|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Lisa tegen Rory - "Ik ben altijd oprecht tegen je, ook al kies ik iemand anders"
Gaat Lisa nog verder met Rory? Ze lijkt haar keuze te hebben gemaakt...
|
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Lisa en Oprecht , weet ze eigenlijk wel wat dat betekent ? Zou ze het kunnen spellen ? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Lisa is oprecht verkeerd bezig. |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
|
|
|
daan11101986
|
|
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Die staat een paar berichten naar beneden ook al !!! Alleen het is de vraag , wie heeft voor wie gekozen ...dus het blijft wel spannend! |
|
|
|
|
daan11101986
|
|
|
Simpel as that! Kelly kiest Ben en Lisa kiest Marco voor het spel! En dan gaat Kelly of Lisa eruit! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 - 17:34 schreef daan11101986 het volgende:Simpel as that! Kelly kiest Ben en Lisa kiest Marco voor het spel! En dan gaat Kelly of Lisa eruit! Lisa kiest Marco en Kelly kiest Ben. Marco kiest de nieuwe, en dinsdag ligt Lisa eruit, maar goed ook 'Matennaaier'. Maar dat zien wij pas volgende week zaterdag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
lisa weet tenminste wel waar het spelletje om draait |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
even off topic...
Ernst-Paul Hasselbach is overleden presentator van expeditie robinson en 71 graden noord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 20:20 schreef pauline het volgende:even off topic... Ernst-Paul Hasselbach is overleden presentator van expeditie robinson en 71 graden noord Wij zijn vanmorgen gebeld. Ik schrok me wild. 42 jaar veels te jong. Hele aardige vent met een bijzonder gevoel voor humor. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 20:29 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Wij zijn vanmorgen gebeld. Ik schrok me wild. 42 jaar veels te jong. Hele aardige vent met een bijzonder gevoel voor humor. Ben je familie dan dat je het vanmorgen al wist? In de media is het pas vanavond gekomen meen ik. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Nee, geen familie. Kwam hem vaak genoeg tegen. Waar wij wonen kom je behoorlijk wat tv-mensen(om ze maar zo te noemen) tegen. In restaurant en niet te vergeten feesten. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 20:30 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ben je familie dan dat je het vanmorgen al wist? In de media is het pas vanavond gekomen meen ik. was om 11.10 bekend dat er een ongeluk was gebeurd.. Hij met een productie medewerkster kwamen niet opdagen en toen ismedewerker teruggereden, en vond de auto op zijn kop in het water |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Vond het altijd een erg sympathieke man! Zeer spijtig zo'n nare en vroege dood! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: zo kwam hij ook op mij over, en een prettige presentator |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Wat een verschrikking voor vriendin en kinderen. Kwam op mij ook over als een sympathiek persoon.Met een prettige stem. Condoleances voor familie en vrienden |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Maar wel eerlijk blijven he Lisa? alle kijkers hebben gezien hoe eerlijk jij bent, ahuh. |
|
|
|