|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Delorge wil vertrekken bij Ajax (Ajaxfans.net)
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
denk wel beter voor hem heb hem te weinig gezien om een echt goede indruk van hem te krijgen mede door zijn blesures en denk niet dat hij nu met zoveel concurentie nog een kans krijgt |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
deze speler is natuurlijk nooit echt een serieuze aankoop geweest (net als Colin en Rommedahl) , hij is gehaald als een soort stand-inn voor Gabri maar zijn nivo is gewoon te laag , tel daar zijn blessures bij op en er blijft niets over , deze jongen kan wel heel waardevol zijn bij een andere club (middenmotor eredivisie) en dat is hem ook gegund! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Inderdaad, beslist een aardige voetballer. Dat zag je zo'n twee seizoenen geleden toen hij nog voor ADO Den Haag speelde. Jantje ziet het goed: veel concurrentie waardoor hij zeker geen speeltijd zal krijgen en hij is voor een topclub gewoon niet goed genoeg. Dat zal hijzelf ook wel inzien. Klagen deed Delorge echter nooit. Nu voor het eerst hoor je hem dat hij wil vertrekken. Ajax, wees coulant en laat hem transfervrij gaan, dan wel voor een gelimiteerde transfersom. Ook ik gun hem een goede toekomst bij een andere club, waar hij, vermoed ik, wel de nodige speeltijd zal krijgen. |
|
|
|
|
Cas
|
|
|
Heeft een paar keer in mogen vallen, en dat deed ook goed. Maar het moge duidelijk zijn dat ie niet de kwaliteiten heeft voor Ajax. Kan prima mee in de Nederlandse competitie, en kan denk ik zo terrecht bij een lager geklasseerde club uit het linkerrijtje. |
|
|
|
|
Mitch136
|
|
|
Terecht, heeft ook geen meerwaarde voor Ajax! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Onghelofelijk dat zulke domme mensen bestaan.......... KOEKOEK.. >>>>> dinsdag 14 oktober 2008
2008 2008 2008 2008
WTFFFF!! xD |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 15:34 schreef freakie het volgende:Onghelofelijk dat zulke domme mensen bestaan.......... KOEKOEK.. >>>>> dinsdag 14 oktober 2008 2008 2008 2008 2008 WTFFFF!! xD Helemaal mee eens! Wij kregen de vorige keer zo'n waarschuwing om dit te doen :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 15:34 schreef freakie het volgende:Onghelofelijk dat zulke domme mensen bestaan.......... KOEKOEK.. >>>>> dinsdag 14 oktober 2008 2008 2008 2008 2008 WTFFFF!! xD Freaky, het kan zo zijn, dat sommige berichten pas nu doorkomen, dat gebeurt wel eens vaker op de fora, en ook weleens met E-mails, die krijg je dan soms van een jaar terug ineens. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 00:28 schreef remco k het volgende:[..] Freaky, het kan zo zijn, dat sommige berichten pas nu doorkomen, dat gebeurt wel eens vaker op de fora, en ook weleens met E-mails, die krijg je dan soms van een jaar terug ineens. Maar deze persoon heeft daarna op de actuele topics gereageerd, dus het klopt niet wat je zegt, dus deze persoon is gewoon dom ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
remco.. T is een beetje raar want deze is van 2 jaar terug.. hij heeft gewoon niet op de datum gelet.. Dat hij trouwens anders nu zou doorkomen is goed maar ik krijg ook smsjes soms 2 dagen later.. Maar er staat dan wel een datum bij.. Op dit topic staat ook een datum.. van 2008.. Het is niet zo dat deze jonge heeft staan dat dit topic van 2010 is.. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ja vind ik ook, delorge, was dat een topper |
|
|
|