|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Wil al die mensen nu wel eens spreken die al die tijd riepen dat Feyenoord op de goede weg is. Die de negativiteit zat zijn. Nee je moet hier godverdomme positief bij blijven. Word hier doodziek van. Nu weet ik het zeker. Er moeten koppen rollen. Dit zijn geen resultaten naar een goed en gezond beleid. Nogmaals we hadden verdedigers moeten kopen inplaats van middenvelders. Je had Wormgoor kunnen halen om de breedte van de verdediging. Je heb nu al zoveel verloren dat je als topclub in een heel seizoen zou moeten verliezen. Verbeek tot winterstop nog de kans geven om er wat van te maken en anders Been halen. Snap niet dat je je spelers kan oppeppen voor 020 en Kalmar en voor elke andere willekeurige club niet. Maar ik krijg weer gelijk de verdediging is de achilleshiel. De Cler maakt tegenwoordig ook de ene na de andere uitglijder. Mijn kookpunt is nu echt bereikt. Verdomme eerst nog Mols brengen. je moet scoren en daar is Janota een stuk beter in naar mijn mening.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
F4L
|
|
|
Ze lopen nu een punt achter op het puntentotaal van vorig seizoen, tja das wel slecht. De wet van murphy geldt nu bij feyenoord, voor het zelfde geld had wijnaldum gescoord en kreeg biseswar een penalty. |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
die bruins moet OPPLEUREN kut voetbal totaal geen inzet die pisballen van hem |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Richard Heb je al gesolliciteerd? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
zo , dat was een kort bezoek , koud,kut en na 70min vertrokken. Om nu weer te gaan lopen k....... is wat overdreven , tuurlijk is het k.. maar we hadden ook wel echt pech , paal,lat,geen penalty, over , we hebben veel talenten en dan weet je dat het met ups en downs zal gaan , en Richard ga nu niet vertellen dat met Wormgoor het allemaal anders zou zijn , v Bronckhorst heeft jaren als verdediger bij een topclub gespeeld dus mag van hem toch wel verwachten dat ie in deze noodsituatie de verdediging goed leidt , verder hoor ik net de trainer van NEC zeggen dat ze wel gezwijnd hebben , maakt niet uit thuis moeten wij gewoon winnen van NEC , maar ga niet de hele boel weer afzeiken en nu weer Bruins als schuldige aanwijzen , volg.week staan we allemaal weer te springen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
was gewoon intens kut, waarom haalt ie makaay er niet uit, kwam totaal geen gevaar vanuit. weer alleen die jonge gasten die er voor bleven gaan. Is toch triest dat "jochies" als wijnaldum en fer de kar moeten trekken. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2008 - 18:52 schreef hotjumper het volgende:was gewoon intens kut, waarom haalt ie makaay er niet uit, kwam totaal geen gevaar vanuit. weer alleen die jonge gasten die er voor bleven gaan. Is toch triest dat "jochies" als wijnaldum en fer de kar moeten trekken. Jij hebt helemaal gelijk!!!!!!!! Misschien dat we er gewoon maar eens voor moeten kiezen om alleen jonkies in het veld te zetten. Ze zeggen dat de jeugd tegenwoordig een slecht mentaliteit heeft maar die jongens bij Feyenoord hebben een betere mentaliteit dan de oudere (Bruins niet mee gerekend)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Kom op man , stel je niet zo aan , koppen rollen , welke kop dan , o ja Peter Bosz die heeft alles gedaan , die heeft ook al die blessures veroorzaakt! 4 uit 5 is wel dramatisch , maar ik hou hoop..................... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: hier ben ik t een keer wel mee eens! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
