|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
De overeenkomsten van Feyenoord nu en van 1989 (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
De overeenkomsten van Feyenoord nu en van 1989
De Telegraaf zocht uit dat de huidige seizoensstart de slechtste is sinds 1989. Toen had de club na vijf duels slechts één puntje was binnengehaald. Er zijn twee frappante overeenkomsten. Zowel nu als toen heeft Feyenoord een hoofdsponsor, die zwaar in de problemen zit (Fortis/HCS), terwijl de valse start in beide gevallen onder het bewind van een Verbeek plaatsvond (Gertjan/Pim).
Legioen Weblog |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
En we hebben ook weer een leeg vak. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
HET grote verschil is , dat je nu wel kan zien dat er potentie in t elftal zit , er wordt bij vlagen aardig gevoetbald , en als Makaay weer gewoon gaat doen wat ie moet doen: scoren komt t allemaal wel goed , er wordt geknokt dus dat is de basis en dan komt de kwaliteit vanzelf bovendrijven! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat wel, toen bleek de oplossing om het team opnieuw op te zetten vanuit een goede verdediging, hoop dat ze daar over twee weken een begin mee kunnen maken als Hofland er weer staat. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Nog een overeenkomst. Na het dieptepunt in 89 was het ene Wim Jansen die de zaak weer op de rit kreeg. Prettig te weten dat hij nu ook deel uitmaakt van de trainersstaf. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Leuke vondst, netsurfer! Vraag me echt af of dat zelfde resultaat ook dit seizoen weer geboekt gaat worden! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 13:42 schreef netsurfer het volgende:Nog een overeenkomst. Na het dieptepunt in 89 was het ene Wim Jansen die de zaak weer op de rit kreeg. Prettig te weten dat hij nu ook deel uitmaakt van de trainersstaf. resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
(om in het straatje van onze sponsor te blijven) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 14:31 schreef hotjumper het volgende:[..] resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst (om in het straatje van onze sponsor te blijven) Heb daar niets aan toe te voegen! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 13:51 schreef sevillana het volgende:Leuke vondst, netsurfer! Vraag me echt af of dat zelfde resultaat ook dit seizoen weer geboekt gaat worden! Het zelfde resultaat? In 89/90 werden we 11e... Dat resultaat wil ik liever niet evenaren...
Liever evenaar ik het resulaat van 4 jaar later.... Maar ja dat was toen een andere trainer... |
|
|
|