|
|
FR-Fanatic.com
|
|
|
Chris Woerts (49) heeft besloten Feyenoord te verruilen voor een nieuwe uitdaging. De commercieel directeur verlaat de Kuip per 1 november. “Ik heb er dan meer dan 8 jaar opzitten en ben toe aan een nieuwe uitdaging.’’
Welke dat precies gaat worden, wordt pas later bekend gemaakt.
,,Het is de afgelopen jaren hard werken geweest, ik kijk er met veel plezier op terug, maar het is nu tijd voor de volgende stap. Commercieel gezien staat Feyenoord er goed voor, daarom kan ik ook met een gerust hart weg.”
Algemeen directeur Eric Gudde betreurt het vertrek van Woerts maar begrijpt de stap van zijn mede-directielid: “Ik begrijp goed dat Chris na 8 jaar toe is aan een nieuwe impuls en werkomgeving. Jammer dat hij vertrekt, maar wij wensen hem alle succes. Hij heeft de afgelopen jaren met volle inzet en toewijding gewerkt aan de groei van de club en daarom gunnen we hem een mooie vervolgstap.”
Woerts begon zijn loopbaan bij Feyenoord in januari 2000. “Het is een ongelooflijk boeiende periode geweest ,waar ik met veel plezier op terugkijk. Hoogtepunt op sportief gebied was natuurlijk het winnen van de UEFA Cup in 2002, maar ook op commercieel gebied zijn er in de afgelopen jaren belangrijke stappen gezet. Zo zijn de afgelopen periode de belangrijkste contracten verder uitgebouwd en hebben nieuwe partners zich aan de club verbonden, zoals Samsung en het Havenbedrijf.
Het kriebelde al wat langer om iets anders te gaan doen en uiteindelijk heb ik de knoop voor mezelf doorgehakt. Acht jaar in een commerciële functie bij eenzelfde bedrijf is zeker voor mijn doen best lang. Je moet oppassen dat je niet vastroest in je routine, daarom is het nu een natuurlijk moment om iets anders te gaan doen.” |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Een nieuwe uitdaging? Feyenoord is nog lang niet goed afgerond Als hij in Feyenoord geen uitdaging meer vind Dan heeft hij geen Feyenoord Hart Wand Feyenoord is er nog niet waar ze willen en moeten zijn!!!!! Zijn werk is nog lang niet klaar En zit eigelijk nog in het begin stadium
Van mij mag hij weg hoor DAAR NIET VAN MAAR: !!!! Ga niet zeggen dat je geen uitdaging meer vind in Feyenoord Wand die is er genoeg of is de ambitie van Meneer Woerdsssssss al gestild?? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Hallo! Hallo! Hallo! wat is dit voor NEP-REACTIE!!!!! u bent een Ajaxcied , mag best reageren op t Feyenoord Forum maar doe niet net of je een Feyenoorder ben , mafkees!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 oktober 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2008 - 17:59 schreef cj het volgende:Een nieuwe uitdaging? Feyenoord is nog lang niet goed afgerond Als hij in Feyenoord geen uitdaging meer vind Dan heeft hij geen Feyenoord Hart Wand Feyenoord is er nog niet waar ze willen en moeten zijn!!!!! Zijn werk is nog lang niet klaar En zit eigelijk nog in het begin stadium Van mij mag hij weg hoor DAAR NIET VAN MAAR: !!!! Ga niet zeggen dat je geen uitdaging meer vind in Feyenoord Wand die is er genoeg of is de ambitie van Meneer Woerdsssssss al gestild?? bovenstaand is reactie van een Ajaxcied in hart en nieren, beetje vreemde reactie , ik noem t maar zielig.......... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Ach , hij heeft 8 jr gewerkt en zal best goede dingen gedaan hebben , maar ook geen wonderen verricht er zal best wat achter zitten wat niet naar buitenkomt(al valt dat in Rdam niet mee, haha en ja in t zakenleven is het normaal om na een aantal jaren weer wat anders te gaan doen en wellicht kan deze man ergens anders meer krijgen ± t zal mij een worst zijn als er maar een beter iemand voor terug komt! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de ratten verlaten het zinkende schip... laat de boel maar in de steek.
aan de andere kant, dat is 1!! |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Idd, wat heeft Chrisje nou bereikt? Een solide goed betaalende hoofdsponsor voor bedragen die er in 020 betaald worden? Hij heeft meer tijd in het hele eredivisie NV verhaal gestoken, eredivisie live ? Maar misschien is het een grap. Ik zag gisteren Chrisje bij de NOS uitleggen waarom er geen fans mee mogen , toen hete hij ineens Onno Jacobs |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2008 - 18:31 schreef F.L.E het volgende:Idd, wat heeft Chrisje nou bereikt? Een solide goed betaalende hoofdsponsor voor bedragen die er in 020 betaald worden? Hij heeft meer tijd in het hele eredivisie NV verhaal gestoken, eredivisie live ? Maar misschien is het een grap. Ik zag gisteren Chrisje bij de NOS uitleggen waarom er geen fans mee mogen , toen hete hij ineens Onno Jacobs idd alleen zijn reden vind ik vreemd Wand idd wat heeft hij nou bereikt? Als hij geen uitdaging meer vind in Feyenoord dan vind ik dat een goedkope reden om te zeggen wand dan zegt hij eigenlijk ik heb het hier voor elkaar ik heb wat neergezet en het kan niet beter maar zo is het natuurlijk niet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Verder, als ik een baan bij Feyenoord had, kregen ze me nooit meer weg.... |
|
|
|