|
|
Joszef
|
|
|
Uit een onderzoek van Voetbal International is gebleken dat een groot deel van de Nederlandse profclubs niet onwelwillend tegenover een buitenlandse overname staat. Bij Feyenoord werd zelfs meteen de prijs genoemd. 200 miljoen euro zou de Stadionclub moeten kosten. Johan Derksen onthulde deze zaken maandagavond in het nieuwe programma van RTL7 Voetbal International. Volgens Derksen is elke geïnteresseerde investeerder welkom in Rotterdam, mits hij "de rood-witte kleuren ongemoeid laat en de club niet naar een andere stad laat verhuizen." Feyenoord is niet de enige club die positief staat tegenover de komst van een vermogende investeerder. Ook een behoorlijk aantal andere clubs, waaronder sc Heerenveen en NAC Breda, zouden een dergelijke investeerder graag verwelkomen.
Bij Feyenoord wilde vooralsnog niemand commentaar geven op dit bericht. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Ik denk dat Feyenoord maar twee echte mogelijkheden heeft die niet tot het pappen en nat houden horen. Of de 'Club verkopen' of een samenwerkingsverband met een topclub uit Engeland/Spanje. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
even een vraagje.....als iemand de club kan kopen voor 200 miljoen, wie ontvangt dan dit geld????? Naast deze 200 milj. dient de investeerder dan ook nog eens zeg maar 50 miljoen te investeren in nieuwe spelers dus HIJ zal wel echt rijk moeten zijn. Ik zou liever hebben dat Michael Peridon (nog) meer investeert in Feyenoord zodat we wel weer tot de top behoren in Nederland. |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
ff kijken wat er op me bank staat. |
|
|
|
|
FR1908FR
|
|
|
WTF !!!!
wat is dit nou weer :@:@ op kankere !!!!!! niks overname !!!!!!!
feyenoord is van ons..... |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
NIET VERKOPEN!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
niet verkopen wat wil je dan elk jaar weer pijn je hooft krijgen of er wat gebeurt of er wat word gekocht of er niet weer een leugen komt dat we b.v 20 miljoen schuld hebben |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Niet genoeg blijkbaar |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
als ik het geld had zou ik het doen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lijdensweg schijnt 500 miljoen geboen te hebben en dat bod is geweigerd ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha! ik dacht al, Lijdensweg, wanneer komt ie...
Verder stoffig topic en ongeldig. Uit de tijd van de nokia-mobieltjes. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Je moet niet 'Kwakkeloos' de VI geloven hoor...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
Feyenoord is van ons ,maar als er een rijke oliesjeik komt zeggen we natuurlijk geen nee |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Feyenoord is niet te koop! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
KWAKEN begrijp je wel...!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het filmpje kuipvrees...dat staal onder de stoeltjes..pffff |
|
|
|
|
mafKEESie
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je weet dat de staalcontructies in flatgebouwen ook gewoon 'meedansen' met de wind hè? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die 200 miljoen is beduidend aan t oplopen. |
|
|
|