|
|
cj
|
|
|
Zomaar een voorspellende gedachte ;-) Eindstand??
1.Ajax ??? 2.Psv ??? 3.Fc Groningen ??? 4.Fc Twente 5.Heerenveen 6.Feyenoord 7.Az 8.Nac Breda 9.Nec 10.FC Utrecht 11.Heracles A 12.Vitesse 13.Ado Den Haag 14.Willem2 15.Roda JC 16.Sparta Rotterdam 17.De Graafschap 18.Volendam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2008 door cj -- |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
1 ajax 2 groningen 3 az 4 psv 5 twente 6 nac 7 heerenveen 8 nec 9 feyenoord 10 utrecht 11 vitesse 12 ado 13 willem 2 14 roda 15 heracles 16 de graafschap 17 sparta 18 volendam |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dat zou leuk zijn blade85 maar ik denk toch dat het tussen ajax en psv zal gaan en durf echt niet tezeggen welke van die twee op 1 ik hoop ajax |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
mwo ligt eraan als psv straks ook door marseille van het veld word getikt (wat heel goed mogelijk is als je ziet hoe marseille tegen liverpool en atletico gespeeld hebben)zou dat wel is lang kunnen doorwerken. Zeker ook omdat ze waarschijnlijk wel door az de beker uitgeknikkerd gaan worden. Zoveel tegenslagen zijn ze niet gewend daar en ik denk niet dat ze ermee om kunnen gaan maar we zullen wel zien hoe het afloopt. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
we hebben psv al meerdere keren als afgeschreven bestemt maar ze werden wel nog steeds nederlands kampioen |
|
|
|
|
dudek
|
|
|
1 az 2 groningen 3 twente 4 ajaxus 5 feyenoord 6 psv 7 herenveen 8 nec
17 de graafschap 18 volendam |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Az wint na een lange tijd weer van een topclub Psv En Az wint subliem met klasse na een lange tijd tegen Willem2 En nu lees en hoor ik overal dat Az makkelijk in de top 3 gaat komen Wat kan voetbalmeningen tog snel veranderen na 2 wedstrijden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2008 door cj -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ach ik had ze nooit afgeschreven dat heeft me bij sportpooler ook punten gekost de eerste twee wedstrijden maar geloof niet dat az mee gaat doen voor het kampioenschap maar we zullen zien de bal is rond dus je weet nooit |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Oh maar ik gun het ze na Ajax echt wel Zou wel een keer leuk zijn Na de top3 een nieuwe Kampioen Maar............ Ik denk dat ze de ultieme kans uit bij excelsior echt hebben laten liggen en zo kans komt mischien maar 1 keer per 10jaar |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Feyenoord laat toch wel potentie zien en ik verwacht ze zeker wel in de top-4 (en hoop t ook als Feyenoorder) verder moet ik helaas toegeven dat Ajax wel favoriet is ja , ik verwacht 1)ajax 2) feyenoord of az 3) feyenoord of az 4)psv want ik verwacht in Eindhoven grote problemen (blessures en vertrek affelay , misdragingen amrabat,lazovic , falen van Brechet verder acht ik Gronigen,Hveen en Twente nog wel in staat tot verrassingen zodat eigenlijk nr 2 t/m 7 alle kanten op kan. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ik hoop dat je gelijk heb jantje maar zie het zwaar in maar ik vind dat feynoord altijd voor de eerste drie plaatsen zou moeten meedoen dat is helaas de laatste jaren niet veel meer |
|
|
|
|
dudek
|
|
|
Toch is feyenoord de laatste club die in europa een prijs won (2002 uefa cup). |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote: En dat wou je ff gezegd hebben ;-) haha Ik ken dat nog goed herrinderen tegen Dortmund Schitterend!!! Was dat !! Maar ik vergelijk dat allemaal niet ik ben gewoon heel blij dat er nu 5 Nederlandse Clubs doorgaan. Wand zo sprokkelen we wel punten die nederland nodig heeft Wand als we de komende jaren weer de boot missen europees Dan krijgen wij dezelfde Bezettingen in de Uefa en de ChampL Als Belgie En dat willen we echt niet Dan tellen we niet meer mee Geen inkomsten geen Spelers wand die vinden dat niet Aantrekkelijk Dus als Ajacied zeg ik Als de vorige 5jaren Feyenoord de ChampionsL Had gewonnen Dan was ik heeeeeel tevreden Voor nederland Wand het is al lang geleden dat er 3 clubs meededen in de Champions L |
|
|
|
|
dudek
|
|
|
SORRY we worden al jaren leeg geplukt door het rijke buitenland leuk voor de club kas maar niet voor de voetbal lief hebber in nl |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 18:56 schreef dudek het volgende:SORRY we worden al jaren leeg geplukt door het rijke buitenland leuk voor de club kas maar niet voor de voetbal lief hebber in nl Jah op die manier Whats news Daar heeft iedere club mee te maken Daarom is het belangrijk dat nederland het goed doet in europa Als we dalen entzoals Belgie dan gaan ze eerder weg En kun je niet zo snel goede vervangers halen. Maar na gister avond (5 nederlandse clubs door) is er weer hoop! |
