|
|
thewin
|
|
|
el ahmadi speelt zeer goed!!!! of niet soms |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
hij speelde goed Maar Greene speelde ook goed (heb niet de 1-1 tot stand zien komen, weet niet of hij daar schuld in had), maar verder heb ik de hele wedstrijd gezien en ik vond hem dit keer zeker goed spelen. Hij is alheel vaak (terecht) afgezeken, dus ik vond dat dit wel even gezegd mocht worden. |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2008 - 21:05 schreef Phyxsius het volgende:hij speelde goed Maar Greene speelde ook goed (heb niet de 1-1 tot stand zien komen, weet niet of hij daar schuld in had), maar verder heb ik de hele wedstrijd gezien en ik vond hem dit keer zeker goed spelen. Hij is alheel vaak (terecht) afgezeken, dus ik vond dat dit wel even gezegd mocht worden. ik vond hem niet slecht maar niet goed.. hij verspeelde heel vaak de bal mja kom miss omdat ik altijd aan hem erg,, dus kan beter niks zegge |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
speelde 1 van zijn betere wedstrijden. heb hem maar op 1 foutje kunnen betrappen. Ook hij was tenminste een keer fel. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Greene kan soms aardig voetballen maar mag nooit in het centrum terecht komen want dan is het verdedigend allemaal zeer zwak en zeker tegen een beetje stevige of lange vent. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
het tegendoelpunt was wel erg triest, wij hebben notabene de aftrap en dan kunnen we de bal niet in de ploeg houden en scoren zij na nog geen minuut. Schande!!! Ik weet zeker dat als zij de aftrap hadden gehad zij niet zo snel hadden gescoord . Het schot kwam uit de tweede lijn en dit had een middenvelder moeten verhinderen, ik kon op de tv niet zien welke middenvelder dit had moeten doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu volg ik het echt niet meer.. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 08:59 schreef PVDD het volgende:Greene kan soms aardig voetballen maar mag nooit in het centrum terecht komen want dan is het verdedigend allemaal zeer zwak en zeker tegen een beetje stevige of lange vent. Greene... man man man, wat een drama speler was dat. Bij z'n debuut leek het nog wel wat. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Huh? Dan niet goed, dan wel goed. Tsssss |
|
|
|