|
|
derq
|
|
|
Poule H: CSKA Moskou (Rus), Deportivo la Coruna (Spa), FEYENOORD, Nancy (Fra), Lech Poznan (Pol).
Hier liggen kansen of niet?!
1st matchday: D vs B E vs A C free of play
2nd matchday: B vs E C vs D A free of play
3rd matchday: A vs B E vs C D free of play
4th matchday: C vs A D vs E B free of play
5th matchday: A vs D B vs C E free of play
Feyenoord is 'C' en Nancy is 'D' dus dat zou betekenen Nancy thuis!
Beste 3 Gaan door!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door derq -- |
|
|
|
|
derq
|
|
|
In tegenstelling tot anderen vind ik dit geen ongunstige pot. Had wel liever in pot B gezeten. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind het een lastige poule en een saaie ook. Gaan de beste nummers 3 eigenlijk ook door, of alleen 1 en 2? |
|
|
|
|
DavidRoos1
|
|
|
Welke wedstrijden moeten we uit?? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
moet kunnen, hoop op Deportivo en CSKA thuis |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dan zie ik ook wel kansen. Zeker geen makkie, maar ook niet onmogelijk. |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Hopelijk Nancy en CSKA thuis en dus die andere 2 uit. Moet te doen zijn denk ik maar dan moeten we wel alle spelers weer tot onze beschiking hebben. |
|
|
|
|
DavidRoos1908
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
1st matchday: D vs B E vs A C free of play
2nd matchday: B vs E C vs D A free of play
3rd matchday: A vs B E vs C D free of play
4th matchday: C vs A D vs E B free of play
5th matchday: A vs D B vs C E free of play
Feyenoord is 'C' en Nancy is 'D' dus dat zou betekenen Nancy thuis!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door derq -- |
|
|
|
|
DavidRoos1
|
|
|
Dat zou dus betekenen:
CSKA en Nancy thuis Depor en Lech uit
klopt dit? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
zo staat het in de regels, maar weet niet of er ook nog geloot wordt tussen uit en thuis. dus dat is even afwachten tot het officiële speelschema er is. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
later vandaag volgt loting, uit of thuis |
|
|
|
|
DavidRoos1
|
|
|
cska en posnan thuis nancy en deportivo uit..
ja hoor we hebben hem weer te pakken: nancy uit! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
haha je zou bijna zeggen dat dit geen toeval is... CSKA thuis! lekker! gewoon 3-1 :D |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Tis tog niet te geloven Nancy uit de eerste wedstrijd!!??!! |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
UIT TEGEN NANCY EN DEPORTIVO, worden hele zware wedstrijden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja en twee van die ex oostblokkers thuis, voor de tijd van het jaar is de loting niet ongunstig |
|
|
|
|
derq
|
|
|
nancy moet zeker wel lukken... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
KUT loting! deze 2 ploegen zullen niet voor een volle kuip zorgen! 2 xthuis winnen is een noodzaak , nee ik had liever een belg,duitser, en engelse ploeg gehad ipv dit! Al zie ik wel degelijk kansen hoor! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
wat een k.u.t loting zeg ik had liever nancy en deportivo thuis dan die andere 2 maar ik denk niet dat het heel makkelijk word maar onmogeijk nee het moet kunnen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Daar moeten wij toch voor zorgen. Meteen een goeie graadmeter hoe groot het nieuwe stadion moet worden. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
idd een kutloting, niet aansprekend en oosteuropees countervoetbal a la NEC, need I say more. Uit ook niet echt aansprekend maar wel goede tegenstanders! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Geen slechte loting alleen de verkeerde ploegen thuis en uit. Had andersom moeten zijn. Kan er sowieso al donder op zeggen dat er geen supporters mee mogen naar Nancy. Voorzie ook weer een niet uitverkochte Kuip tegen deze tegenstanders. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
en dat vind ik zo triest, pas bij de finale staan ze vooraan... glory hunters. We weten allemaal dat de club het moeilijk heeft, dan zou je toch verwachten dat iederéén komt om ze te steunen... |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Feyenoord gaat op karakter door Als Feyenoord vertrouwen houd in Verbeek En geen gekke dingen doet,Al presteert hij nog weken slecht Niet ontslaan!!!! Heb er alle vertrouwen in! En Larsson is oud Maar bruikbaarder dan good old Mols Dus in de winterstop Larrson halen. Greene buiss verkopen voor een prikkie Dat ken niet anders En van dat geld een verdediger kopen.
Of Kruiswijk van anderlecht huren wand hij komt daar niet aan spelen toe Een hele goede verdediger als je het mij vraagt!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Greene en Buijs weg doen, Tiendalli een kans geven, geld sparen voor volgende zomer. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
en als je nog een paar centen voor Greene en Buijs krijgt moet Botthegin gehaald worden |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote: idd !!! En ploegen als : Nac,RodaJC,Vitesse,FCUtrecht Die hebben echt wel een paar ton over Voor Spelers Als Greene en Buiss Wand voor die ploegen zijn ze wel een meerwaarde Greene is niet slecht Alleen het is de wet van Murphy Als alles slecht gaat en je hebt geen vertrouwen dan kun je niet op trainingen en in wedstrijden je niveau halen.
