|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord zonder supporters naar Nancy? (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Feyenoord zonder supporters naar Nancy?
Waar niemand op hoopte, gebeurde dinsdag toch. Feyenoord lootte in de UEFA Cup onder meer AS Nancy. Beide ploegen troffen elkaar eind 2006 ook al in de strijd om de UEFA Cup. Die wedstrijd eindigde in hevige supportersrellen, waardoor de Rotterdammers een seizoen werden uitgesloten voor Europees voetbal. Mocht Feyenoord opnieuw uit spelen tegen Nancy is het zeer onwaarschijnlijk dat de club opnieuw haar eigen supporters meeneemt naar Frankrijk.
Legioen Weblog |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Lijkt me wel zo verstandig, en logisch. Maar het zal wel een thuiswedstrijd worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Helaas een uitwedstrijd.
Ik zou wel supporters mee nemen en dat vanuit de FSV organiseren. Verder moet Nancy dan inderdaad ook geen kaarten aan de poort verkopen.
En voor de rest moet iedereen gewoon zijn verstand gebruiken. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Hoop dat die Fransen geen knaak verdienen aan de wedstrijd tegen Feyenoord, zij waren voor een groot gedeelte schuldig aan het feit dat het toen helemaal uit de hand liep. Of is dat wat ze bedoelen met de Franse slag. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Wie weet gaat het nu beter met die gouden shirts...Gewoon een week lang geen Nederlanders naar Frankrijk laten afreizen |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
fransen luisteren toch niet, als ze de kans hebben naaien ze ons weer, platini (u weet wel die stond te juichen na het heizeldrama)voorop. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Ik zal m'n gasmasker vast inpakken voor die mafkezen daar. Verwacht van Feyenoord ook een sportieve revanche en kaartjes voor de halve prijs, ik heb tenslotte ook maar de helft kunnen zien vorige keer. |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
geen feyenoord supporters daarheen want er zitten gewoon mensen bij die zich''supporters'' noemen en die het verpesten voor de mensen die gewoon hun club willen steunen en een leuke wedstrijd willen zien |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
even nog voor de duidelijkheid: Bij nancy waren ze maar wat blij toen die rare hollanders tientalle kaarten tegelijk kwamen halen. Ze hebben categorisch alle waarschuwingen van Feyenoord in de wind geslagen... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik ben en was ook van mening dat Feyenoord te zwaar was gestraft Feyenoord kan die mensen niet in hun huis opsluiten Ze hebben Nancy gewaarschuwd en die hebben er niks meegedaan Maar die zullen nu toch ook wel verstandiger zijn? En ook al noem ik die "supporters" van toen geen supporters, toch denk ik dat zij daar nu ook wel uitkijken. ze snappen heus wel dat er nu extra op gelet wordt. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Beter geen supporters mee want die van Nancy zullen ons alleen maar uitdagen en misschien erger. Beter met zijn allen in de kroeg kijken. Wil gewoon weer elk jaar Europa in. |
|
|
|