|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Kelly - "Ik ga naar huis, ik heb het helemaal gehad!"
Kelly is klaar met het gezeik. Marco liegt volgens haar teveel en ze pakt haar spullen om richting huis te vertrekken...
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nu maar hopen dat ze echt weg is. |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
Ik denk wel dat ze weg is, want het filmpje waar ze sex heeft is verdwenen van de site van CBML!!
Ohja, ben nieuw hier ;-) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 17:58 schreef Maaike het volgende:Ik denk wel dat ze weg is, want het filmpje waar ze sex heeft is verdwenen van de site van CBML!! Ohja, ben nieuw hier ;-) er zitten een paar oude rotten hier, waar ik er 1 van ben, en ik zou zeggen welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als je maar een eigen mening hebt, hahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 17:58 schreef Maaike het volgende:Ik denk wel dat ze weg is, want het filmpje waar ze sex heeft is verdwenen van de site van CBML!! Ohja, ben nieuw hier ;-) Welkom!
Het filmpje was toch niet veel aan (hier bij Headliner staat het filmpje uiteraard nog) want na 10 seconden ging het beeld op wit en kon je alleen meeluisteren... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik denk dat Marco toch voor Charlene kiest. |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
DAT BANDJE KAN CHARLENE WEL GEBRUIKEN MOMENTEEL DENK IK |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 17:58 schreef Maaike het volgende:Ik denk wel dat ze weg is, want het filmpje waar ze sex heeft is verdwenen van de site van CBML!! Ohja, ben nieuw hier ;-) ja welkom maaike.. Weet je wat de beste mening hier bij headliner is??
Die van MIJ!! vraag maar aan IZZ
nee hoor meid, ieder zijn mening is hier welkom,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
isabeau
|
|
|
Ik heb genoten van de aflevering van vanaaf!! Een nieuwe man in aantocht:) DUMPEN,DUMPEN,DUMPEN die f...... TOKKIE MARCO. Ooh als het mijn "vriendje"daar was??? Ik heb zo mijn methodes wel.En geloof me,hij had daar geen leven meer!!!Hij is het goedkoopste van het goedkoopste.Lager kun je niet zakken.KELLY..... YOU GO GIRL. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 17:58 schreef Maaike het volgende:Ik denk wel dat ze weg is, want het filmpje waar ze sex heeft is verdwenen van de site van CBML!! Ohja, ben nieuw hier ;-) Welkom Maaike. Tip voor jou; trek je niks van Pauline aan. Na 21.00 uur heeft “het pilletje” geen effect meer |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 20:59 schreef pauline het volgende:[..] ja welkom maaike.. Weet je wat de beste mening hier bij headliner is?? Die van MIJ!! vraag maar aan IZZ nee hoor meid, ieder zijn mening is hier welkom, Ha die Pauline.
|
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 20:59 schreef pauline het volgende:[..] ja welkom maaike.. Weet je wat de beste mening hier bij headliner is?? Die van MIJ!! vraag maar aan IZZ nee hoor meid, ieder zijn mening is hier welkom, Tering, jij word echt leuk! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Ja heb net heerlijke sex gehad, dus zal mijn beta-endoforine op een hoog pijl zitten.. na mijn dagelijkse prozac behandeling zal daar wel weer verandering in komen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 21:52 schreef pauline het volgende:Ja heb net heerlijke sex gehad, dus zal mijn beta-endoforine op een hoog pijl zitten.. na mijn dagelijkse prozac behandeling zal daar wel weer verandering in komen echt, ik lig dubbel. jij spoort ook niet echt. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: en ik weet haar naam niet eens,,, volgens iets met iz maar weet het niet zeker |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Hopelijk ken je haar langer dan 8 weken. Anders mag het niet van hunk Coootje |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Chips, pieper gaat. Duty calls. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 21:52 schreef pauline het volgende:Ja heb net heerlijke sex gehad, dus zal mijn beta-endoforine op een hoog pijl zitten.. na mijn dagelijkse prozac behandeling zal daar wel weer verandering in komen ja joh wrijf het er maar in. en bedankt en een bijzonder fijn weekend. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Lulla! ( Rotterdams voor verader)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