moet toch ff voor Bruins zeggen dat het niet meevalt met greene in je rug, hij moest veel verddigend werk doen. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2008 - 18:55 schreef jantje 1974 het volgende:Kom op man , stel je niet zo aan , koppen rollen , welke kop dan , o ja Peter Bosz die heeft alles gedaan , die heeft ook al die blessures veroorzaakt! 4 uit 5 is wel dramatisch , maar ik hou hoop..................... Bosz en zijn vriendjes voor wanbeleid!!!!!! De GKL is verguist, maar ik heb niet het idee dat we er op vooruit zijn gegaan. Willen nu weer zestig miljoen lenen. Niet alleen Bosz dus, maar ook zijn vriendjes. Ik ben een van de weinige die al veel eerder toegegeven heeft dat je niet alleen Bosz maar de hele leiding de schuld moet geven. Wil Verbeek ook niet direct opknopen maar moeten nu wel resultaten laten zien en hij heeft ook niet de verdedigers gekregen die hij wou. Beter middenvelders kopen.(weer bewijs van wanbeleid met 11 tegen uit 5 wedstrijden) |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
noem die verdedigers s op dan , die dus ECHT beter zijn dan Bahia,Hofland,Greene en Lucius , wel haalbare spelers ! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
DE GROTE MAN is Wim Jansen als vriendje van Bosz , die moet dus ook oprotten? Geef jij dan iemand met meer voetbalkennis die dus geschikt is voor deze functie! Ik vind Tomasson,El Ahmadi nou niet zo heel slechte aankopen hoor , begrijp me niet verkeerd : ik wil ook meer maar t moet wel haalbaar zijn! Wij kunnen nu eenmaal geen Huntelaar,Suarez,Sulejmani of Pranjic veroorloven! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Nogmaals. Er moesten verdedigers komen. Zijn geen slechte aankopen. Tomasson had je zelfs nodig voor aanval. Maar er moesten verdedigers komen inplaats van een el Ahmadi, Erasmus en Manteiga. Verdedigers waren veel harder nodig.
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ja ook eens Richard , maar dan moeten ze wel beter zijn als wat we hebben en ook haalbaar , en geef jij me maar namen........... Erasmus en Manteiga kostten weinig tot niets , El Ahmadi was niet echt nodig maar is wel bruikbaar want op deze doorbraak van Fer en Wijnaldum had niemand zo snel gerekend. Verder reken je ook op Vlaar en Hofland maar goed die zijn er niet , en op Vlaar hoeven we ook niet meer te rekenen. In de winterstop zal er dus idd een verdediger gehaald moeten worden : dus zorg jij voor een haalbare naam en we gaan hem halen! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Makaay en de rest moeten gewoon gaan scoren. Makaay gaat als een slaapwandelaar over het veld. Er zit geen pit in. Elke verdediging laat wel eens een balletje door. De Cler verdedigt continu ver naar voren en dat leidt tot problemen omdat Bahia en Greene niet goed genoeg man tegen man kunnen spelen. Greene verovert af toe wel een bal om hem daarna slecht in te spelen. Als Feyenoord scoort in de 1e helft moet NEC komen en dan win je simpel. Nu was de verdedigende ploeg weer in het voordeel. Hofland speelde de laatste wedstrijden goed en door zijn domme rode kaart werd het vandaag dus weer billenknijpen achterin. Maar de aanvallers moeten gaan scoren. Makaay moet zijn geld snel gaan waarmaken. De wissels van Verbeek vond ik ook slecht. Tenzij El Ahmadi en Bruins het fysiek niet meer aankonden werd daarmee teveel voetbal uit de ploeg gehaald. Wisgerhof en Zomer bij NEC zijn verdedigers die sober en goed spelen en na het veroveren van de bal ook nog goed voortzetten. |
|
|
|
|
dudek
|
|
|
sorry ik heb een rood witte bril
