BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Larsson naar Feyenoord?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zaterdag 04 oktober 2008 - 22:40   quote  deeplink  


Larsson naar Feyenoord?

Volgens diverse bronnen rondom Feyenoord zou Henrik Larsson terugkeren naar zijn ouder club Feyenoord. Eerst maakt de Zweed het seizoen af in zijn moederland en na de winterstop zou hij bij Feyenoord zijn carriere willen beindigen. Ook PSV heeft verregaande interesse in de ex-Feyenoorder, maar Larsson zou zelf de voorkeur hebben voor zijn oude club.

Legioen Weblog

Zou mooi zijn als onze held terugkeert
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 oktober 2008 - 23:02   quote  deeplink  
ja leuk, geeft wel aan wat het niveau in Nederland is als ze uit zweden hier komen afbouwen...
ROTTERDAM 1340
 ROTTERDAM 1340 - zondag 05 oktober 2008 - 00:06   quote  deeplink  
WORD STEEDS LEUKER
gisteren ging hij nog naar PSV
welkom thuis Henkie!!
dudek
 dudek - zondag 05 oktober 2008 - 00:22   quote  deeplink  
wie is de bron:
zal zeker een feesje vieren als hij komt.
eerst zien dat hij komt dan geloven..
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 05 oktober 2008 - 00:27   quote  deeplink  
Het is nog lang geen winterstop dus er kan nog vanalles veranderen lijkt me...
dudek
 dudek - zondag 05 oktober 2008 - 00:35   quote  deeplink  
nou!!!!! over 12 weken is het kerst ha ha ha
derq
 derq - zondag 05 oktober 2008 - 03:43   quote  deeplink  
dit was bij het bezoek van henrik aan de kuip voorafgaand aan het seizoen al duidelijk lijkt me...
schiedam
 schiedam - zondag 05 oktober 2008 - 09:34   quote  deeplink  
SLUITEN DIE TOPIC
Nop
 Nop - zondag 05 oktober 2008 - 10:17   quote  deeplink  
wil het intervieuew eerst zien, laatste 1 jaar terug zei hij duidelijk in zij eigen land te willen stoppen, rust voor zijn prive genoeg van avonturen in buitenland!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 05 oktober 2008 - 11:05   quote  deeplink  
Henrik is over paar weekjes al transfervrij. Geloof twee of drie. dan seizoen in Zweden afgelopen en is hij transfervrij dus kan die gelijk bij ons beginnen. maar zie alleen het nu niet om weer een veteraan te halen. laat de jeugd het maar doen. Janota heeft tot nu toe een of twee keer gespeeld en 2 doelpunten gemaakt. Hebben we Pedro ook nog. Laat de jeugd het maar doen. Mocht henkie wel komen zal ik hem natuurlijk hartelijk verwelkomen. Vooral de wedstrijd uit tegen Bremen staat nog goed in mijn geheugen gegrifd.
schiedam
 schiedam - zondag 05 oktober 2008 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2008 - 11:05 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Henrik is over paar weekjes al transfervrij. Geloof twee of drie. dan seizoen in Zweden afgelopen en is hij transfervrij dus kan die gelijk bij ons beginnen. maar zie alleen het nu niet om weer een veteraan te halen. laat de jeugd het maar doen. Janota heeft tot nu toe een of twee keer gespeeld en 2 doelpunten gemaakt. Hebben we Pedro ook nog. Laat de jeugd het maar doen. Mocht henkie wel komen zal ik hem natuurlijk hartelijk verwelkomen. Vooral de wedstrijd uit tegen Bremen staat nog goed in mijn geheugen gegrifd.

mooi gezecht
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 14:34   quote  deeplink  
Henke Larsson loopt stage bij Feyenoord

20130129_larsson_vk_scaled_7.jpg

Oud-Feyenoorder Henke Larsson loopt deze week in het kader van zijn trainerscursus stage bij Feyenoord. De oud-speler van onder meer Celtic, FC Barcelona en Manchester United is op eigen initiatief in Rotterdam en hoopt door het volgen van trainingen en wedstrijden zichzelf te ontwikkelen als trainer. Dinsdagochtend stond de 106-voudig Zweeds international voor het eerst op het trainingsveld van Varkenoord, waar hij aandachtig de voorbereiding van de selectie op het bekerduel met PSV volgde.

De inmiddels 41-jarige Larsson speelde tussen 1993 en 1997 in totaal vier seizoenen voor Feyenoord, waarin hij onder meer samenspeelde met Ronald Koeman, Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst. Tijd om oude herinneringen op te halen met de huidige trainersstaf had de voormalig topspits nog niet. Natuurlijk is het erg leuk om hen weer te zien, maar zij zijn druk met de voorbereidingen op de wedstrijd tegen PSV, glimlachte Larsson na afloop van de training. Ik hou me bewust op de achtergrond, maar hou mijn ogen hier goed open.

20130129_training_rh.jpg

Op dit moment heb ik nog niet echt een beeld van het huidige Feyenoord, vervolgt hij. Dat hoop ik na deze week wel te krijgen. Ik focus me daarbij niet op specifieke onderdelen, ik ben gewoon benieuwd naar algemene dingen, zoals hoe het team traint en welke oefeningen er worden gebruikt. Larsson benadrukt dat de stage bij Feyenoord losstaat van de trainerscursus die hij op dit moment volgt. Hier krijg ik de kans om een week lang overal mee te lopen. Dat vind ik erg belangrijk voor mijn eigen ontwikkeling.

De oud-speler zal woensdagavond ook aanwezig zijn in Eindhoven, waar Feyenoord het in het bekertoernooi opneemt tegen PSV. Daarnaast is het de bedoeling dat ik later deze week ook de jeugdopleiding op Varkenoord bezoek. De jeugdopleiding van Feyenoord is drie jaar op rij verkozen tot beste van Nederland, dus het spreekt voor zich dat daar goed werk wordt verricht. Ik ben erg nieuwsgierig naar hun manier van werken. Larsson is op de hoogte van het feit dat er op Varkenoord ook een aantal oud-spelers van Feyenoord werkzaam is. Ik weet dat Roy Makaay er jeugdtrainer is, evenals Gaston Taument. Met hem heb ik nog samengespeeld in De Kuip.

De oud-Feyenoorder kijkt na zijn eerste training uit naar het vervolg van deze week in Rotterdam. Voor mij is dit een goede en leerzame week, het is heel leuk om even terug te zijn bij deze club.
Bron:Officiƫle Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 15:39   quote  deeplink  
32001bd633238f31904b6ca46cf7307d.png

JanM
 JanM - woensdag 30 januari 2013 - 12:06   quote  deeplink  
Larsson///HELD! Kwam net als Mulder uiteindelijk ook bij Barca uit ;-)
qwerto
 qwerto - woensdag 30 januari 2013 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 12:06 schreef JanM het volgende:
Larsson///HELD! Kwam net als Mulder uiteindelijk ook bij Barca uit ;-)
moet je je voorstellen dat mulder in de line-up voorafgaand aan de clasico staat tussen Xavi, Iniesta, Messi, Ronaldo , Alonso en Cassilias XD
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 12:13   quote  deeplink  
als clown.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 12:11 schreef qwerto het volgende:

[..]

moet je je voorstellen dat mulder in de line-up voorafgaand aan de clasico staat tussen Xavi, Iniesta, Messi, Ronaldo , Alonso en Cassilias XD
d:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Larsson naar Feyenoord?









0.0089240