|
|
schiedam
|
|
|
waarom nou nooit een hele wedstrijd zo als het begin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
dat wel maar waarom zetten ze nou nooit 90 door |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zijn ze nu mee bezig. Vind ze sterk spelen, zelfs Greene |
|
|
|
|
F4L
|
|
|
Ze staan tenminste voor, als Feyenoord wint is alles weer (gedeeltelijk) goed. |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kan oemand die commentator een nekschot geven |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Als we die groepsfase maar halen!!! Ben bang voor straffen na rellen die dit keer niet onze fout zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hoef je niet zo bang voor te zijn. Dan had AC milan vorig jaar al de lul moeten zijn. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
I'M FEYENOORD TILL I DIE!!!!! I'M FEYENOORD TILL I DIE!!!! I KNOW I AM, I AM SURE I AM!!!!! I AM FEYENOORD TILL I DIE!!!!! (OOK ALS WE HET NIET GEHAALD HADDEN!!) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Deze periode is gelukkig verleden tijd.We laten ons de laatste jaren niet zomaar wegspelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis fucking besmettelijk.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ar zoekt topic titels die zijn liefdesleven beschrijven?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2016 door MightyAce -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha! Zou kielhalen nog mogen volgens de strafwet? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind dit trouwens wel een sterk topic. Had naar mijn mening zeker meer reacties verdiend. 3 pagina's minimaal. Maar goed, dat is achteraf praten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een Schiedammer die een goed topic opent, ook weer een verrassende ontwikkeling. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2016 - 11:04 schreef netsurfer het volgende:Ik vind dit trouwens wel een sterk topic. Had naar mijn mening zeker meer reacties verdiend. 3 pagina's minimaal. Maar goed, dat is achteraf praten. Jij bent gewoon helemaal mesjokke op al die ouwe zooi.. Een soort online archeologische opgravingen hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
jumpert en mn grote vriend Richard... lopen de deur hier ook nie meer plat -_- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2016 - 17:42 schreef tomson het volgende:[..] Jij bent gewoon helemaal mesjokke op al die ouwe zooi.. Een soort online archeologische opgravingen hahaha Klopt. Ook omdat ik onderaan ben begonnen met bijlezen. Liep beetje achter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
een jaartje of 8 ? hahahaha |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha je quote de verkeerde.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
noemen ze ons daarom kakkies ? omdat we dan steeds inkakken ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, omdat we de neuzen uitkakken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Begint wel een schijttopic te worden. Zo heeft schiedam het niet voor ogen gehad. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Gisteren was het min of meer andersom. Ze begonnen hopeloos, maar werden daarna iets beter.
Kun je dan zeggen, ze kakken uit? Of moet ik deze vraag voorleggen in de Ik zit op de pot topic? |
|
|
|