maar wat nou als wijnaldum scoort maar wat nou als je een stafschop krijgt maar wat nou als de cler niet gaat liggen het zit ook niet mee hoor zat me ook te ergeren aan de schijt rechter maar ja KNJB klein voorbeeld waar blijft de uitspraak voor de stervende zwaan van 020 lazofiets 500x in beeld geweest met eleboog tegen jong pisv hoor je niks van ik hoorde ook overal spreekoren maar KNJB alleen bij feyenoord........ |
|
|
|
|
Zuidkant
|
|
|
Richard, waarom de schuld nou bij de verdediging leggen....? deze wedstrijd had het alles te maken met het uitblijven van het afmaken van de (opgelegde) kansen. Hoe langer en vaker dit door onze wereldspits uitblijft des te groter wordt de druk op de verdediging,,,en ja dan gaat het wel eens fout.... Voetballend zie ik al een heel ander Feyenoord dan vorig jaar.....er wordt vooruit gevoetbald ipv vorig jaar alleen maar achteruit , dus:komt goed. |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Ander positief punt; voor de wedstrijd wordt er op afmaken geoefend. Blijkt ook wel hard nodig. Zie dit echter wel als een positief punt van Verbeek. Hopenlijk waait de tegenslag ook een keer over. We hadden, met het oog op de eerste helft, vandaag ook kunnen winnen. |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
Laat eerst iedereen maar fit zijn. Hebben we al een keer in de sterkste opstelling gespeeld? Volgens mij niet. Wil dat eerst wel eens zien. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Ik had in de tram op de terugweg bijna slaande ruzie met een medesupporter die vond dat de kop van Verbeek moest rollen. Ik zei hem of hij wel goed bij zijn hoofd was, tuurlijk is 4 punten te weinig maar Verbeek kan daar weinig aan doen. Ik vind dat WIJ beter spelen dan vorig jaar maar vorig jaar stonden we wel bovenaan....toen hadden we wel het geluk aan onze zijde.....dat geluk was na de winterstop ernstig zoek en wie die wedstrijden nog op dvd heeft staan....ga ze kijken en je ziet 100 terugspeelballen, minder vloeiende aanvallen dan vandaag en geen Feyenoordwaardig spel, zeker in thuiswedstrijden....als we thuis al wonnen dan was dat te danken aan een bevlieging van Makaay. Deze Makaay scoort nu ff niet en dat is het verschil in 3 of geen punten. Tot aan de 16 lopen wij heel goed te voetballen en als de Cler (die wel een stuk minder is dan vorig jaar) niet uiglijdt dan maken wij de 1-0 en winnen wij en lopen wij uit op 020. Ik zie een strijdbaar Feyenoord en beter voetbal onder Verbeek dan onder Gullit, Koeman en Van Marwij bij elkaar......en wie dat niet ziet heeft echt geen verstand van voetbal!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
dudek
|
|
|
toch is het raar dat tomasson wel naar denemarken gaat en vandaag nog geen half uur kon spelen die had je vandaag hard nodig bedankt voor de anderen opmerkingen dacht even dat ik de enige was die positief dacht. vroeger noemde ze het feyenoord spook wat er heerst aan pech een ander is de befaamde gif beker die leeg moet maar dat er verdedigers moeten worden gehaald is zeker......... toch had ik graag hofland met vlaar gezien.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het enige pluspuntje tot nu is de strijd en beleving die weer terug zijn op het veld. Vooral die jongen gasten doen dat goed. Nu maar hopen dat die geen terugslag krijgen want dan zijn we nog verder van huis. Neem Verbeek in principe niet zo veel kwalijk die kan er ook weinig aandoen, maar ik ben het wel met Richard eens dat het jammer is dat men wel middenvelder 475 gehaald heeft en geen aandacht heeft besteed aan de verdediging (op het wezeloze besluit na om greene's contract te verlengen) |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Zie veel mensen zeggen als nou dit en als nou dat. ALS ik een kutje had gehad had ik een meisje geweest. Als, als,als is allemaal