|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Too Hot: Gezellige sex Ribas en Yasmin
Ze mogen dan wel altijd ruziemaken, in bed is het heel gezellig tussen Ribas en Yasmin. Zo vraagt Yasmin hem om zachter te doen en om ''m er niet zo hard uit te halen'!
|
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Nou nou nou , de mannen in het huis zijn wel allemaal snel hoor , gemiddeld 3 minuten en dan zijn ze klaargekomen , pffff Dat is toch geen goeie sex zeg , kom op ! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2008 - 18:37 schreef JinX het volgende:Nou nou nou , de mannen in het huis zijn wel allemaal snel hoor , gemiddeld 3 minuten en dan zijn ze klaargekomen , pffff Dat is toch geen goeie sex zeg , kom op ! wie zegt dat de mannen dan klaar zijn, misschien zie wij alleen de opwarmertjes.hahaha |
|
|
|
|
nane
|
|
|
ik had niet anders van ribas verwacht dit soort mannen zijn zo slecht in sex!!!!!!! alleen als konijnen wippen dan nog te hard neuken ook........ lekker hoor yasmin ,zal jij genieten van de sex ik denk t niet hij komt klaar en klaar is kees en hoe jij aan je trekken komt is een raadsel......"hoor" dan ik voel het niet meer daarna hahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Soms is hard en snel...ai ik zeg teveel. :) |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Soms ja Caroline , Soms !!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2008 - 20:18 schreef nane het volgende:ik had niet anders van ribas verwacht dit soort mannen zijn zo slecht in sex!!!!!!! alleen als konijnen wippen dan nog te hard neuken ook........ lekker hoor yasmin ,zal jij genieten van de sex ik denk t niet hij komt klaar en klaar is kees en hoe jij aan je trekken komt is een raadsel......"hoor" dan ik voel het niet meer daarna hahaha Hoezo "dit soort mannen"? |
|
|
|
|
blaat
|
|
|
haha ik vind ze wel grappig samen, gaat ie opeens lachen om der hoofd? |
|
|
|