Bedankt allemaal.. Mijn mening zal ik zeker wel laten horen, wees maar niet bang ;-) |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
en dat allemaal voor een stuk worst en een creditcard jep weer een nieuwe man erin dus er zullen weer ploegendiensten gedraaid worden door beide marco s |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Komen de kwallen weer aan met hun roosjes, bah zwakkelingen |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Nou hopen dat die jankert van een Kelly naar huis is !!! |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Je zult versteld staan wie hier de jankert is!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote: Nou reken er maar niet op!!! Als een vrouw eenmaal verliefd is zal ze alles accepteren.. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2008 - 11:16 schreef brahim het volgende:en dat allemaal voor een stuk worst en een creditcard jep weer een nieuwe man erin dus er zullen weer ploegendiensten gedraaid worden door beide marco s wat nu? stuk worst, knack worstje zul je bedoelen. de mannen hebben meer hersenen in hun boxer, dan in het hoofdje. de beste speler is Fiona, zij laat zich door niemand in de kaart kijken. want wat weten wij wat zij voelt? helemaal niets, omdat zij met niemand over Haar 'eigen'ding spreekt. |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2008 - 13:51 schreef Izz@headliner het volgende:[..] wat nu? stuk worst, knack worstje zul je bedoelen. de mannen hebben meer hersenen in hun boxer, dan in het hoofdje. de beste speler is Fiona, zij laat zich door niemand in de kaart kijken. want wat weten wij wat zij voelt? helemaal niets, omdat zij met niemand over Haar 'eigen'ding spreekt. Lekker interessant is dat!!! Fiona heeft in de aflevering van eergisteren geen woord gezegd en helemaal te zien geweest.. En gisteren heeft ze twee zinnen gezegd..
En trouwens misschien praat ze er wel over maar is het niet interessant genoeg om in de uitzending te laten zien, aangezien we geen streams hebben kunnen we daar ook niets over zeggen!!!! |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Blijf het vooral volgen, keep on the game |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Kelly gaat nergens naar toe. Marco kiest wederom voor haar. Gisela is exit, denk ik. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Hebben jullie de beelden van Kuif gezien, die is nu al tot over zijn oren verliefd op Gisela, charlene gaat helaas naar huis....en Marco kiest Kely, zo klaar als een klontje.......en jawel, een nieuwe man in huis!!!!! Dus bye bye Mafco, eigen schuld, dikke bult, kan ie zich af vragen hoe in zijn ogen een sterke vrouw eruit ziet!! En kan ie gelijk nieuwe t-shirt's kopen, zelfs die zijn exit van hem.....loser |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2008 - 14:33 schreef Tjonge het volgende:[..] Hebben jullie de beelden van Kuif gezien, die is nu al tot over zijn oren verliefd op Gisela, charlene gaat helaas naar huis....en Marco kiest Kely, zo klaar als een klontje.......en jawel, een nieuwe man in huis!!!!! Dus bye bye Mafco, eigen schuld, dikke bult, kan ie zich af vragen hoe in zijn ogen een sterke vrouw eruit ziet!! En kan ie gelijk nieuwe t-shirt's kopen, zelfs die zijn exit van hem.....loser Wie is Kuif? |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Blonde marco....... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heeft die een kuif? Ja, een beetje wel, hè? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: De andere Marco is gladjanus ehh ik bedoel hij is kaal... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2008 - 14:33 schreef Tjonge het volgende:[..] Hebben jullie de beelden van Kuif gezien, die is nu al tot over zijn oren verliefd op Gisela, charlene gaat helaas naar huis....en Marco kiest Kely, zo klaar als een klontje.......en jawel, een nieuwe man in huis!!!!! Dus bye bye Mafco, eigen schuld, dikke bult, kan ie zich af vragen hoe in zijn ogen een sterke vrouw eruit ziet!! En kan ie gelijk nieuwe t-shirt's kopen, zelfs die zijn exit van hem.....loser Maar niet alles gaat zoals de bewoners zelf willen! Je kon duidelijk zien dat Rory eigenlijk helemaal niets over Marco tegen Kelly wilde zeggen ("ja maar ik moest het...." en slikte z'n woorden in) en je denkt toch ook niet dat blonde Marco zelf graag over de andere Marco en Lisa wilde vertellen aan Joost? En oh hoe toevallig ze zitten dan net op een plaats waar iedereen perfect kan afluisteren en oh hoe toevallig was daar Ribas die Kelly aanspoorde om te gaan afluisteren!!
