|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
AS Nancy vreest Feyenoord-supporters (Feyenoordfans.net)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Lekker hypocriet van die voorzitter, ze hadden er geen problemen mee om kaarten te verkopen ondanks de waarschuwingen van Feyenoord |
|
|
|
|
Melvin_FR
|
|
|
En nu zouden ze weer de kaarten in de vrije verkoop willen doen. Ik snap niet dat er door feyenoord niet wordt gezegd dat alleen seizoenskaarthouders naar die wedstrijd mogen. Heb je toch enige vorm van controlle. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 08 oktober 2008 - 11:49 schreef Melvin_FR het volgende:En nu zouden ze weer de kaarten in de vrije verkoop willen doen. Ik snap niet dat er door feyenoord niet wordt gezegd dat alleen seizoenskaarthouders naar die wedstrijd mogen. Heb je toch enige vorm van controlle. waarschijnlijk krijgen ze met hun eigen publiek het stadion niet vol, of ze hopen door te gaan door Feyenoord een ban aan te naaien. |
|
|
|
|
Zuidkant
|
|
|
quote:Op woensdag 08 oktober 2008 - 11:49 schreef Melvin_FR het volgende:En nu zouden ze weer de kaarten in de vrije verkoop willen doen. Ik snap niet dat er door feyenoord niet wordt gezegd dat alleen seizoenskaarthouders naar die wedstrijd mogen. Heb je toch enige vorm van controlle. ik heb al een kaartje.....via sponsor..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|