE ZE GISTERN ZITTEN VERBEEK MET ONGEWASSEN KOP EN DAN DIE DIKKE JANSEN WEWG DOEN DAT LEVERD GELD OP
jo3h
 jo3h - maandag 29 september 2008 - 12:46   quote  deeplink  
ZE HADDEN KALOU MOETEN PAKKEN DIE KOSTE NIETSEN BUIS MOETEN HOUDEN EN GEEF TIENDALI EEN KANS SLECHTER ALS GREENE KAN NIET
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 september 2008 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 12:46 schreef jo3h het volgende:
ZE HADDEN KALOU MOETEN PAKKEN DIE KOSTE NIETSEN BUIS MOETEN HOUDEN EN GEEF TIENDALI EEN KANS SLECHTER ALS GREENE KAN NIET
Dat ben ik met je eens, maar dan zijn we er nog steeds niet. Kalou is leuk maar in de aanval ligt het probleem niet. De verdediging dat is het probleem. wat dat beetreft snap ik niet dat ze daar geen versterkingen hebben gehaald en op middenveld wel. Hadden zelfs gratis een speler kunnen krijgen. (Wormgoor) Ik heb gewoon geen zin in nog 5 tot 10 overgangsjaren, dus storten met dat geld.
Richard van dijk
 Richard van dijk - maandag 29 september 2008 - 14:04   quote  deeplink  
Nou dan nog wat ze hadden geen geld om wat nieuwe spelers aan te trekken voor de transfer datum dicht ging. Maar dan wel 2 dagen later effe 5 miljoen aan de fiscus betalen dat noem ik nou nog eens belazerij!!En iedereen betaald al genoeg voor een seizoenskaart dus je kan allemaal wel 100 euro gaan overmaken maar die heikneuters van een bestuur kunnen daar ook niks mee gewoon weg met die bos en vriendjes.Haal nou gewoon is wat goede mensen zonder feyenoord verleden de laaatste jaren moesten er altijd mensen met een verleden komen maar tot nu toe hebben die er ook niks van gebakken. dus gewoon een rijk iemand zoeken die miljoenen in onze club wil pompen en voetballen maar.
ovi
 ovi - maandag 29 september 2008 - 15:05   quote  deeplink  
Feyenoord is van ons en dat moet zo blijven .
We moeten niet in zee gaan met 1 of andere vaage Rus.
De kans is zeer groot, dat als die Rus er mee stopt we nog verder van huis zijn.
ovi
 ovi - maandag 29 september 2008 - 15:08   quote  deeplink  
Waar kan ik die 100 euro storten voor de club.
Want ik ben het er mee eens er moet snel iets gebeuren liever vandag
dan morgen.
Joszef
 Joszef - maandag 29 september 2008 - 15:35   quote  deeplink  
Als zo'n rus er mee stopt moet hij de club ook weer verkopen, dus dan komt er wel weer een andere eigenaar.
Wel een beetje schrijnend dat als de supporters zouden moeten betalen. En wat krijg ik voor mijn 100 euro?
E. FR1908
 E. FR1908 - maandag 29 september 2008 - 16:09   quote  deeplink  
dat zou een optie kunnen zijn ja,d8 er ook al aan,alleen moet het wel zo gedaan worden,dat feyenoord van het legioen blijft,dus inspraak etc blijf houden.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 september 2008 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 15:35 schreef Joszef het volgende:
Als zo'n rus er mee stopt moet hij de club ook weer verkopen, dus dan komt er wel weer een andere eigenaar.
Wel een beetje schrijnend dat als de supporters zouden moeten betalen. En wat krijg ik voor mijn 100 euro?
Wij storten geld voor meer inspraak in de club. Net als aandeelhouders op de beurs. Moeten dan gewoon een comite oprichten dat zich bezig kan houden met onze mening. Moet dan ook wel zijn dat ons aandeel belangrijk genoeg is om besluiten tegen te houden of door te laten gaan. Kunnen natuurlijk niet overal over mee beslissen maar zou fijn zijn als we onzinnige dingen kunnen tegen houden. Bijv. het aantrekken van een 39 jarige keeper, kopen van middenvelders inplaats van verdedigers(die het hardste nodig zijn), meer inzicht in financiele situatie zodat we niet meer voorgelogen kunnen worden, desnoods beslissen over wat er met het geld gedaan word wat wij gestort hebben. naar mijn mening kan dit allemaal via een soort referendum of internetsite waar iedereen kan zeggen wat hij of zij wil dat er met het geld gedaan word. Moet dan natuurlijk wel een keuzemenu maken voor wat de keuzes zijn want iedereen heeft er anders zijn totaal eigen kijk op. Zou bijvoorbeeld ook fijn zijn als het bestuur wat deed met de spelers die wij graag zien komen. Stort je daar zelf geld voor dan moet je er ook inspraak op hebben. Vind dit een beter idee dan een onzinnig nieuw stadion (kost hoogstwaarschijnlijk sfeer, krijg driekwart van de tijd de huidige kuip niet eens uitverkocht, kost waarschijnlijk ook meer huur, de huidige Kuip hoort bij Feyenoord). als iedereen hier mee in stemt kost het ook minder tijd om het zelfde bedrag bij mekaar te krijgen dan wat je verdient met een nieuw stadion. (als je er al meer op verdient. Zie aanhalingen eerder in dit verhaal.)
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 september 2008 - 16:12   quote  deeplink  
Nog een toevoeging: We kunnen niet op elke transfer inspraak hebben maar wel als het van ons gestorte geld is.
ovi
 ovi - maandag 29 september 2008 - 16:18   quote  deeplink  
En daar ben ik het nou helemaal mee eens.
Joszef
 Joszef - maandag 29 september 2008 - 16:57   quote  deeplink  
Ik ben ook even kwijt waar die 100 euro vandaan komt. Maar als Feyenoord investeerders zoekt die per stuk 5 miljoen inbrengen, heb je 50.000 man nodig om mee te doen. Supportersvereniging zou kunnen fungeren als rechtspersoon. Maar 50.000 is wel wat veel, dus die 100 moet omhoog om het reeel te maken lijkt me.
Nop
 Nop - maandag 29 september 2008 - 17:33   quote  deeplink  
storten?? hoeveel leden heeft het nw voetbalkanaal 200.000? over heel nederland, hoeveel verwacht je dat er gestort gaat worden door alleen feyenoord aanhang?

