|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Charlene - "You fucked with the wrong one, man!"
Charlene is boos dat Marco even met Gisela zit te praten en Charlene gaat aan de slag met Marco's spullen!
|
|
|
|
|
JinX
|
|
|
|
|
|
nane
|
|
|
wat een stelletje opstokers zeg ba ba end aarna maar zeggen niet doe doe rustigh maar eerts zitten jullie haar op te stoken waaar gaat dit ver |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Maar ze laat zich wel opstoken, ze had ook gewoon weg kunnen lopen. tuurlijk probeer je als tegenstanders het vuurtje op te stoken! Waar ik me vooral aan stoor bij Charlene is haar taalgebruik, grafpoten ed! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 14:23 schreef Caroline het volgende:Maar ze laat zich wel opstoken, ze had ook gewoon weg kunnen lopen. tuurlijk probeer je als tegenstanders het vuurtje op te stoken! Waar ik me vooral aan stoor bij Charlene is haar taalgebruik, grafpoten ed! Het valt mij wel op veel van de dames, niet alle dus, een taal gebruiken die beslist niet past bij een goed opgevoede dame. Ik begrijp dat we niet allemaal dames kunnen zijn, echter je bent wel op tv met je gedrag. Ik hoor bepaalde dames al dreigen, net als in de kooi! Gebruik van marokkanen etc.. Maar caroline, vind jij het niet allemaal een beetje gespeeld? Vind het alemaal net teveel lijken op de kooi..Is net of ze bepaalde passages uit het script van de kooi gebruiken. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja, het hokje doet hier ook zijn best mensen in een rol te duwen. Maar toch, het is wel heerlijk om naar te kijken ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ach zo nu en dan een gillende JDM naar binnen, laten gillen dat het meutjes zijn, en klaar is Kees. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
nah!!! Die durft niet meer, wedden? lol |
|
|
|