|
|
|
|
dudek
|
|
|
ik bedoelden ook iedere club |
|
|
|
|
dudek
|
|
|
Lijk me wel gaaf alle nl vedetten weer terug naar onze clubs. De meeste buitenlandse top clubs draaien op nederlanders |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 20:01 schreef dudek het volgende:Lijk me wel gaaf alle nl vedetten weer terug naar onze clubs. De meeste buitenlandse top clubs draaien op nederlanders Ik denk de enige oplossing is overnamen. Dat een paar NL Clubs worden overgenomen. Zodat er meer geld komt voor o.a Spelers kopen. Er zijn ook mindere rijke Sjeiks. Die geen engelse club kunnen kopen maar... Die kunnen dan wel succes kopen om met een NL club Voor minder geld dan in Engeland Prijzen te halen En goed doen in europa. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dat hoop ik niet cj en denk ook niet dan nederlandse clubs interesant zijn voor sjeiks of rijke rus nederland is te klein en zo`n sjeik wil niet alleen een speeltje maar moet ook wel iets opleveren maar gister 5 clubs door in europa das heel mooi nu psv ook wat punten pakken en paar succesjes in de pouls dan hopelijk weer snel twee clubs rechstreeks naar champion leugue en weer meer clubs in uefa maar denk niet dat wij met dat succes alle spelers hier kunnen behouden feit is toch dat een club als barcelona net zoveel inkomsten uit televisie rechten krijgt als hier alle clubs tezamen |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 22:45 schreef bully het volgende:dat hoop ik niet cj en denk ook niet dan nederlandse clubs interesant zijn voor sjeiks of rijke rus nederland is te klein en zo`n sjeik wil niet alleen een speeltje maar moet ook wel iets opleveren maar gister 5 clubs door in europa das heel mooi nu psv ook wat punten pakken en paar succesjes in de pouls dan hopelijk weer snel twee clubs rechstreeks naar champion leugue en weer meer clubs in uefa maar denk niet dat wij met dat succes alle spelers hier kunnen behouden feit is toch dat een club als barcelona net zoveel inkomsten uit televisie rechten krijgt als hier alle clubs tezamen Daarom zei ik Dat er ook geen rijke Sjeiks zijn Die geen honderde Miljoenen kunnen Betalen voor een engelse club Maar die wel geld genoeg hebben voor een NL Club Zodat een mindere reike Sjeik Dan wel succes kunnen kopen als je begrijpt wat ik bedoel
ps enne meer clubs in de uefa cup ? Nederland heeft nog nooit 5 clubs in de uefa cup gehad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2008 door cj -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 20:01 schreef dudek het volgende:Lijk me wel gaaf alle nl vedetten weer terug naar onze clubs. De meeste buitenlandse top clubs draaien op nederlanders de meeste buitenlandse clubs draaien op nederlanders????? Man,untd heeft vd sar maar om daar nu al t succes aan op te hangen , chelsea????? Barcelona laatste 5 jaar??? Internazionale ????? Juventus???????? Bayern Muchen ???????? Arsenal heeft v Persie , ok das 1 belangrijke speler , Liverpool heeft kuyt en Babel , ok waterdrager en invaller , Real Madrid draait idd sinds 1 jr wel beetje op Nederlanders (Nistelrooy,Sneyder,vdVaart en 2 ander minder belangrijke: Robben(blessures) en Drenthe(komt gewoon tekort) dus dat de buitenlandse clubs merendeels op nederlanders draaien is wel een paar procentjes overdreven(90 ofzo) , al juich ik t wel toe hoor als ze terug komen , al denk ik niet dat bovenstaande spelers voor een miljoentje meer terugkomen , in Engeland,Spanje en Italie voetballen is gewoon DE DROOM van iedere voetballer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ben ik het mee eens jantje maar door de extra inkomsten is het misschien wel mogelijk spelers langer vast te houden |
|
|
|
|
co de kip
|
|
|
1 psv 2 groningen 3 az 4 Feyenoord 5 twente 6 nac 7 heerenveen 8 nec 9 Ajax 10 utrecht 11 vitesse 12 ado 13 willem 2 14 roda 15 heracles 16 de graafschap 17 sparta 18 volendam |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dat hoop je denk ik co de kip |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lol co de kip waar basseer je dat nu weer op.. het fantastische voetbal van PSV en Feynoord ? of Groningen ? die hebben allemaal nog geen tegenstander gehad.. ja PSV 1tje AZ.. en gelijk verloren daarin tegen Heracles op 15? ze zijn nog ongeslagen en welke tegenstanders ? feynoord, Roda, Groningen.. die liggen dus al vervoor op een vitesse en Roda.. maar goed je mag je mening geven natuurlijk daarvoor is dit forum..
1 ajax 2 groningen 3 psv 4 az 5 twente 6 herenveen 7 nec 8 feynoord 9 utrecht 10 nac 11 Roda 12 heracles 13 vitesse 14 willem 2 15 ado 16 de graafschap 17 sparta 18 volendam |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
is dat 1x in de 10 jaar niet iets van feyenoord? :P |
|
|
|