Je kan beter allemaal alle wedstrijden bezoeken ook Kalmar ook Top oss? waar waren we??? KOM OP VOOR JE PLOEG EN LAAT JE HOREN!

Tegen 020 heeft feyenoord door ons super gespeeld! door ons kan Feyenoord winnen, gisteren waren we ook goed hoorbaar klasse! alleen waren er de dag ervoor nog kaarten beschikbaar, als daar al geen geld voor over is.

Ik roep iedereen op om gewoon naar de wedstrijden te gaan en je 90 minuten te laten horen!!! bij 020 gaan ze eerder weg bij pisvee fluiten za 1-0 winst op de palingboeren, en wij krijgen de kuip niet vol! KOM OP FEYENOORD KOM OP FEYENOORD!
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2008 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 17:33 schreef Nop het volgende:
storten?? hoeveel leden heeft het nw voetbalkanaal 200.000? over heel nederland, hoeveel verwacht je dat er gestort gaat worden door alleen feyenoord aanhang?

Je kan beter allemaal alle wedstrijden bezoeken ook Kalmar ook Top oss? waar waren we??? KOM OP VOOR JE PLOEG EN LAAT JE HOREN!

Tegen 020 heeft feyenoord door ons super gespeeld! door ons kan Feyenoord winnen, gisteren waren we ook goed hoorbaar klasse! alleen waren er de dag ervoor nog kaarten beschikbaar, als daar al geen geld voor over is.

Ik roep iedereen op om gewoon naar de wedstrijden te gaan en je 90 minuten te laten horen!!! bij 020 gaan ze eerder weg bij pisvee fluiten za 1-0 winst op de palingboeren, en wij krijgen de kuip niet vol! KOM OP FEYENOORD KOM OP FEYENOORD!
Kijk das pas praat!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 september 2008 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 17:33 schreef Nop het volgende:
storten?? hoeveel leden heeft het nw voetbalkanaal 200.000? over heel nederland, hoeveel verwacht je dat er gestort gaat worden door alleen feyenoord aanhang?

Je kan beter allemaal alle wedstrijden bezoeken ook Kalmar ook Top oss? waar waren we??? KOM OP VOOR JE PLOEG EN LAAT JE HOREN!

Tegen 020 heeft feyenoord door ons super gespeeld! door ons kan Feyenoord winnen, gisteren waren we ook goed hoorbaar klasse! alleen waren er de dag ervoor nog kaarten beschikbaar, als daar al geen geld voor over is.