niet. je moet van de realiteit uitgaan. Ook al hadden we tien doelpunten gemaakt. Nec maakt er ook twee. Nogmaals we hebben 11 doelpunten in vijf wedstrijden tegen. Dan kan je dat de verdediging aanrekenen. Ja maar Vlaar en Hofland zijn er niet. Waar is die respectabele vervanger dan? Blessures en schorsingen loop je op. Kan niet dat je maar een centrale verdedigerop de bank heb zitten en 5 middenvelders. O ja wel drie rechtsbacks waarvan je ze alle drie moet samenvoegen om 1 respectabele rechtsback te krijgen. Correctie: Lucius mag blijven voor op de bank. Linksback is de enige goed bezette plek en dat is dan nog omdat je GIO op middenveld heb lopen en bij andere clubs veel linksback gespeeld heeft. En pech!!!! Geluk moet je afdwingen. Inderdaad wat Hotjumper zegt. We hebben in ieder geval weer beleving. Maar dat zie in ook voornamelijk bij de jonkies. Daarom mischien gewoon eens een elftal jonkies neer zetten. Gaan de ogen van de oudere misschien eens open.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 oktober 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies, denk ik ook, Verbeek zegt zelf dat Makaay nog niet scherp is, waarom haal je hem er dan niet uit? Breng dan Janota gewoon wat eerder. Dan kan Makaay ook wat rustiger aan zijn scherpte werken. Kan me niet voorstellen dat het echt helpt als je steeds zulke opgelegde kansen mist. Let wel, ik neem hem niet kwalijk dat ie de vorm nog niet heeft en ik besef ook dat ie terug komt van een blessure, maar het lijkt me nu ff belangrijker dat die bal er gewoon in gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed verdedigen begint met druk zetten voorin en op t middenveld.
Doelpunt 2: 3 NEC's stormen op 2 verdedigers af, waardoor Gio geen keuze kan en durft te maken. Timmer ligt vroeg op de grond (net als de 1e goal) 2-0
Eerste helft werd er goed gejaagd op t middenveld en gestoord voorin. waardoor je achterin nauwelijks in de problemen kwam.
2e helft sta je snel 2-0 achter en is t opportunistisch spelen en hopen op de 2-1. Twee middenvelders waarvan er 1 slecht speelde en 1 gewoon nog niet in staat is om een hele wedstrijd te spelen worden gewisseld, waardoor al het voetbal er helemaal uit was.
Kortom, de 2e helft was niet representatief voor dit Feyenoord, waar de eerste helft wel aan geeft waar je nu staat: We zijn er nog lang niet.
Enige wat ik de 2e helft gezien heb is de illustratie van het feit dat de huidige selecte gewoon te dun is en kwaliteit in de breedte ontbreekt. Hierdoor kun je ook geen falende spelers vervangen...
En de jeugd heeft de toekomst. Dat is duidelijk. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Weet je wie ze hadden moeten halen voor de verdedeging GLEN LOOVENS die wou heel graag terug naar FEYENOORD..........En ik vind dat we ons FEYENOORD moeten blijven steunen.
FEITEN:DE GUZMAN rode kaart tegen die boeren onnodig anders win je de wedstrijd. HOFLAND rode kaart tegen groningen anders win je de wedstrijd. als we de kansen hadden benut tegen die NEUZEN hadden we ook kunnen winnen tegen nec hadden we moeten winnen als je ziet wat voor kansen er om zeep worden geholpen..... Dus mensen iedereen zijn eigen mening maar laten we aub achter FEYENOORD blijven staan,ik weet zeker dat alles goed komt LET MAAR OP |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
klasse rené , el positivo !
ben mee eens dat we erin moeten geloven , en dat we wat pech hebben gehad , maar jij kijkt wel heel erg zwart-wit : Groningen uit win je niet zomaar hoor! maar ik hou hier wel van! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Loovens had je er inderdaad goed bij kunnen hebben, helaas was Celtic slagvaardiger (verrassing!).
