|
|
moa
|
|
|
Dinsdag wordt er geloot, wat is jouw favoriete loting? Uit elke pot 1 ploeg, geen Nederlandse opponenten.
Tottenham Hotspur (revenge!) Club Brugge (NL vs BE altijd mooi) Feyenoord! Kobenhavn Luik
PS. waarom worden Heerenveen en Club Brugge in godsnaam hoger ingeschat dan Feyenoord, Manchester City, Galatasaray, Sampdoria, Udinese, Hertha BSC en Aston Villa? (waanzin..!!)
De potten: Pot 1 AC Milan - Sevilla - Valencia - Benfica - Schalke 04 - CSKA Moskou - Tottenham Hotspur - Hamburger SV
Pot 2 VfB Stuttgart - Ajax - Olympiakos Piraeus - Deportivo La Coruña - Club Brugge - Spartak Moskou - Paris Saint-Germain - Heerenveen
Pot 3 Rosenborg BK - Udinese - Feyenoord - Sporting Braga - Slavia Praag - Manchester City - Galatasaray - Sampdoria
Pot 4 Hertha BSC - Partizan Belgrade - AS Nancy Lorraine - Portsmouth FC - Aston Villa - Racing Santander - FC København - Dinamo Zagreb
Pot 5 AS Saint-Étienne - VfL Wolfsburg - Standard Luik - FC Twente - NEC Nijmegen - Metalist Kharkiv - Lech Poznan - MSK Zilina |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
dudek
|
|
|
tottenham hotspur paris saint-germain fc kobenhavn standaard luik |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
De mooiste Ac-Milan, Stuttgart, Aston Villa, Standard Luik.
De beste HSV, Olympiakos, Kopenhagen (die pokken tekens doe ik niet aan) MSK Zilina (hoewel ik die niet ken) |
|
|
|
|
johan bakker
|
|
|
waarom halen jullie eerst niet de spits bij gent vandaan anders gaat hij waarschijnlijk naar heerenveen |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 14:00 schreef johan bakker het volgende:waarom halen jullie eerst niet de spits bij gent vandaan anders gaat hij waarschijnlijk naar heerenveen omdat er geen geld is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: omdat de transfer periode afgelopen is? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
reactie op Moa: Omdat Heerenveen t vorig jaar nou eenmaal beter heeft gedaan , (Feyenoord was er helemaal niet bij ivm.schorsing) Man City , Hertha , Udinese en Aston V. de laatste jaren ook niet in beeld waren en zij grotere ploegen uit hun land moeten voorlaten! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
mooiste is natuurlijk Milan/Valencia,Stuttgart/Depor, Villa, Wolfsburg Makkelijkste is natuurlijk Benfica, Brugge/Piraeus, Kopenhagen, Msk Zilina |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
gaan nr 1 en 2 door of 1,2,en 3??? in laatste geval is mijn keus: Schalke(uit),Ajax(thuis),Feyenoord,Aston Villa(thuis), Standard Luik(uit) en dan door met 7 punten.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
1,2,3, Gaan door naar de volgende ronde. Nederlandse ploegen kunnen we niet loten :( |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
makkelijke bestaan niet dus doe maar gewoon mooie clubs , komt die kuip misschien wel vol en ook zéér leerzaam voor de spelers! mijn keuze: Milan(thuis) Club Brugge (uit) Aston Villa (thuis) Vfl Wolfsburg (uit)
2 mooie thuiswedstrijden met tegen Milan kans op puntje en tegen Villa kan alle kanten op , uitwedstrijden zijn natuurlijk allebei goed voor ons supporters! nou ik ga gauw want ben laat........................... |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2008 - 12:38 schreef jantje 1974 het volgende:gaan nr 1 en 2 door of 1,2,en 3??? in laatste geval is mijn keus: Schalke(uit),Ajax(thuis),Feyenoord,Aston Villa(thuis), Standard Luik(uit) en dan door met 7 punten.... Kan geen clubs uit eigen land loten in groepsfase!!!!! |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
schalke PSG Feyenoord Portsmouth FC Standard Luik allemaal clubs uit west europa hioer maakt feyen oord nog een kans ook maar zal wel lastig worden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
momenteel is alles lastig voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik denk dat alle Nederlandse ploegen het nu zwaar krijgen De zwakke ploegjes zijn er uit En nu krijgen we ploegen die echt wat kunnen Ook Ajax en Heerenveen gaan het zeer zwaar krijgen |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 14:48 schreef Phyxsius het volgende:Ik denk dat alle Nederlandse ploegen het nu zwaar krijgen De zwakke ploegjes zijn er uit En nu krijgen we ploegen die echt wat kunnen Ook Ajax en Heerenveen gaan het zeer zwaar krijgen Fijn he Europees!!!! Is tenminste op televisie zonder dat je er voor hoeft te betalen. Kan jij ook kijken!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hahahahahahahahaha kappe nou man.... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
voor Europees voetbal maak ik wel tijd vrij
En Hotjumper, laat hem even Ik heb (onbedoeld, heb ik in ander topic uitgelegd) lullig tegen hem gedaan Hij mag boos zijn, hoop alleen dat hij nu begrijpt dat ik het niet zo lullig bedoelde |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2008 - 18:57 schreef Phyxsius het volgende:voor Europees voetbal maak ik wel tijd vrij En Hotjumper, laat hem even Ik heb (onbedoeld, heb ik in ander topic uitgelegd) lullig tegen hem gedaan Hij mag boos zijn, hoop alleen dat hij nu begrijpt dat ik het niet zo lullig bedoelde heb zn reactie gelezen, hij begrijpt het wel.
helaas begrijp jij mijn reactie verkeerd... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Wat bedoelde jij dan? |
|
|