|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Oke, ik heb het. Je post is verwijderd. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ja, dat van 16 min is wel erg flauw hoor... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ohw wat is daar flauw aan dan? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Hellllllp, waar gaat het over. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: en dat maak je op uit die 16 min? gek dat ik je nooit eerder posts van echte uitlokkingen heb zien verwijderen. ik bedoelde wow 16 min. dat izz al aan het vieren is wat is daar flauw aan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ja, en dat weet jij ook wel!
quote: gek dat ik je nooit eerder posts van echte uitlokkingen heb zien verwijderen. ik bedoelde wow 16 min. dat izz al aan het vieren is wat is daar flauw aan.
toen was ik er waarschijnlijk niet op tijd bij |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dus niks, ik gaf antwoord op je 2 vragen |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
OMG...hoe oud zijn jullie?? Sjeetje, kinderen op de basisschool weten zelfs wanneer ze ergens mee op moeten houden zeg! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 21:08 schreef Anne het volgende:OMG...hoe oud zijn jullie?? Sjeetje, kinderen op de basisschool weten zelfs wanneer ze ergens mee op moeten houden zeg! moet je ff op DGK topics kijken dan snap je dit. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Boudewijn heeft het gelukkig weer netjes weggehaald maar bewijs was er. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zelfs even heerlijk chinees eten zit er niet in :(
Nu ga ik even wat series kijken en daarna kom ik weer om voor kinderleidster te spelen!
quote: gelukkig netjes weggehaald??
plaats het dan niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 21:14 schreef Boudewijn het volgende:Zelfs even heerlijk chinees eten zit er niet in :( Nu ga ik even wat series kijken en daarna kom ik weer om voor kinderleidster te spelen! [..] gelukkig netjes weggehaald?? plaats het dan niet! Moet ze er niet om vragen, als zij bewijs wilt krijgt ze die. Ze wilde hier op het forum toch dat ik het moest bewijzen en dat heb ik gedaan, maar ben blij dat je het hebt weggehaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Belinea -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
zo en nu ben ik er klaar mee, eet smakelijk B. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: onnodig belinea je hebt hier niets aan,, gewoon laten. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
HI honey i m homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Hehe eindelijk, is nu de oorlog voorbij, wat ik al veel eerder wilde? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hey skattie je hebt niets gemist hoor hahaha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik lees hier al een heeeeele tijd...ook in de tijd van DGK...maar jullie houden gewoon nooit op!
Dit valt niet te snappen...daarom mijn vraag....Hoe oud zijn jullie!
(Belinea, ik hoef niet per sé te weten hoe oud je bent hoor ;-)) |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Lieverd als iemand aan mij vraagt of ik bewijs heb en nog vraagt of ik het TOCH wil plaatsen, ja dan doe ik dat. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 21:18 schreef Anne het volgende:Ik lees hier al een heeeeele tijd...ook in de tijd van DGK...maar jullie houden gewoon nooit op! Dit valt niet te snappen...daarom mijn vraag....Hoe oud zijn jullie! (Belinea, ik hoef niet per sé te weten hoe oud je bent hoor ;-)) Ik heb niks te verbergen, dus vind het niet erg om te vertellen hoe oud ik ben. (positief bedoeld he) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nu dat is dan voor het eerst, er is hier altijd wat te beleven. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee joh was slap gelul |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 21:14 schreef Boudewijn het volgende:Zelfs even heerlijk chinees eten zit er niet in :( Nu ga ik even wat series kijken en daarna kom ik weer om voor kinderleidster te spelen! [..] gelukkig netjes weggehaald?? plaats het dan niet! LeidSTER? Boudewijn toch, talk dirty baby. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: |
|
|
|