En wat hotjumper zegt idd Tiendalli een kans geven Ik denk dat hij net zo gaat opbloeien als Biseswar En idd geen gekke dingen doen. Maar als er wat mogelijk is in de winterstop Gewoon doen.
Enne Er zijn heeeeel veel topclubs tegenwoordig die een hele brede selectie heeft Als Feyenoord nou gewoon gaat samenwerken met BIJVB Inter-milan Arsenal of noem maar op Dan kunnen ze goede spelers huren Voor die Topclubs ook interresant!!! Dan doen hun spelers ritme op En als ze niet verder willen met een speler Dan kunnen ze die makkelijker verkopen aan een club omdat die speler dan wekelijks kan laten zien wat tie kan,Zodat de martkwaarde omhoog gaat. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Maar ik denk alleen niet dat die clubs geintereseerd zullen zijn Helaas zijn de topclubs uit Spanje. Italie en Engeland van mening dat hun tweede divisie beter is dan de eredivisie en aangezien de spelers dan ook dichter bij huis blijven, lenen ze hun spelers liever uit aan een clubje uit eigen land Het enige dat Feyenoord op die clubjes voor heeft is europees voetbal En dat is de afgelopen jaren ook geen zekerheid geweest Nederland is gewoon niet meer aantrekkelijk genoeg voor de europese toppers |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2008 - 20:29 schreef Phyxsius het volgende:Maar ik denk alleen niet dat die clubs geintereseerd zullen zijn Helaas zijn de topclubs uit Spanje. Italie en Engeland van mening dat hun tweede divisie beter is dan de eredivisie en aangezien de spelers dan ook dichter bij huis blijven, lenen ze hun spelers liever uit aan een clubje uit eigen land Het enige dat Feyenoord op die clubjes voor heeft is europees voetbal En dat is de afgelopen jaren ook geen zekerheid geweest Nederland is gewoon niet meer aantrekkelijk genoeg voor de europese toppers Nou zo dramatisch is het ook weer niet gesteld hoor met onze competitie.Dan ze denken de hun 2de beter is. Ajax en Feyenoord zijn nog steeds grote namen En er word met veel respect gepraat over Az,Heerenveen,Twente enzz Hun 2de competitie spelen niet europees he We denken ze slecht over onze competitie Ik weet niet waardoor dat komt media ect..?
Het is niet meer als vroeger maar kijk naar de stadions Groningen twente heerenveen ect... Kijk hoe groot de top en de subtop nu word Kijk naar het verschil met Schotland en Belgie
Iedere topclub denk realistisch Nederland heeft minder inkomsten maar Jaarlijks gaan er top spelers van nederland naar het buitenland Dit jaar een binnelandse transfer van bijna 17 Miljoen qua europees zijn we niet meer top Maar we hebben nog nooit 5clubs in de uefacup gehad Feyenoord speelt topwedstrijden voor het kampioenschap voor Europees voor beker winst ect.. voor volle stadions Niveau word alleen maar beter.
Topclubs willen denk ik heel graag samenwerken met Feyenoord! Een speler word tog veel beter om voor prijzen te voetballen en niet in de 2de competitie te spelen.
Chelsea doet het zelfde in mindere maten nu met Psv Ajax volgend jaar mischien met ACMilan of Bracalona
De nederlandse competitie is ook beter dan Portugal! Kijk naar de deelnamens de afgelopen jaren europees Alleen Porto doet het goed Spanje italy frankrijk duitsland engeland Die zijn top Nederland doet nu nog niks onder voor Turkey EN Rusland qua deelnamen ook niet al is daar wel meer geld
Zo slecht is het nog niet in onze kleine landje
PS LEES NET DAT HET ENGLESE VOETBAL EEN SCHULD HEEFT VAN 4 MILJARD EURO Dan mag het nederlandese voetbal wel weinig geld hebben Maar onze competitie is wel gezonder En met weinig middelen doen ze het niet heel slecht!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door cj -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik hoef geen filiaal van welke club dan ook te worden, wij laten ons talent gewoon rijpen bij Real, kan ie over 6 jaar terugkomen... |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Er is een verschil tussen filaal worden en het stallen van talenten om ze te rijpen zoals bij PSV gedaan is. Daar zou die 6-5 regel heel goed bij kunnen helpen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 08 oktober 2008 - 08:45 schreef PVDD het volgende:Er is een verschil tussen filaal worden en het stallen van talenten om ze te rijpen zoals bij PSV gedaan is. Daar zou die 6-5 regel heel goed bij kunnen helpen. tsja en dan heb je net iets moois opgebouwd wordt de helft van je selectie weg gehaald. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik ben het ook wel eens met Hotjumper Het kan wel rendabel zijn wanneer je met die clubs ook een dealmaakt over overnemen Dan moet je met ze afspreken dat Feyenoord de eerste optie heeft bij spelers die het net niet redden bij de topclub in kwestie, dan zie ik er wel nut in Maar anders krijg je inderdaad dat wanneer een elftal net begint te draaien je je halve elftal mag inleveren,dat moet natuurlijk niet. |
|
|
|