|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 30 (04-10-2008)
|
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Hé? was Kelly d'r koffers niet aan 't pakken de vorige keer? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dat was volgens mij omdat ze boos was en meteen weg wilde, niet omdat ze weg moest door de stemming |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: 1 of andere kloothommel, heeft die koffer weer uitgepakt. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Kijkcijfer 135.000... Rest noh maar één ding.. hunnie weten het.. wij weten het.. en dat is dat het zelfs voor streams te laat is nu! |
|
|
|
|
Sas
|
|
|
aj das niet veel. maar volgens mij was ze haar koffer aan het pakken om naar de singlesroom te verhuizen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 14:19 schreef Sas het volgende:aj das niet veel. maar volgens mij was ze haar koffer aan het pakken om naar de singlesroom te verhuizen ja is nieh normaal, ze hadden haar wel ff de voordeur mogen laten zien, had beter voor Kelly geweest. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 14:15 schreef GherAhnAhmon het volgende:Kijkcijfer 135.000... [ afbeelding ] Rest noh maar één ding.. hunnie weten het.. wij weten het.. en dat is dat het zelfs voor streams te laat is nu! dat komt omdat heel nederland bij Boudewijn komt kijken ipv op TV. lol |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote: Jahh.. met de FF-toets of er nog iets écht leuks of nieuws gebeurd daar! Maar tot nu toe.. |
|
|
|