Verder begrijp ik niet dat hier veel mensen automatisch maar van het idee uitgaan dat je je club niet steunt als je hier wat kanttekeningen plaatst bij de verrichttingen op het veld en het technisch beleid.
Feit: het is triest als je geen gelijkwaardige vervanger hebt, of je team zo kan aanpassen dat je niet meteen in de problemen komt als er eens een speler geschorst wordt.
verder: als mn tante een...... |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Er zijn niet zo veel Feyenoordersupporters met een roze bril, we willen gewoon niet wanhopen. En dat is ook nergens voor nodig. Een paar k. foutjes en weer een deksel op de neus. Maar inderdaad je kan ook na een half uur met 3 goals verschil voorstaan. Maar als het bestuur ergens poen vandaan kan halen haal aub een verdediger erbij. Want dat zal op blijven breken al is het dan waarschijnlijk niet meer elke week als de ploeg gaat scoren. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Mijn eerste traantjes zijn zondag over mijn wangen gerold, dit is zo erg!!! Je voelt al heel snel dat het het niet ging worden, bal onderkant lat, en MAKAAY die weer niet laat zien dat hij een topspits WAS, begin gvd op de bank en verdien je basisplaats, hij liep aardig wat meters, maar hij hoeft van mij maar een ding tedoen en dat is durven voetballen, en scoren! alles breed leggen futloos op het goal schieten drama met Makaay! Zit nu al tegen de volgende thuiswedstrijd tegen hoereveen op, niet zo gek ook na de bevestiging later op de middag 5-2 tegen 020. Waar gaat dit heen dit seizoen? spelers verdienen vele malen meer dan bij andere teams als NEC laat staan als ons, en wat zie je gvd, gestuntel!! ik hoop dat er snel iets magisch gaat gebeuren, dat ze willen geloof ik best, maarja wij staan voor; GEEN WOORDEN MAAR DADEN, en begin met Makaay op de bank! en inversteer eens in het verdedigen en de opbouw naar het middenveld. toch geloof ik dat het na de winterstop gaat draaien, maar als je dan 15 punten of meer achter de top 3 staat heeft het allemaal geen zin meer :( |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: hij liet juist wel zien dat hij een topspits was |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 12:26 schreef hotjumper het volgende:Verder begrijp ik niet dat hier veel mensen automatisch maar van het idee uitgaan dat je je club niet steunt als je hier wat kanttekeningen plaatst bij de verrichttingen op het veld en het technisch beleid. Een kanttekening zetten doet iedere supporter wel Ik heb over sommige dingen ook zo mijn bedenkingen Maar er is een verschil tussen een kanttekening zetten en asociaal geblaat. Alleen lijken sommige mensen hier dat verschil niet te zien En als Richard (hij springt het meest in zijn oog met zijn geschreeuw) werkelijk denkt dat hij gezonde kritiek heeft en enkel een kanttekening zet.
