|
|
Nop
|
|
|
Ik ben met Schiedam en nog 2 dwazen in vak RR tevinden! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
losse verkoop Woon in het hoge noorden Ben niet elke thuiswedstrijd in staat om naar Rotterdam te komen Uitwedstrijden zijn vaak makkelijker voor mij |
|
|
|
|
mrc
|
|
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
steebs
|
|
|
|
|
|
Dennis
|
|
|
Woon in het verre oosten, dus net als Phyxsius niet altijd in staat om naar Rotterdam te reizen helaas... Maar als ik ga sta ik meestal in vak W4! |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Z en zitten is idd "not done" |
|
|
|
|
CROOS
|
|
|
met ze twaalfe op vakkie RR |
|
|
|
|
opa
|
|
|
vakkie X , over zitten gesproken : Afgelopen wedstrijden dat ik op X stond waren dr tot mijn verbazing mensen die heel de tijd aan t zeiken waren dat we moesten gaa zitten , dus ik hoop dat ze dit ff lezen : als ik moet gaan zitten zie ik niks omdat andere mensen tog niet gaan zitten dus ik blijf gewoon staan , en als iedereen zal gaan zitten heb je slecht zicht omdat je dan bijna onder het veld zit ! moest er ff uit :P |
|
|
|
|
opa
|
|
|
en oja : als je zonodig wilt zitten ga dan naar q of p ofzo maar niet op X |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 18:35 schreef opa het volgende:vakkie X , over zitten gesproken : Afgelopen wedstrijden dat ik op X stond waren dr tot mijn verbazing mensen die heel de tijd aan t zeiken waren dat we moesten gaa zitten , dus ik hoop dat ze dit ff lezen : als ik moet gaan zitten zie ik niks omdat andere mensen tog niet gaan zitten dus ik blijf gewoon staan , en als iedereen zal gaan zitten heb je slecht zicht omdat je dan bijna onder het veld zit ! moest er ff uit :P sta je zeker helemaal vooraan, zo onder het veld? zeiken over zitten zul je zondag wel geen last van gehad hebben met die natte stoeltjes. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
CROOS waar op RR, boven tussenstand bord? |
|
|
|
|
opa
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 18:43 schreef hotjumper het volgende:[..] sta je zeker helemaal vooraan, zo onder het veld? zeiken over zitten zul je zondag wel geen last van gehad hebben met die natte stoeltjes. neej ik stond beetje midden/boven maar als je dan gaat zitten heb je nog geen prettig zicht op t veld maaja ik vind als je kaartje op X hebt bereid je dan maar voor op een avondje staan :P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2008 - 19:29 schreef opa het volgende:[..] neej ik stond beetje midden/boven maar als je dan gaat zitten heb je nog geen prettig zicht op t veld maaja ik vind als je kaartje op X hebt bereid je dan maar voor op een avondje staan :P ik sta altijd midden achter het doel boven aan de trap.
Als er in het nieuwe stadion geen vergelijkbaar vak komt achter het doel neem ik geen seizoenskaart meer. Kan echt niet zitten als ik Feyenoord kijk, kan ik net zo goed op tv kijken vindt ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 oktober 2008 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Zuidkant
|
|
|
thuis altijd vak VV ; uit altijd losse kaart........ |
|
|
|