|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Nou, die is niet positief over Rory! ze weet vast dat ze zonder hem er al snel uit zou liggen want anders... |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
Uhhggg..Raar wijf.
"Ik denk dat ik redelijk populair ben, alleen omdat ik oprecht ben" hahahhahhahhahahhahhahhahahha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 08 oktober 2008 - 00:31 schreef Maaike het volgende:Uhhggg..Raar wijf. "Ik denk dat ik redelijk populair ben, alleen omdat ik oprecht ben" hahahhahhahhahahhahhahhahahha Dat is pas een giller. ik weet niet waar ze populair denkt te zijn, mijn vermoeden dat een stel pubers de seks gezien hebben tussen haar en Rory, lekker he? ja Lisa, Lekker belangrijk. en oprecht? ik denk dat jij oprecht niet herkent. wanneer jij er met je neus invalt. |
|
|
|
|
nane
|
|
|
vind Liza helemaal geen rar wijf mag haar wel ,ik vind kelly de grooste domnbo in t spel ,voor is hewt geen spel maar een vakantie oord ze ziet wat de winst is die ze kan maken liefde is belangroijker dan t spel voor haar ,dus beter weg |
|
|
|
|
Janneke
|
|
|
Samen met kale Marco is zij de grootste misleider in het spel, niet te vertrouwen en Rory blijft maar voor haar kiezen.. niet te geloven! Als zij de kans krijgt dumpt ze hem voor alle kijkers. Arme Rory. Lisa is a total loser!! Gelukkig heeft ze haar marokkaantjes nog als ze thuis komt, want ik neem aan dat voor de rest iedereen haar uitkotst. |
|
|
|