Nee, alles wordt als aanzetje opgedragen maar ach, ik vind het best vermakelijk! Dat maakt de plotwendingen weer verrassend! |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Weer een nepvertrekker? smoezen en janken bij de poort, cliffangertje voor de volgende uitzending en toch weer blijven?? Kijk Morgen weer! waar Kelly.... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik denk dat ALLES doorgestoken kaart is. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 21:52 schreef pauline het volgende:Ja heb net heerlijke sex gehad, dus zal mijn beta-endoforine op een hoog pijl zitten.. na mijn dagelijkse prozac behandeling zal daar wel weer verandering in komen meid ik ben blij voor je dat je eindelijk eens "heerlijke sex" gehad hebt. je bent wel in je voordeel veranderd door de prozac hoor, blijf maar lekker slikken. misschien gaat iedereen je nog aardig vinden |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 17:58 schreef Maaike het volgende:Ik denk wel dat ze weg is, want het filmpje waar ze sex heeft is verdwenen van de site van CBML!! Ohja, ben nieuw hier ;-) Welkom Maaike, veel plezier op dit forum. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote: Yup, anders hadden ze het wel écht realife gelaten ipv life opgenomen en verknipt en later uitgezonden... |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Ohja.. vanavond "Moet een vrouw de Villa verlaten.." oeioeioei wie zal datte toch wel zijn dan zeg... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik denk Charlene. ik vind wel dat ik steeds meer uit DGK zie, en sommige momenten een slap aftreksel daarvan vind.
maar andere momenten zijn weer leuk om te zien, vooral dat er elke week 1 uit moet en dat het zowel een vrouw als een man kan zijn. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2008 - 16:13 schreef moha het volgende:[..] ik denk Charlene. ik vind wel dat ik steeds meer uit DGK zie, en sommige momenten een slap aftreksel daarvan vind. maar andere momenten zijn weer leuk om te zien, vooral dat er elke week 1 uit moet en dat het zowel een vrouw als een man kan zijn. ya wish, leek het maar een beetje meer op DGK, daar had je tenminste die-hard streamers, |
|
|
|
|
kadootje
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2008 - 15:03 schreef Boudewijn het volgende:[..] Maar niet alles gaat zoals de bewoners zelf willen! Je kon duidelijk zien dat Rory eigenlijk helemaal niets over Marco tegen Kelly wilde zeggen ("ja maar ik moest het...." en slikte z'n woorden in) en je denkt toch ook niet dat blonde Marco zelf graag over de andere Marco en Lisa wilde vertellen aan Joost? En oh hoe toevallig ze zitten dan net op een plaats waar iedereen perfect kan afluisteren en oh hoe toevallig was daar Ribas die Kelly aanspoorde om te gaan afluisteren!! Nee, alles wordt als aanzetje opgedragen maar ach, ik vind het best vermakelijk! Dat maakt de plotwendingen weer verrassend! stom stom stom, ik dacht er echt niet eerder aan. Ik vind het wel een leuk programma maar hoop dat die mafketel Marco of kuifje zo als jullie hem noemen er uit gaat, wat een verbeelding heeft dat jong en ik vind hem nog de lelijkste ook |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2008 - 17:26 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ya wish, leek het maar een beetje meer op DGK, daar had je tenminste die-hard streamers, Die zijn helaas uitgestorven...dankzij de veilige voorgekookte en zwaar verknipte nieuwe formats.. Patatte-Jeugd-Ready zullen we maar zeggen.. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2008 - 18:02 schreef GherAhnAhmon het volgende:[..] Die zijn helaas uitgestorven...dankzij de veilige voorgekookte en zwaar verknipte nieuwe formats.. Patatte-Jeugd-Ready zullen we maar zeggen.. [ afbeelding ] je haalt de woorden uit mijn keybord. |
|
|
|
|
erukje
|
|
|
Ik heb vraag kan helemaal geen filmpjes hierop kijken?kan iemand me helpen of moet ik iets downloaden zodat ik het kan zien.Ik gebruik windows vista.Aub kan iemand me helpen |
|
|
|