Ik roep iedereen op om gewoon naar de wedstrijden te gaan en je 90 minuten te laten horen!!! bij 020 gaan ze eerder weg bij pisvee fluiten za 1-0 winst op de palingboeren, en wij krijgen de kuip niet vol! KOM OP FEYENOORD KOM OP FEYENOORD!
Is waar wat je zegt wat betreft aanmoedigen van de club en aanwezig zijn ook tegen kleine tegenstanders. zo komen we wel gelijk bij het punt dat ik niet snap dat we zonodig een nieuw stadion moeten. Kan alleen maar geld kosten inplaats van opleveren. 100 euro was even als voorbeeld. iedereen die dat niet kan stort gewoon minder. Zijn er denk ook genoeg die meer tot veel meer kunnen storten. Ellende is ook dat je niet kampioen word met alleen alle thuiswedstrijden te winnen. Dus er moet meer veranderen dan dat elke week de kuip volzit. Dan is dit denk ik een goede optie. Overigens snap ik wel dat er steeds minder mensen naar losse wedstrijden komen. We betalen voor een kaartje nog steeds voor een topclub terwijl we al jaren geen top meer gezien hebben. Vandaar ook dat seizoenkaarten nog nooit zoveel verkocht zijn. Alleen dan is het nog een beetje voordelig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2008 door Richard Lagrouw --
Feyenoord fr
 Feyenoord fr - donderdag 23 oktober 2008 - 23:04   quote  deeplink  
ik vind niet dat een "rijke rus" onze club moet kopen!! dan worden we een opgekocht clubje en dat is niet Feyenoord. we moeten ons zelf maar uit de problemen voetballen en sommige spelers moeten een schop onder de reet hebben want verdienen doen ze wel maar de jonkies moet het doen! wij schreeuwen ze zondag eerst maar es naar de overwinning en dan moeten ze es een keer een goed niveau vasthouden en ons verrassen!!! een Feyenoorder
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 oktober 2008 - 23:18   quote  deeplink  
russen moeten oprotten
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 oktober 2008 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 23:18 schreef hotjumper het volgende:
russen moeten oprotten
Dan maar een Arabier.

Sjeik El Grabbelindeton schijnt interesse te hebben.

Wat een pruts topic. Natuurlijk worden wij niet overgenomen. Wie wil er nou een cub met louter kut spelers, kut trainers en kut bestuur... Je moet wel gek zijn wil je daar je zuurverdiende miljoenen in stoppen.
mies010
 mies010 - vrijdag 24 oktober 2008 - 11:42   quote  deeplink  
wij moeten gewoon ons laten horen zondag...

geen opgekocht zooitje feyenoord is van ons en dat moet zo blijven
zondag gewoon is een keer iedereen zingen want de sweer slaat de laatste tijd ook nergens meer op. tegen die joden kunnen we het wel maar een kleine wedstijd is het godverdomme stil...
Huilende Feyenoorder
 Huilende Feyenoorder - donderdag 15 januari 2009 - 19:03   quote  deeplink  
Ik 100 euro storten....ben je gek.storten ze bij Groningen en Twente ook allemaal 100 euro dan..en Feyenoord heeft mij al genoeg gekost, vind ik niet erg maar laat is wat zien het is al jaren een zooitje.
Met dit materiaal moet je toch gewoon beter kunnen spelen als dat ze nu doen, die jaren ervoor....gewoon een hele slechte scouting want daar worden we elke keer afgetroefd net als op het veld, lijkt wel of ze alleen tegen 020 kunnen motiveren!!!
Wij Feyenoorders verdienen beter als dit elftal met veel al gearriveerde zakkevullers(Gio niet ).

Veel sterkte de komende jaren maar ik vrees het ergste!!!!!!!!!
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 15 januari 2009 - 19:28   quote  deeplink  
Ik vind het idee van geld storten en zo inspraak kopen helemaal zo gek nog niet. Alleen: wie gaat ons vertegenwoordigen en wat is onze mening? Over Verbeek zijn we vrij eensgezind, maar verder schelden we elkaar op dit forum al geregeld verrot. Hoe komen we dan tot een standpunt?
ariefr
 ariefr - donderdag 15 januari 2009 - 19:32   quote  deeplink  
waarom zou ik 100 euro storten, ik geef al 500 per jaar ana feyenoord, en bosz met zn playmobilvriendjes verneuken al het geld...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2009 - 19:38   quote  deeplink  
doe ff normaal, 100 euro storten.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: feyenoord kan beter verkocht worden aan een rijke rus









0.0158329