BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ekramy alweer weg bij Ankaragücü

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 08 oktober 2008 - 10:48
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ekramy alweer weg bij Ankaragücü (Feyenoordfans.net)

hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 oktober 2008 - 11:21   quote  deeplink  
dat betekend dus dat ie gewoon op doel kan, krijgen we op eens een luxe probleem met keepers.
hammie
 hammie - woensdag 08 oktober 2008 - 11:43   quote  deeplink  
ekramy komt nergens aan de bak en die kerel is een grote miskoop van feyenoord. over spelers. ik las dat quintin fortune (oud man. utd.) nog transfer vrij is?????
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 oktober 2008 - 11:44   quote  deeplink  
Maar goed dat Feyenoord die Toonen geen contract heeft gegeven
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 08 oktober 2008 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2008 - 11:43 schreef hammie het volgende:
ekramy komt nergens aan de bak en die kerel is een grote miskoop van feyenoord. over spelers. ik las dat quintin fortune (oud man. utd.) nog transfer vrij is?????
hij is ontslagen bij Bolton en niemand wil hem hebben sinds jan 2008... Ik geloof nooit dat hij echt een versterking zal zijn. Als hij sinds die tijd geen club meer heeft zal hij ook niet echt fit zijn denk je wel?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 oktober 2008 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2008 - 11:43 schreef hammie het volgende:
Net als zoveel spelers heeft Ekramy nooit een echte kans gehad, denk dat als ze hem net zoveel kans hadden gegeven als Dudek destijds dan had je nu een wereld keeper aan hem gehad (in ieder geval beter dan timmer)

Hoewel we wel wat "fortuin" kunnen gebruiken weet ik niet of quinton wel het goede soort geluk is dat we zoeken.
hij was bij blackburn, sunderland en sheffield op proef maar kon daar blijkbaar niet overtuigen, wat ik zo lees op het net, heeft ie na zijn blessure geen potten meer kunnen breken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 oktober 2008 door hotjumper --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ekramy alweer weg bij Ankaragücü

0.0044569