En speciaal voor jou (Hotjumper): Het contract van Greene verlengen was een idee,is nog nooit gebeurd. Dus begin daar niet elke keer over alsof het al gebeurd is Want dat is niet zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 oktober 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Nee, maar wat dat te maken zou hebben met de opvoeding van zijn kinderen is mij niet helemaal duidelijk.En over die kanttekening van je. Ik heb al een aantal weken geleden gereageerd over het feit dat meneer Bosz eens uitleg moest geven. Ken je de topic nog? Nou gisteren had hij de kans. Het enige wat er uitkomt is slap gelul en cliche's. Op de vraag waarom wij die verdediger van Groningen niet kochten , krijg je als antwoord: misschien wilden wij die helemaal niet. Nee natuurlijk willen wij die niet . Wij hebben Greene en Bahia!!!! En een assistent coach voor 3 ton Die zetten we tegen Willem 2 als rechtsback in. Zijn de punten 5,6, en 7 ook weer binnen |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Mij was dat van die cliche's van Peter Bosz ook wel duidelijk zoals: "ik heb geen geheimen". Maar hij vertelt zijn geheimen echter ook niet. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2008 - 19:06 schreef jantje 1974 het volgende:noem die verdedigers s op dan , die dus ECHT beter zijn dan Bahia,Hofland,Greene en Lucius , wel haalbare spelers ! Je leest maar half want ik heb vooral geroepen dat je in de breedte versterking nodig heb in de verdediging en wie er dan beter is zien ze wel op training. Wormgoor was haalbaar. Voor rechtsbackpositie kan ik wel honderd voorbeelden noemen. Had zelf de keuze gemaakt voor Kromkamp inplaats van El Ahmadi. (El Ahmadi is goede speler maar sterven van middenvelders) Krijg ik waarschijnlijk te horen dat niemand had verwacht dat Fer en Wijnaldum zich zo snel ontwikkelde, maar je had Hofs ook nog. Kan niet zo zijn bij een of twee schorsingen of blessures dat je middenvelders in verdediging moet gaan zetten. Botteghin van Zwolle had ook haalbaar geweest. (nee halen liever nog twee middenvelders (met Manteiga, Erasmus) Of had Jordi Buijs niet weg gedaan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 15:03 schreef Phyxsius het volgende:En speciaal voor jou (Hotjumper): Het contract van Greene verlengen was een idee,is nog nooit gebeurd. Dus begin daar niet elke keer over alsof het al gebeurd is Want dat is niet zo das goed nieuws, zijn we volgend jaar van hem af. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zal wel per ongeluk gebeurd zijn, hebben ze de verkeerde Buijs laten gaan. Vond het overigens ook vreemd dat ze hem lieten gaan. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Triest dat de berichten over mij met me kinderen verwijderd zijn. Geeft duidelijk aan dat ik niet de sippe vent ben maar phyxsius. Iemands vaderschap in twijfel trekken vanwege zijn mening. Zielepoot. Ook nog zeggen dat ik geen goede supporter ben. Ik woon in het diepe zuiden en ben er elke thuiswedstrijd. Moet je lezen wat hij schrijft bij de topic WELK VAK ZIT JIJ? OF LOSE KAARTVERKOOP!! |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Tja van mij is er net ook een posting verdwenen. Vond idd ook dat je uitlatingen niets met je vaderschap te maken hebben. Misschien Phyxius beledigd omdat ik hem een vrome huisvader noemde? Of omdat ik professor Bosz schreef? |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
O JA PHYXSIUS!!!! Mag dan een uitgesproken mening hebben die jou niet aan staat, maar durf dit alles tenminste wel onder mijn eigen naam te zeggen. Ben niet zo'n zielepoot die iemand zijn vaderschap in twijfel trekt onder een pseudoniem. Trek sowieso niet iemand zijn vaderschap in twijfel omdat hij een uitgesproken mening heeft. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 17:28 schreef Richard Lagrouw het volgende:Triest dat de berichten over mij met me kinderen verwijderd zijn. Geeft duidelijk aan dat ik niet de sippe vent ben maar phyxsius. Iemands vaderschap in twijfel trekken vanwege zijn mening. Zielepoot. Ook nog zeggen dat ik geen goede supporter ben. Ik woon in het diepe zuiden en ben er elke thuiswedstrijd. Moet je lezen wat hij schrijft bij de topic WELK VAK ZIT JIJ? OF LOSE KAARTVERKOOP!! Ik begrijp dat jij mijn manier niet waardeert Het was niet lullig bedoelt Dus ik zal mijn punt even op een andere manier duidelijk maken Achteraf had ik het gelijk zo moeten doen
