BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als feyenoord slim is nemen ze niemand mee naar Nancy

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
thewin
 thewin - dinsdag 07 oktober 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Als feyenoord slim is nemen ze niemand mee naar Nancy, zo kunnen ze nooit de schuld krijgen !!!!!!!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 07 oktober 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Onzin, vorige keer heeft Feyenoord nadrukkelijk aangegeven dat er alleen via Feyenoord geregistreerde suporters een toegangskaart konden krijgen. Heb zelf in de supermarkt voor een maatje van me een kaart gekocht. Hier werden de kaarten met tientallen tegelijkertijd aan nederlanders verkocht. Idd voor franse vakken.
Feyenoord kan wel geen kaarten verkopen maar geen mensen verbieden om naar Nancy af te reizen. Dat hebben ze al een keer eerder geprobeerd ( Wenen). Ook hier waren toen honderden suporters aanwezig.
Alleen als de Fransen het verbieden bestaat er een wettelijke mogelijkheid om Feyenoord suporters te weren.
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 07 oktober 2008 - 21:51   quote  deeplink  
natuur;ijk supporters mee nemen, om mij part 250 perz. maar laten tekenen voor alle schade die wordt veroorzaakt op wat van gebied dan ook en dit overhandigen aan de Nedrlandse en Franse autoriteiten. nogmaals zeg ik dit om alle risico's voor FEYENOORD te voorkomen. wat geweest is mag nooit weer gebeuren.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 oktober 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2008 - 20:37 schreef thewin het volgende:
Als feyenoord slim is nemen ze niemand mee naar Nancy, zo kunnen ze nooit de schuld krijgen !!!!!!!
ik hoop toch dat ze een speler of 22 meenemen.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 07 oktober 2008 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2008 - 21:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik hoop toch dat ze een speler of 22 meenemen.
Ik zou Greene toch thuislaten..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 oktober 2008 - 22:17   quote  deeplink  
ik zei toch ook geen 23 spelers ;-)
internationaal
 internationaal - woensdag 08 oktober 2008 - 02:05   quote  deeplink  
inderdaad het beste om geen supporters toe te laten en als het toch gebeurt zoveel mogelijk controle tussen de supporters te plaatsen,dus ook gudde,woerts,bosz enz tussen de supporters
PVDD
 PVDD - woensdag 08 oktober 2008 - 08:11   quote  deeplink  
Wat we inderdaad het laatste kunnen gebruiken is gezeik met financiele gevolgen of je nu wel of niet uitgedaagd wordt.
Een reguliere kaartverkoop liefst met identificatie of anders helemaal niemand als supporter er naartoe zoiets zal wel moeten.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - woensdag 08 oktober 2008 - 09:23   quote  deeplink  
waarom altijd van die zelfde topic's ik wordt er gek van:@
Marciano
 Marciano - woensdag 08 oktober 2008 - 10:29   quote  deeplink  
Juist wel! dit is de kans om te bewijzen dat Feyenoord ook gewoone suporters heeft! Geef gewoon aleen de mensen met een seizoenkaart een kaartje!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 oktober 2008 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2008 - 10:29 schreef Marciano het volgende:
Juist wel! dit is de kans om te bewijzen dat Feyenoord ook gewoone suporters heeft! Geef gewoon aleen de mensen met een seizoenkaart een kaartje!
precies ik ben altijd heel lief en rustig, over mijn lippen komt nooit een onvertogen woord in het stadion.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 08 oktober 2008 - 15:23   quote  deeplink  
Feyenoord heeft bekend gemaakt dat er (officieel) geen supporters meegaan. Lijkt me verstandig.
sevillana
 sevillana - woensdag 08 oktober 2008 - 15:49   quote  deeplink  
Was wel te verwachten dat Feyenoord (liever) geen supporters ziet afreizen naar Nancy. Nu maar hopen dat de "bobo's", die er zeer waarschijnlijk wel zullen zijn, net zo hartstochtelijk de club steunen als de ware supporters. Maar dat zal wel niet!
Ch€sz
 Ch€sz - woensdag 08 oktober 2008 - 16:10   quote  deeplink  
Had het toch leuker gevonden als die kutfransen in roffa moesten komen...
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 08 oktober 2008 - 16:36   quote  deeplink  
ik hoop wel dat er ook echt niemand uit Nederland met een Feyenoord shirt of sjaal of wat dan ook van Feyenoord in het stadion gaat zitten aangezien ze vrije verkoop hebben.... als er nl wel dat soort volk in komt krigjen we alsnog gezeik. Die Franse klootzak van een Platini heeft al eerder er voor gezorgd dat Feyenoord moest bloeden voor de wanorde veroorzaakt door Nancy zelf met hun "niet van deze tijd zijnde" deur beleid. Wat let hem het opnieuw te doen?
derq
 derq - woensdag 08 oktober 2008 - 17:23   quote  deeplink  
daar heeft feyenoord nu dus wel een stokje voorgestoken, en de uefa weet dat alles wat er nu gebeurt de verantwoordelijkheid is van nancy.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 oktober 2008 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2008 - 17:23 schreef derq het volgende:
daar heeft feyenoord nu dus wel een stokje voorgestoken, en de uefa weet dat alles wat er nu gebeurt de verantwoordelijkheid is van nancy.
Dat waag ik te betwijfelen, vorige keer heeft Feyenoord er ook alles aan gedaan om die kut-fransen te waarschuwen en toch kregen ze de deksel op hun neus. Is ook wel makkelijk om een club uit een klein land aan te pakken, bij clubs uit engeland, italie of spanje durven ze het niet...
F.L.E
 F.L.E - woensdag 08 oktober 2008 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2008 - 17:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat waag ik te betwijfelen, vorige keer heeft Feyenoord er ook alles aan gedaan om die kut-fransen te waarschuwen en toch kregen ze de deksel op hun neus. Is ook wel makkelijk om een club uit een klein land aan te pakken, bij clubs uit engeland, italie of spanje durven ze het niet...
In dat zelfde seizoen waren er tot 2 keer toe zware rellen tussen Man United en AS Roma suporters, waarbij de Engelsen in Italie zelfs het veld betraden. Ook in dat zelfde seizoen werd de wedstrijd Inter tegen AC gestaakt wegens het beschieten van de spelers met vuurpijlen. Hierbij werd er zelfs een brandende scooter vanuit de tweede ring in San Siro naar beneden gegooid. De enige straffen bestonden uit geldboete's ( Man United en AS roma) en het spelen van 4 wedstrijden zonder publiek ( Inter). De UEFA , met maffia baas PLatini , ja die zoals Hotjumper al eerder melde juichend bij het Heizeldrama stond, voorop durven alleen clubs uit de kleine voetballanden te straffen. Zouden ze de grote clubs straffen lopen deze direct weg bij de UEFA om een eigen bond op te richten.Dit is ook precies de reden waarom en beperking van het aantal buitenlandse voetballers nooit van de grond zal komen. UEFA=MAFFIA

P.s
Sorry Hotjumper voor de hoofdletters maar het moest ff
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 oktober 2008 - 18:45   quote  deeplink  
Het is je vergeven ;-)
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 09 oktober 2008 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2008 - 17:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Inderdaad. Manchester United overkwam in het zelfde jaar exact hetzelfe, maar die mochten gewoon doorgaan en kregen hooguit een kleine boete.... Dat is pas marchanderen, daar is Wegereef niks bij ;-)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 oktober 2008 - 11:46   quote  deeplink  
tsja dat zal altijd wel zo blijven in de wereld van het hedendaagse voetbal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als feyenoord slim is nemen ze niemand mee naar Nancy

0.0052769