Ik ben een docent Als ik mijn kanttekening net zo zet als jij dan word ik ontslagen
Dit had ik neer moeten zetten en niet dat andere Mijn excuses voor die domme reactie Ik herhaal dat het niet persoonlijk bedoelt was en was geenszin van plan om jou te kwetsen/beledigen Ik hoop dat je mijn excuses kunt accepteren Tevens doe ik je de belofte dat het niet weer voor zal komen Ik hoop nogmaals dat je mijn excuses kunt accepteren
Gezien jouw manier van reageren dacht ik dat ik dit wel kon maken Jij reageert meestal vrij direct en toch we;redelijk agressief Ik dacht dat jij dit wel zou zien zoals ik het bedoelt had ik heb mij hier in vergis Ik ze dit om je uit te leggen waarom ik het zei Het is niet als smoes bedoelt
Ik hoop dat ik hiermee voldoende heb duidelijk gemaakt dat ik het niet zo bedoelt heb als het op jou overkwam
Nogmaals mijn welgemeende excuses |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Geaccepteerd!!!Dat ik grof in de mond kan zijn wil niet zeggen dat ik altijd een klootzak ben, maar begrijp je uitleg. Ben ook een opgefokt mannetje!!! Wil niet gelijk zeggen dat ik een vechtersbaas ben. Bedoel hier mee te zeggen is dat als je een ding ziet niet gelijk een conclusie over het andere kan trekken. Ik neem gewoon geen blad voor mijn mond. Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. Nogmaals mij zal je nooit mijn club in de steek zien laten, maar als ik het ergens niet mee eens ben mag iedereen het weten. Zeg het dan op mijn manier en dat kan grof overkomen voor sommigen aar ben in een Rotterdamse arbeidersfamilie (haven!!)opgegroeid dus weet niet beter. Is natuurlijk anders als mijn kinderen erbij zijn!! (hahaha!!) Vind dat iedereen zijn mening op zijn manier moet kunnen geven. Vrijheid van meningsuiting is het mooiste wat er is!! moet natuurlijk niet bewust mensen ermee kwetsen. Maar nogmaals je excuses zijn geaccepteerd!!! Wat agressieve betreft,ik ben een Rotterdamse straatjongen dus heb altijd van me af moeten bijten!!! Mede door het feit dat ik altijd met een kale kop gelopen heb en dat in Rotterdam door een hoop bevolkingsgroepen niet zo werd geaccepteerd. Het heeft me in ieder geval ver gebracht zonder veel vechtpartijen. Iemand met een grote bek heeft de halve wereld zeg maar. Ben dus duidelijk iemand met een grote bek en een klein hartje. Warschijnlijk dat daarom de ellende bij Feyenoord me zo aan het hart gaat. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 09:28 schreef Richard Lagrouw het volgende:Zie veel mensen zeggen als nou dit en als nou dat. ALS ik een kutje had gehad had ik een meisje geweest. Nou Richard dat zou wel veel veklaren. Je zeikt wel als een wijf... Hou nou eens op met die stemmingmakerij man. Je had je negatieviteit toch afgezworen? als we tijdens de winterstop nog steeds zo slecht staan dan mag je spreken, maar na 5 wedstrijden zegt het nog helemaal niks. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 12:26 schreef hotjumper het volgende:Loovens had je er inderdaad goed bij kunnen hebben, helaas was Celtic slagvaardiger (verrassing!). Verder begrijp ik niet dat hier veel mensen automatisch maar van het idee uitgaan dat je je club niet steunt als je hier wat kanttekeningen plaatst bij de verrichttingen op het veld en het technisch beleid. Feit: het is triest als je geen gelijkwaardige vervanger hebt, of je team zo kan aanpassen dat je niet meteen in de problemen komt als er eens een speler geschorst wordt. verder: als mn tante een...... Feyenoord kon hem niet betalen en had het geld nodig dat ze kregen bij zijn verkoop. Die had dus nooit gekomen hoe dat ook. Heeft niets met slagvaardigheid te maken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
inderdaad, das waar ook onze oorlogskas was te klein. |
|
|
|